www.sudzibas.lv SIA Polipaks Nepieklājīga apkalpošana

SIA Polipaks - Nepieklājīga apkalpošana

Sveicināti!

Vēlos ievietot sūdzību par uzņēmumu POLIPAKS.

Grūti spriest par ražotā kvalitāti, bet attieksme pret klientu vienkārši drausmīga.

Sazinājos ar viņiem kā juridiska persona, vēlējos pasūtīt materiālu un pakalpojumu. Pasūtījums bija steidzams, ko arī piezīmēju sekretārei, kad zvanīju pirms pieprasījuma nosūtīšanas. Nogaidīju divas dienas, bet, kad piezvanīju, lai uzzinātu, kas notika ar manu pieprasījumu, sliktā latviešu valodā dzirdēju atbildi par to, ka šādu servisu - kā man ir nepieciešams - viņi neveic.

Apjautājos, kāpēc neatrakstīja uzreiz? Atbildēt uz epastiem ir norma darījumu pasaulē - īss e-pasts ar atteikumu daudz laika neprasa. Pretī izdzirdēju lekciju par to, cik slikti es esmu audzināta un kā es drīkstu kaut ko tādu prasīt.

Iespaids palika ļoti nepatīkams.

A

Komentāri (2)

Y YoYo 26.03.2013

Nu ko tu no šitā pufaikciema gribi!
Viņi tak arī 21.gadsimtā joprojām kāpj uz poda ar kājām, lai atvieglotos!
e-pasts ir pilnīgs kosmoss :D

P Polipaks 13.06.2013

Sveicināti!

Žēl dzirdēt šādus komentārus par mūsu uzņēmuma darbību.
Man kā Klientu Servisa vadītājam ir svarīgs katra Klienta viedoklis [slēpt]@polipaks.com
Grūti iedomāties ar kuru cilvēku esiet tieši komunicējuši, bet drošības pēc atkārtoti ar darbiniekiem izrunājām komunikācijas etiķeti.
Ceru ka šis ir bijis tikai nejaušs pārpratums.

Ar cieņu,
Klientu servisa vadītājs
Atis Frīdenbergs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes