www.sudzibas.lv SIA RIDE Nievajoša klientu apkalpošana

SIA RIDE - Nievajoša klientu apkalpošana

7.06.tika veikts brauciens ar SIA RIDE skūteri, pec kartes skatījos līdzi zaļo zonu un tā ietvaros arī atstāju. Šodien 8.06. secinu, ka no kartes ir novilkti papildus 20eur, sazvanot klientu apkalpošanu saņēmu informāciju, ka es neesmu atstājusi zaļajā zonā, neesmu sekojusi lidzi kartei, esmu nospiedusi tā paziņojumu un par to pienākas 20eur. Štrunts par 20eur, taču apgalvot to, ka esmu ignorējusi visus paziņojumus bija pilnīgi nevietā, jo tiem rūpīgi sekoju līdzi. Papildus sarunā dzirdama viegla nievājoša attieksme ar smīnu uz lūpām.

Risinajums sarunā netika rasts - vai kāds piedāvāja apskatīties, vai visi paziņojumi parādās? Nē.
Vai kāds ieteica risinājumus kā labak sekot lidzi tam, lai pārliecinātos par zaļo zonu, kad kartē tā ir redzama zaļa? Nē.
Vai komunikācija no operatora puses bija cieņpilna? Apsolūti nē.

Vīrietis ļoti nesmuki apkalpoja, neizrādīja interesi zvanā un vēl varonīgi pasniedza savu taisnību. Žēl kvalitāti un nespēju izlīdzināt situāciju.

Komentāri (1)

E esmeraldae 08.06.2022

Vai zaļā zona, kur novietojāt skūteri vēl joprojām aplikācijā rādās zaļa?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes