LV RU
www.sudzibas.lv Smuku Muiža Negodīga komercprakse

Smuku Muiža - Negodīga komercprakse

Ilgi domāju vai rakstīt, vai nē. Bet tomēr krempt šāda uzņēmēja rīcība un komercprakse.
Šī gada sākumā, sazinājāmies ar smuku muižas īpašnieci, rezervējām telpas mūsu skaistākajai dienai - kāzām (12.03.20.) .
No sākuma, viss ļoti jauki, saimniece atsaucīga utt. Un pienāk brīdis parakstīt līgumu.. Parakstam.. Un īpašniece izspļauj, ka viņai vajadzēšot manu kāzu viesu vārdus un uzvārdus, jo viņai to pieprasot imigrācijas dienests. Tajā brīdī, nobrīnījos, bet pieņēmu, ka īpašniece nepareizi izteicās, jo viņa ir krievu tautības cilvēks - vienkārši valodas barjera. Un tad ~10 dienas pirms kāzām, īpašniece sāka ļoti uzstājīgā tonī pieprasīt manu viesu vārdus un uzvārdus. Jautājām viņai, uz kāda pamata viņa to atļaujas pieprasīt. Kam sekoja - tika atsūtīti viesu nama iekšējie kārtības noteikumi (kuri līguma parakstīšanas brīdī netika vispār pieminēti ne mutiski, ne rakstiski) , kur bija minēti tādi punkti kā piem. , mani kāzu viesi nedrīkst atrasties alkohola reibumā, pretējā gadījumā var tikt izraidīti no naktsmītnes, viesnīcā pēc pulksten23 nedrīkst trokšņot, pa nakti nākot gulēt var tikt pieprasīti uzrādīt personu apliecinoši dokumenti, kā arī tika minēti ļoti daudz sodi.
Šo saņemot, pakonsultējos ar juristu, sazinājos ar imigrācijas dienestu (lai saprastu, kāpēc man būtu jāpārkāpj likums par personu datu aizsardzību) un neviens man nemācēja atbildēt uz kāda pamata šādi nosacījumi ir izvirzīti.
Tad nu, turpinot konsultēties ar juristu, tiku brīdināta, ka šie pēkšņie noteikumi nebūt nebūs viss, ka visticamāk sekos vēl kaut kas.
Tad nu, par cik savu kāzu dienu nevēlējos padarīt par savas dzīves lielāko murgu, izlēmām atteikties no smuku muižas pakalpojumiem (nesaņemtajiem) . Par to paziņoju viesu nama īpašniecei, kur paskaidroju, ka nespēju nodrošināt viņas pēkšņi paziņotos noteikumus un, ka lūdzu atgriezt iemaksāto naudu ~1000 eur apmērā, par nesaņemto pakalpojumu. Uz ko saņēmu īpašnieces atbildi, ka viņi naudu neatgriežot, jo viņa esot ieguldījusi milzum daudz darbu mūsu kāzu gatavošanā - pārtaisījusi tāmi vairākas reizes (precizēšu, tas viņai bija jādara, jo pati bija pierakstījusi par daudz istabiņas.. Kas arī likās dīvaini) , tad esot bijis jāstumda galdi lielajā zālē, lai varētu mums parādīt kāds būs galdu izvietojums un tad esot bijis jātīra numuriņi, lai uzņemtu manus viesus (atļaušos piebilst, ja smuku muižā ir viesnīca, vai tad numuriņiem nav jābūt tīriem katru dienu, un vai tiešām numuriņi ir jātīra 10 dienas pirms viesu ierašanās) .. Un jā, šie visi pakalpojumi man izmaksāja 1000 eur.
Bet tad vēlreiz lūdzu īpašniecei atgriezt vismaz pusi no naudas, ja jau ir tik ļoti strādāts.. Uz ko atbilde vairs nesekoja.
Un painteresējos apkārt pie citiem komersantiem, kur man laipni pastāstīja, ka pēdējo gadu laikā (kopš jauno īpašnieku darbības) smuku muiža bieži piekopj šādu darba stilu un es neesmu vienīgā, kam šādi ir gadījies.

L

Vairāk sūdzības par Smuku Muiža

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes