www.sudzibas.lv Wolt Kurjers - situācija, atlaišana

Wolt Latvija SIA - Kurjers - situācija, atlaišana

Esmu Cēsu kurjers, un vēlos publiski padalīties ar savu pieredzi, strādājot Wolt uzņēmumā kā kurjers. Sadarbību ar šo uzņēmumu uzsāku jau 18 gadu vecumā, un turpmākos divus gadus tas bija nozīmīgs mans ienākumu un pieredzes avots. Strādāju regulāri, centos izpildīt savus pienākumus atbildīgi un rūpēties par klientu apmierinātību. Šis darbs man nozīmēja daudz – tas deva iespēju gan finansiāli sevi nodrošināt, gan iegūt disciplīnu, pieredzi komunikācijā un organizētībā.

Tomēr pēc šiem diviem gadiem notika incidents, kas izmainīja visu. Lai gan es apzinos, ka kļūdas darba gaitā var notikt, un esmu gatavs no tām mācīties, Wolt komanda pieņēma lēmumu uzreiz izbeigt mūsu sadarbību.
Mani visvairāk pārsteidza tas, ka netika dota iespēja pierādīt, ka spēju laboties. Nebija piedāvāta ne otrā iespēja, ne papildu apmācība, ne pat kāds pārbaudes periods, lai varētu atgūt uzticību. Pēc divu gadu ieguldījuma un lojalitātes tas šķiet ļoti nožēlojami.

Es uzskatu, ka katram darbiniekam, it īpaši jaunos gados, būtu jābūt iespējai kļūdīties un mācīties. Divi gadi nav īss laiks – tas parāda, ka cilvēks ir bijis uzticams un gatavs sadarboties. Viena kļūda nevarētu atcelt visu iepriekšējo ieguldījumu. Diemžēl Wolt politika šajā jautājumā ir ļoti stingra un nepiedeva pat minimālu iespēju rehabilitēties.

Ar šo sūdzību vēlos brīdināt citus, kas plāno strādāt šajā uzņēmumā – apzinieties, ka, lai cik centīgi jūs strādātu, viens nepatīkams gadījums var izbeigt sadarbību uzreiz, bez otrās iespējas. Tas ir ļoti smagi, jo šis darbs bieži vien ir jauniešu ienākumu avots un reizē arī pirmā nopietnā darba pieredze.
Manuprāt, uzņēmumam būtu jāmaina pieeja – jāvērtē cilvēka ilgtermiņa ieguldījums un jāpiešķir iespēja laboties.

K

Komentāri (2)

M memesupreme 5 st atpakaļ

Labāk pastāsti ko tu izdarīji... ja te pat neesi to pieminējis, tad visticamāk wolt pārstāvji pieņēma pareizu lēmumu.

K Kripsis 4 st atpakaļ

Samaksa jūsu prāt šķiet pieņemama 3.05€ , uz Priekuļiem.
Beigās kad, atteicos vest pasūtījumu, viņi balstījās uz to kad, pats esot piekritis.
Aiznesu uz kafejnīcu atpakaļ, beigās dēļ tā pārtrauca sadarbību ar mani.
Beigās vēl atbalsta komandai, lūdzu pievienot distances kompensāciju 1.50€ pie summas, kura bija 3.05€ , kad varu aizvest uz Priekuļiem bet, viņi to uztvēra par "nepakļaušanos" , "rupju valodu" , un tā tas viss arī beidzās.
Manuprāt, nav pieņemami, kad man ir jālieto savs personīgais auto, jāsedz visi citi uzturēšanas darbi, jāmaksā visi nodokļi, tostarp arī visa dzeramnauda (tiek aplikta ar nodokļiem) , un beigās tā pat.
Nenovērtē tavu darbu, un dēļ viena šāda atgadījuma - pasaka visu labu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus