www.sudzibas.lv SIA National Travel pakalpojuma kvalitāte

SIA National Travel - pakalpojuma kvalitāte

Labdien,

Neiesaku cilvēkiem izvēlēties SIA National Travel ceļojuma aģentūru, jo:
1. organizatoru attieksme pret ceļojuma dalībniekiem ir pretiga, ceļotāju vēlmes tiek ignorētas, pie tam, ja vēlēsieties kaut ko iebilst, tiksiet izmitināts mājas pagrabstāvā apsolīto divistabu apartamentu vietā.
2. organizatori šmauksies ar valūtām pie naudas maiņas atpakaļceļā
3. organizatori par Tevi smiesies, ja izteiksi velmi aiziet uz WC
4. organizatori ( Edīte, Andis Malnačs un viņa sieva Ieva arī laikam Malnača) ceļojuma laikā dzīvos savu dzīvi un neinstruēs Tevi par izmaiņām grafikos
5. šie krutie organizatori "uzbrauks" Tev ar saviem vārdiem - kas Tu vispār te esi un ko Jūs gribējāt par tādu smieklu naudu???
6. organizatori ceļojuma laikā pateiks ceļojuma dalībniekiem, ka no paredzētamājām 4 ekskursiju dienām Jūs brauksiet tik uz 1, jo redziet apkārtējie cilveki autobusā ir tādi skopuļi, ka negrib braukt uz ekskursijām un nodrosināt organizatoriem peļņu...

uttt. Piedodiet, man apnika uzskaitīt, bet tagad sekos pats labākais
Jūs nedrikstiet izmantot WC high class bussā, jo viņi netaisoties visu cilvēku "labumus" vadāt sev līdzi nedēļu uz siltajām zemēm.
Es apsveicu šo jaunizveidoto ceļojuma aģentūru 2013.gadā, kuriem vispār nav nojausmas kā strādāt ar cilvēkiem.

Komentāri (22)

C caps 14.10.2013

Nu tik traki Jau nav. Es arī esmu braukusi ar šo kompāniju uz Trogiru 2013.g. 20.09-28, 09. Organizātori centās apmierināt katra vēlmes, bet tas tak nevienmēr ir iespējams! Ja lielākā daļa grupas nevēlās braukt ekskursijā par papildus samaksu, tad, protams, 3 cilvēku dēļ tak lielais autobuss nebrauks 300-600km. Par WC protams, ka organizātori brīdina, ka apmeklēt pēc iespējas mazāk, bet vienmēr, ja kādam radās nepieciešamība, tad speciāli stājāmies pirmajā iespējamā vietā, vai apmeklēja toaleti autobusā. Par izmaiņām ekskursiju grafikā bija atzīme Līgumā, tā kā par to arī nav ko sašust. Visu informāciju sniedza, pārpratumu nebija nekādu.Nu protams, nekadu uti-puti nebija, pie rociņas nevadāja, bet kopumā viss bija korekti. Tā, kā organizātori noteikti nav tie sliktākie- vnk. dažiem cilvēkiem nekad nebūs labi. Mans iebildums vienīgi bija tas, ka autobusā bija maz mūzikas- viens disks, kas diemžēl lielākajai daļai nepatika, ar filmām arī paknapi bija. Ceļš tomēr tāls!
Visi trīs no pārstāvjiem bija gana laipni, bet laikam jau visiem labs nekad nebūsi...tomēr pretēji Zanei uzskatu, ka viņiem ir gan zināšanas kā strādāt ar cilvēkiem.

Z zane ciemite 15.10.2013

Zane vēlreiz: Cienītais caps,

Jā, par izmaiņām ekskursiju grafikos tika atzīmēts līgumā, kuru man iedeva braucot autobusā, pirms tam neviens neatsūtīja uz epastu izlasīt. Līgumā ir norādīts, ka par izmaiņām ekskursiju grafikos klients ir jābrīdina vismaz 2 dienas iepriekš. Diemžēl, par izmaiņām ekskursiju grafikos paziņoja pirmajā pusdienslaikā, kad braucām jau uz Trogiru.
Ne uz vienu ekskursiju nebija pierakstījušies 3 cilvēki, tas tā starp mums runājot.
Man nevajag uti- puti, man vajag to, ko paši organizatori ir iekļāvuši līgumā ka obligātus nosacījumus, par ko es esmu samaksājusi.

C caps 31.10.2013

Caps-Zanei!
Labi es pārspīlēju par 3 cilvēkiem, kuri pieteicās braukt ekskursijās- iespējams, ka bija 12 cilvēki vai vairāk?. ES TO NEZINU- pasākuma vadītāji teica, ka cilvēku skaits nav pietiekošs- lai brauktu un viss...jo tas esot nerentabls- nesedzot benzīna cenu. Par līguma noteikumiem 2 dienu brīdināšanu par izmaiņām pirms ekskursijas uzmest lūpu- arī nav vērts! Nu viņi brīdināja, iekāpjot autobusā 28.09.ka būs izmaiņas grafikā! :) un kas no tā? No jūsu apraksta iznāca, ka šie ir baigie svoloči, es vienkārši gribēju teikt, ka tik traki jau nebija. Dzīve ir dzīve ne visu var paredzēt līgumā un pat, ka esi samaksājis 2x lielāku summu.

K Kita 31.10.2013

organizatori (Andis Malnačs un viņa draudzene Ieva Mestere) ir visai attāli no tūrisma (gan izglītības, gan darba pieredzes ziņā, tas ļoti jūtami iespaido sniegtā pakalpojuma kvalitāti), firma tirgo tikai caur kuponu atlaižu portāliem savus ceļojumus. Reāli cena jau tur nemaz nav lētāka kā caur normālam ceļojumu firmām, kur papildus ekskursijas jau iekļautas cenā

J Januce 06.11.2013

Man grūti izteikties par garākiem braucieniem, jo nav sanācis braukt ar šo Tūrisma aģentūru, bet esmu piedalījusies braucienā uz Aglonu! Viss bija ĻOTI lai noorganizēts! Par to cenu, kuru samaksāju, izmantojot kolektīvās iepirkšanās portālu, uzskatu, ka saņēmu ĻOTI KVALITATĪVU pakalpojumu! Maršruts ļoti labi izplānots, ļoti laba gida izvēle, garšīga ēšana Preiļos! Man pat nav ko pielikt, ne atņemt! Manuprāt ļoti kvalitatīvi paveikts darbs no Tūrisma aģentūras puses! Savienota gan izklaide, gan mazliet garīgas vērtības ar gida stāstījumu Aglonas Bazilikā! Ceļojums bija lielisks! Tā kā varu par šo aģentūru pateikt tikai to labāko! Lai darbojas tālāk, un piedāvā klientiem labus ceļojumus par pieņemamām cenām!

L lady_anna 18.05.2014

Es ar galīgi nepiekrītu...esmu divreiz braukusi ar šo tūrisma firmu - vienreiz divu dienu braucienā uz Aha centru Tartū un Rakveri (2013.gada vasarā) un pavisam nesen (2014.gada pavasaris) uz Klaipēdu (Dinozauru parks un Delfinārijs)...un jāsaka, ka viss ir bijis vnk super - viss organizēts, viss feini pastāstīts (bez liekas statiskikas pārbagātības)...arī naudiņa, kas netika iztērēta (diemžēl tehnisku iemeslu dēļ bija slēgta observatorija), tika atgriesta...:)) Liels paldies tūrisma firmai, noteikti izvēlēšos arī nākotnē!:)

H haika 01.10.2014

Un tagad skats no iekšpuses: Trogirā izbraukumā ar kuģīti pakalpojuma sniedzējam netika samaksāts par visiem cilvēkiem. Kuģinieki to atklāja, kauns pa visu ģīmi. Ieva pataisīja par vainīgo grupas vadītāju. Tā jau ir cūcība. Tālāk - nebija apmaksāti apartamenti Trogirā, tā vietā tika melots, ka nauda ir ceļā un tūlīt būs. Banka apstiprināja, ka maksājums ir atsaukts. Grupas vadītāja Trogirā tiek izsēdināta no autobusa par to, ka "atklājusi firmas noslēpumu", proti, nav melojusi par patieso cilvēku skaitu. Ieva pati veda grupu atpakaļ uz Latviju un autobusā publiski, mikrofonā stāstīja, ka grupas vadītāju atlaidusi tāpēc, ka tā viņai nozagusi ekskursiju naudu. Ieva, tu esi maita!

R Ričijs 12.02.2015

Izlasot pēdējo (haika) komentāru galīgi nepiekrītu komentāram. Jo pats personiski devos ceļojumā uz Horvātiju ar Nacional Travel no 20.09.13-27.09.13. Un varu apliecināt, ka grupas vadītās netika nekur izsēdināts. Edīte mums bija grupas vadītājs no pirmās līdz pat pēdējai ceļojuma dienai. Un pa mikrofonu nekas tāds netika paziņots ( ka grupas vadītāja būtu atlaista par kaut kādām zādzībām). Man brālis arī brauca 2014 gada Maijā uz Horvātiju ar šo pašu aģentūru un arī bija apmierināts ar braucienu.
Izlasot haikas komntāru liekas ka te ir interešu konflikts.

A Airisa 21.07.2015

Tikko visa ģimene izbraukājām Lietuvu (18., 19. jūlijs), ar SIA " Nacional Travel" organizēto ekskursiju. Ļoti labs ceļojums! Jauks šoferītis, kura vadītajā autobusā jutos ļoti droši. Šoferis gan pretīmnākošs, ja vajadzība pēc bagāžas, ļoti laipns! Gide Inga Meldere zinoša, pozitīvi vērsta uz sadarbību, komunikabla. Naktsmītne - lieliska, ēdināšana noorganizēta labā vietā, viss ļoti garšīgs, ar labu apkalpošanu. Uzskatu, ka saņēmām ļoti kvalitatīvu pakalpojumu! Lasot komentārus pirms brauciena, biju nedaudz nobažījusies, kā nu būs, bet saku, ka ekskursija bija vienkāšrši lieliska! Pieļauju, ka daudz kas ir atkarīgs arī no pašiem, saskarsmes prasmēm, pašu garastāvokiļa un prasmes problēmsituācijas risināšanā, tāpēc iesaku doties ceļojumā ar pozitīvu domāšanu. Bet, protams, ka pamatā viss atkarīgs no cilvēka, kāds gadāš gids, šoferis, mums paveicāš!

A Anninaa 10.08.2015

Nupat atgriezos no 2 dienu ekskursijas uz Klaipēdu (Kuršu kāpa) un Palangu ar šo firmu. Viss bija ok. Ir jau tā, ka atsauksmes lielā mērā ir atkarīgas ne tikai no faktiskajiem apkārtējiem notikumiem, organizācijas utt, bet gan no cilvēka paša attieksmes - pret dzīvi vispār un pret konkrētām situācijām. Tā teikt, dažkārt čivina paša čīkstētāja "putni". Paldies un visu cieņu gidei Vinetai un šoferītim.

L Lavanda007 17.08.2015

Nupat 15.08. agriezos no brauciena uz Lietuvu (Klaipēda - delfinārijs un dinozauru parks, kā arī Krustu kalns) Brauciena laikā priecājos par lielisko gides Ingas Melderes darba stilu.
Taču mājupceļā palikām lielceļa malā, jo autobusam pietrūka degvielas...
Līdz ar to viss prieks bija sabojāt. Biju rēķinājusies ar to, ka atgriezīsimies laikā, kad vēl kursē sabiedriskais transports, taču Rīgā ieradāmies loti tuvu pusnaktij. Kad par šo situāciju izteicu pretenzijas Andim Malnačam un viņa draudzeni Ievai Mesterei, saņēmu vien apsmieklu, lai tad liekot viņus mierā, katra ceļotāja problēmas esot viņa paša lieta, viņu sabus bērns gaidot mājās... klienti neesot svarīgi.
SIA National Travel acīmredzot taupības vai kādu citu, viņiem vien zināmu iemeslu dēļ sadarbojas ar bezatbildīgiem pārvadātājiem SIA ALMA, kuru autobusam var pietrūkt degvielas brauciena savlaicīgai pabeigšanai, kuru autobusa gaisa kondicionieris ir tik slābs, ka cilvēkiem 2. stāva salonā ir pirtij līdzīgi apstākļi.
Neiesaku neviena izmantot SIA National Travel, ja nu vienīgi vēlaties ekstremālus piedzīvojumus.

D Dace Sunepa 02.06.2016

Es esmu ar šo tūrfirmu braukusi uz Horvātiju 2015.gadā. Viss patika, gan attieksme, gan organizatoriskās detaļas. Notika visas ekskursijas, autobusā visi tika cienāti ar Horvātu "dziru" vairākkārt. ieva bieži nāca apjautāties kā visi jūtas utt. Apartamenti mums gadījās atsevišķā mājā ar vēl vienu pāri, pašā jūras līča krastā, respektīvi pamodies un vari uzreiz kāpt ūdenī, vai sēdēt dārzā un vērot rīta saullēku! Viss bija super, gribu braukt vēl!

S sunducok 21.06.2016

Es arī varu padalīties ar nelāgu pieredzi. vair neizmantošu šo tūrisma firmu. Izmantoju pirmo reizi un nopirku braucienu uz delfināriju uz dino parku un krusta kalnu. atbildi vai esmu reģistrējusies nesaņēmu, kautgan biju to izdarījusi. zvanīju lai pārliecinātos vai viss kārtībā(starp citu sazvanīt šo firmu ir neiespējamā misija) uz ko man atbildēja ka es nēesot reģistrējusies, kautgan e pasts man parāda ka es datus viņiem biju nosūtījusi. Nosūtīju vēlreiz un jautāju kad man nosūtīs to unikālo kodu kuponu saņemšanai uz ko man atbildēja ka man nekādu kodu nevajag jo esmu caur internetu kuponus pirkusi.sapratu ka man neko nevajag atsūtīs info un došos tad ceļā tik tā aizdomīgi likās ka nekādas kodu lapas nekas man nebūs ko uzrādīt pie iekāpšanas autiņā. bet nu mierīgu sirdi pirmspēdējā dienā strādāju līdz vēlai naktij, tad atnācu mājās un skatos ka pa dienu atsūtītas bonas kas man jāizprintē kā ceļojuma apliecinājums. printeris man mājās nav plkst.24.00 kur lai izprinētē, braucu pa galvu pa kalu printēt pie paziņas.Šī firma neko nekad nepaskaidro līdz galam tāpēc paļauties uz viņu nevar. Pēc tam labs bija arī ceļš no lietuvas uz latviju, šofers toļiks laikam alkagoļik iemetis kādu gramu autobusu vadīja pa kreisi pa labi uz līdzena ceļa bez bedrēm. Man kā cilvēkam kam autobusos paliek nelabi visas iekšas izkratīja visu gandrīz uz augšu rāva. Vairs šo firmu neizvēlēšos un kur nu vēl garākam ceļojumam

Sia Nacional Travel 22.06.2016

Labdien Sunducok!
Mēs ļoti atvainojamies ka nevarējāt sazvanīt mūsu kad gribējāt. Ņemot vērā ka mēs ikdienu saņemam vairākus simtus telefonu zvanus, no klientiem dažiem pa tiešām ir grūti mūs sazvanīt.
Tāda pati situācija ir ar e-pastiem.
Jums tika pareizi paskaidrots ka Jums nav vajadzīgi kuponi jo Jūs ceļojumu iegādājaties www.nacionaltravel.lv
Un kuponus Jums nevajadzēja uzrādīt pie autobusa un neviens Jums viņus arī neprasīja.
Ceļojumam uz Lietuvu 11.06.16 visa info par ceļojumu tika jau nosūtīta 09.06.16.
Gribam atgādināt ka 11.06.16 Lietuvā pūta stiprs vējš tāpēc arī autobus tika svaidīts, jo autobus bija divstāvīgs.
Un ja Jums bija slikti tad varējāt to paziņot grupas vadītājam, jo priekšā bija dažas brīvas vietas kur Jūs pārsēdināt.
Bet atpakaļ ceļā uz Latviju neviens no klientiem nesūdzējās par sliktu dūšu brauciena laikā.

Ar cieņu Nacional Travel!

C caen 23.08.2016

Iespaidi par ceļojumu uz Bulgāriju 11.08.-21.08.2016. Briesmīga kompānija! Īpašniecei Ievai lielummānija! Domā tikai par sevi un savu radinieku interesēm! Pusdienas turpceļā par 7,00 Ievas izvēlētājā restorānā (pilnīgi neadekvāta cena). Atpakaļ ceļa kad grupa nepiekrita šim pašam restorānam tika uzstādīts ultimāts: vai nu šeit, vai nu nekur! Varnā papildus ekskursijas par 30 EUR no cilvēka, kuru izmaksas maksimāli 5,00 EUR. Vienīgais pozitīvais - autobusa šoferi!

N no Kurzemes 15.09.2016

Iespaidi par ceļojumu uz Bulgāriju 11.08.-21.08.2016. Mums, savukārt, ļoti patika, un, ja vien būs iespēja, brauksim vēl. Esmu pieredzējusi ceļotāja un varu salīdzināt ar citiem. Par TĀDU cenu viss bija pat pārāk labi. Ēdināšana turpceļā un atpakaļceļā, kā arī papildu ekskursijas ir izvēles pasākumi. Jāsaprot, ka paēdināt veselu autobusu bez pieteikuma ir sarežģīts uzdevums. Ja neapmierina piedāvājums, var taču paņemt līdzi somā kaut ko ēdamu un pa ceļam vēl ko nopirkt. Gan turpceļā, gan atpakaļceļā taču tika dots laiks iepirkties lielveikalā. Par ekskursijām. Uz tām nav obligāti jābrauc. Tomēr ir pārspīlēti teikts, ka vērtība ir tikai 5 EUR. Tajā dienā taču apmeklējām gan Aladžas klosteri, gan Akmens mežu (kas nav pašā Varnā), gan aplūkojām Varnas pilsētu. Bulgārijā uz vietas jāizmanto vietējo gidu pakalpojumi, kas arī ir maksas pasākums. Galu galā, ja nevēlas neko skatīties, uz Varnas centru varēja aizbraukt arī individuāli ar sabiedrisko transportu par 1 levu uz vienu pusi vai aizstaigāt kājām tos 8 km no viesnīcas (VISPĀR PAR VELTI) :) Paši tūristi arī nebija bez vainas... Ekskursijas vadītāji 3 reizes teica (turklāt tas rakstīts arī līgumā), ka autobusā nedrīkst kāpt ar saldējumu rokās, tomēr tas netika ievērots. Karstums bija liels! Jāsaprot, kādas ir sekas... Otrs piemērs - Debrecenā tiek iedotas gandrīz 7 stundas brīva laika, tomēr dažs labs vienalga nevarēja paspēt laikā atgriezties, jo ir aizsēdējies kafejnīcā, neskatoties uz to, ka viss autobuss ir spiests gaidīt vairāk kā pusstundu. Te nav runa par kādiem ekstrēmiem gadījumiem... Ievai Paldies par ieguldīto darbu, nav viegli tikt galā ar veselu autobusu dažādu cilvēku. Katram savas vēlmes un savs viedoklis, jābūt pat nedaudz psihologam... Man personīgi Ieva, Andis un arī gids atbildēja uz visiem interesējošiem jautājumiem, viss tika atrisināts korekti. Vēlu veiksmi arī turpmāk!

dinatana 11.10.2017

Labdien!
Vairākkārt centos ielikt atsauksmes par ceļojumu uz Horvātiju, kuru organizēja "Nacional travel"no 23.09.-30.09.2017., bet neveiksmīgi - to nepieņēma ?!? :
1) atsauksmes bija labas ar pateicību Ievai ar Andim!
2) pievienoju arī attēlus;
3) varbūt tapēc nepieņēma, ka neesmu facebook un draugiem.lv...
Ceru, ka šoreiz tomēr man izdosies - iešu zem komentāriem - varbūt tomēr pieņems;)))!
Visi, kas ir ceļojuši kaut reizīti ar autobusu - zin, lai cik arī tas būtu komfortabls - dienas beigās sēdēt paliek apgrūtinoši:))...
"Nacional travel" izpidīja visu . ko solīja:
1) aizveda mūs ceļojumā ( ...citas kompānijas sasola, bet neizpilda - pazūd, bankrotē... - "Nacional travel" visus ceļotājus bija nodrošinājusi ar to, ka ceļojuma atcelšanas gadījumā - caur apdrošinātā- firmu 100% var atgūt savu iemaksāto naudu atpakaļ!);
2) centās izpildīt, katra vēlmes - piem.: samainīja apartamentu uz vēlamajiem, izkārtoja viesnīcās atsevišķus numuriņus...
3) eksursijās, Ievai vai Andis palika vienmēr pēdējie, lai pārliecinātos, vai visi ir - vai kāds nav kaut kur nomaldījies...
4) Vienmēr visi tika sagaidīti un neviens nekad netika atstāts!
5) Braucienu laikā - katras 3h apstājāmies uz pauzītēm - pusdienas pārtraukums bija aptuveni +/- 45 min...
6) Brauciena laikā bija organizatoru nesaprašanās ar šoferi - no sākuma tas likās dīvaini, bet kā pēc tam izrādījās - šoferis bija "ieliktenis" no citas tūroperatorfirmas, kas visādi centās organizatorus nomelnot ceļotāju vidū - tāda nu diemžēl ir šī materiālā pasaule...dalīja ceļotājiem savas draudzenes no citas tūrfirmas vizītkartes, izteicās par Ievu("Nacional travel") ne tiem labākajiem vārdiem...
7) Pret ceļotājiem "Nacional travel" organizatori izturējās laipni !
Jau otrajā dienā mēs bijām Čehijas pazemes alās, redzējām stalaktīdus! Izbraucām pa pazemes upi ar laivām...Super!
Trogira, Splita, Dubrovniki, Plitvica, Nacionālais vakars, Izbrauciens ar zvejas kuģīti u.c. atraktīvi pasākumi...
Ekskursijās varēja piedalīties, kurš gribēja, bet tie, kas nolēma palikt apartamentos Trogirā - varēja brīvi rīkoties ar sev atvēlēto laiku!
Saulrieti, mūzika, horvātu laipnie cilvēki!
Trogira dalās 3 daļās - mēs dzīvojām kalnā uz pussalas pie pašas jūras (100m) - no rītiem uz terases baudot kafiju, varēja vēro jahtas, kas nesteidzīgi burā pa Adrijas jūru!
Cilvēki, kas jau reiz bija bijuši Trogirā - zināja teikt, ka uz Trogiras centru varot aiziet ar kājām...Precīzi nezināju ceļu, tikai virzienu...Bruņojusies ar fotoaparātu un labu garastāvokli - devos ceļā..
...uz vienas no palmām pamanīju ķirzaciņu - uzņēmu pāris foto ! Hello ! - ...mani uzrunāja horvātu puisis - vai es gribot, lai viņš mani nofotografē pie palmas...
Paldies - Nē!
...bet varbūt Jūs zinat, kur ir taisnākais ceļš uz Trogiru!
Jā - zinot!
...bet varbūt es vēlos, lai viņš aizved mani ar savu skūteri ?!?
...Tā - man mugurā gara kleita līdz potītēm, saules cepure, pār plecu pārmests garš lakats...
- OK! Cik maksā tāds izbrauciens!?
-Necik!
Ai, dzīvojam tik vienreiz! - tā, pie sevis nodomāju, pasmaidīju un devos pretim Trogirai - Duje - Puisis no Trogiras, patiesi laipns, aizveda mani līdz pilsētai, novēlēja jauki pavadīt laiku, ko es arī izdarīju!
...Kā jau katru reizi ceļojot, iegāju pastā, lai nosūtītu pastkartīti saviem mīļajiem!
Ieraudzīju, ka diski (kurus Trogirā, Splitā un pieļauju arī citās pilsētās tirgo dziedošie puiši (izcilas balsis)(100.00 kunas) pārdodas vien par 59.00 kunas 3gab. kopā...)
Drusku sabēdājos, staigāju - ieraudzīju sadējumu( - meita jau to bija nogaršojusi - teica, ka ļoti gards!) Izvēlējos sev tīkamāko - vīģu saldējumu - izrādās - ar kartēm norēķināties nevar...
...Atkal, sabēdājos vēl vairāk - pārdevēja man uzsmaidīja un teica, nekas - lai es izvēlos saldējumu - gribēja to ielikt trubiņā, bet es izvēlējos vafeļu trauciņu,,,Ok! Sniedzot man kāroto saldējumu, devu viņai savu bankas karti - uz ko viņa atbildēja - nevajag - tas esot par brīvu! Lai mani iepriecinātu!
Oooo! Vienlaicīgi jutos ļoti priecīga, it kā enģelis man būtu pieskāries - no otras puses man kļuva ļoti neērti, ka es viņai biju lūgusi saldējumu ielikt citā trauciņā...Lai vai kā - tas bija burvīgs piedzīvojums, kas nebeidza beigties!
Vakarā Trogira pārvēršas - viss kļūst apgaismots, dažādām krāsām, palmas, senatnīgās ēkas, ielas muzikanti...kafejnīcas un mazie veikaliņi...tas viss piešķir brīnišķīgas izjūtas!
Vienā no tādiem veikaliņiem -iepirku dāvanas mājās palicējiem, apvaicājos par pārdevējai par "Kairos"(tas esot Zeva dēls ar spārniem - ja redzi, tad jānoķer tas ir aiz "Čupčika"(matu cekula virs pieres) un jāievēlās laime, jo tas esot tik ātri - ja nepaspēsi, tad viņš jau būs gabalā!)Kad norēķinājos un gāju prom - pārdevēja man uzsmaidīja - un pasniedza dāvanu sirds formā, uz kuras attēlots "Kairos" - lai man veiksme uz laime vienmēr būtu pa rokai!
Galvenais jau ir tas - kā Tu pats attiecies pret citiem! Pasmaidi - tas neko nemaksā - bet sniedz tik daudz!
Smaids ir atslēga uz cilvēku sirdīm!
Un = Dievs ir Mīlestība!
(Ne jau ķīmiskais elements, bet gan laipns vārds, labs darbs - neprasot par to ne ko pretim !)
...Kaut reizīti tur jāaizbrauc - gribēsies vēl un vēl atgriezties!
Protams pats galvenais - pateicoties Ievai un Andim - es sastapu ļoti daudz jautrus un mīļus cilvēkus!
Paldies Jums Ieva un Andi par šo jauko ceļojumu!
Ar cieņu, Diāna:)!

dinatana 12.10.2017

P.S. Par šoferīšiem, kas ceļoja kopā ar mums uz Horvātiju no 23.09.-30.09.2017.:)!
Viņi pret mums - ceļotājiem bija ļoti laipni:
1) palīdzēja aiznest smagos koferus līdz autobusam un ievietoja tos tajā!
2) vienmēr painteresējās vai mums, kas netrūkst ?!?
3) bija ļoti jautri, pretimnākoši un izpalīdzīgi!
Paldies jaukajiem šoferīšiem!
Ar cieņu, Diāna:)))!

dinatana 13.10.2017

...
...lai, ko arī Tu darītu vai rakstītu - nekad tas visiem nebūs pa prātam...
Šoferīši pret mani un maniem draugiem bija ļoti laipni, pretimnākoši un izpalīdzīgi!:)
...Sis ir tikai un vienīgi MANS SUBJEKTĪVAIS VIEDOKLIS !
Ieva un Andi - Jūs esat burvīgi - centāties kā macējāt un tas, MANUPRĀT, Jums izdevās lieliski!
Paldies visiem!
Varbūt ir kāds, kurš domā un jutās savādāk - lūdzu - visas tiesības izteikties!
Sāku nožēlot, ka vispār kaut ko rakstīju ...
- gribēju padalīties ar cilvēkiem, kuri nav braukuši tādos ceļojumos...pastāstīt savus iespaidus!
Viss, ko es rakstīju nāca no sirds!
Lai Jums vienmēr labs garastāvoklis un smaids pa visu seju:)))!
Ar smaidu, Diāna:)))
...klusēšana tiešām ir zelts...:)))!

S Skola1 08.05.2018

NEKAD NEBRAUCIET AR SIA National Travel ! Ja nu vienīgi vēlaties izbojāt savas jaukās brīvdienas,tad gan droši ar viņiem variet doties ceļā! VIENI VIENĪGI LIEKI,NEPAREDZAMI,PAPILDUS IZKRĀPTI IZDEVUMI,PATSTĀVĪGI MELI UN SABOJĀTS GARASTĀVOKLIS UZ ILGU LAIKU PĒC CEĻOJUMA!
Par konkrēto ceļojumu uz Horvātiju no 28.04.18.-05.05.18.- izīrēts vecs autobuss, kurš patstāvīgi lūza un bija jāstājās, lai radiatoros lietu ūdeni.Bērnus Dieva dēļ neņemiet ceļojumā, tie būs izkarsuši vecajā transporta līdzeklī, tiem ieejas biļetes visās ekskursijās būs uzkrūvētas ar uzviju, lai gan visā pasaulē bērniem visur ir atlaides.Vienu piemēru par cenu atšķirību ielikšu pielikumā.Pieaugušajiem protams arī tieši tāpat biļešu cenas bija pieprasītas ar uzviju. VID pārstāvjiem vajadzētu painteresētiem par šo ģimenes uzņēmumu, jo nevienu čeku par pakalpojumu neesam saņēmuši! . Atbildes uz jautājumiem negatīvi sakāpinātas un tā varētu turpināt un turpināt...žēl savas sabojātās brīvdienas...

Sia Nacional Travel 15.05.2018

Labvakar.Kas attiecas uz biļešu cenām. SIA Nacional Travel kā tūrisma operators darbojas pamatojoties uz Pievienotās vērtības likuma 136.panta "Īpašs nodokļa piemērošanas režīms tūrisma operatora sniegtajiem pakalpojumiem" pamata. 136.panta 3.punkts nosaka, ka tūrisma operatora sniegtā ar nodokli apliekamā tūrisma pakalpojuma vērtība ir starpība starp visu summu (bez nodokļa), ko samaksā pakalpojuma saņēmējs (ceļotājs), un tūrisma operatora faktiskajām izmaksām par citu personu veiktajām preču piegādēm un sniegtajiem pakalpojumiem, ja šie darījumi dod tiešu labumu ceļotājam. Izsūtītajā vēstulē tika minēts, ka Ieejas maksa
Individuālās http://www.np-krka.hr/stranice/pricelist-2018-individual-guests/179/en.html
Tūrisma operatoriem http://www.np-krka.hr/stranice/pricelist-2018-groups/180/en.html
Krka nacionālajā parkā (pieaugušajiem 110 HRK (EUR 15), no 7,g līdz 18,g 80 HRK(EUR 11)) , jo tāda ir noteiktā maksa individuālam Krkas nacionālā parka apmeklētājam, bet 110 HRK, kura ir piedāvātā cena tūrisma operatoram par 1 apmeklētāju, 20 HRK ir tūrisma operatora ieņēmumi no šī pakalpojuma sniegšanas (110-90 HRK), un klientiem izsniegtajās biļetēs cena bija norādīta 90 HRK, kas arī šobrīd ir radījis problēmas klientei un uz biļetēm bija norādīts mūsu uzņēmuma nosaukums.
Ieejas maksa
https://np-plitvicka-jezera.hr/en/plan-your-visit/price-list/
Plitvicas nacionālajā parkā (pieaugušajiem 150 HRK (EUR 21.50), Studenti pilna laika ar aisic 100 HRK (EUR 14) no 7,g līdz 18,g 80 HRK(EUR 11)) , jo tāda ir noteiktā maksa individuālam Plitvicas nacionālā parka apmeklētājam, bet 150 HRK, kura ir piedāvātā cena tūrisma operatoram par 1 apmeklētāju, 20 HRK ir tūrisma operatora ieņēmumi no šī pakalpojuma sniegšanas (150-130 HRK), un klientiem izsniegtajās biļetēs cena bija norādīta 130 HRK, kas arī šobrīd ir radījis problēmas klientei un uz biļetēm bija norādīts mūsu uzņēmuma nosaukums. Biļetes klientiem ir jāizsniedz, jo tās nepieciešams uzrādīt uzkāpjot uz kuģīša. Klientiem būtu jāsaprot, ka katra uzņēmuma mērķis ir gūt peļņu, un klientam apmierināja mūsu uzņēmuma piedāvājums minētajai ceļojumā uz Horvātiju, līdz ar to nevienam nevajadzētu rasties problēmām par to, ka no klienta tika iekasēta cita naudas summa nekā norādīts uz biļetes.
Ar cieņu.
Andis Malnačs

Sia Nacional Travel 26.05.2018

Sveiki.Vel atsaucoties par atlaidēm bērniem visā pasaulē,Jums tomēr nav taisnība un tas nav tālu jāmeklē, kā piemērs dzīvs te pat LV Avārijas Brigādes parks BIĻEŠU CENAS pieaugušajiem un bērniem no 2 gadu vecuma:
Standarta dienas biļete (parka kasē) – EUR 14

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes