LV RU
www.sudzibas.lv SIA Migar Ņirgājoša,neētiska un pazemojoša attieksme

SIA Migar - Ņirgājoša,neētiska un pazemojoša attieksme

25.04.2018 maršruts Jelgava-Jaunberze-Jelgava
jāsaka diemžēl, nākas ik pa reizei braukt ar šo autobusa šoferi no līvbērzes (plkt.16.21) uz jaunbērzi, kurš jaunbērze apgriežas un izbrauc plkst 17.00 atpakaļ.
Braucu pakaļ meitai uz dārziņu, takā dārziņš ir turpat blakus, tad paspēju aiziet un atnākt atpakaļ un vēl drusku pagaidīt kamēr apgriežas autobuss. Bet takā mums notiek ceļa darbi, autobuss 25.04 atbrauca vēlāk, līdzarto bija galapunktā vēlāk.
Bet ņemot vērā laika trūkumu, tāpat paspēju ar mazo bērnu atnākt līdz pieturai, pienākot pie pieturas, šoferis deguna priekšā sāk braukt, apstulbusi sāku māt ar roku, pēc pāris nobrauktiem metriem apstājās, (iespējams kāds pasažieris šoferi paskubinaja apstaties) , iekāpjot un pērkot biļeti vēl dabūju noklausīties par roku māšanu, ka kas tā par izrādi, un viņam esot pilnīgi vienalga! Es protams, paklusēju, nevēlējos bērna priekšā konfliktēt. Kā arī sākumā nodomāju ka varbūt ir jau pāri 17.00, bet apskatot biļeti ko pievienoju pielikumā redzems ka izsista kasē ir tieši 17.00, tātad tomēr biju laikā, un šoferis vnk ņirgājās, cik vajag būt necilvēcīgaam, neētiskam lai ņirgātos par māti un divgadīgu bērnu, pietam laukā lija lietus!
Pieminesu ka šī jau nav ne pirmā, pat ne otrā reize ar šo šofera antiētisko attieksmi!
Tomēr darbs ir saistīts ar cilvēku apkalpošanu, likums paredz savādāku uzvedību.
Noteikti papētīšu dziļāk likumdošanu.
Pieminēsu, ka pārējie šoferīši kam sanākt braukt šajā maršrutā ir ļoti laipni, izņemot šo indivīdu!
Pēc šī kārtējā atgadījuma bija vienkārši sabojāts vakars!
Ja cilvēkam nepatīk šis darbs, lūdzu, nestradajiet!
P. S. Ar šo autobusa maršrutu brauc daudz skolnieku no skolas, tajā skaitā arī mans otrs bērns, negribētos, dēļ šī šofera nolaidības lai kāds no bērniem iet ar kājām uz mājām caur mežu, pa lielo trasi. Mums, latvijā ir pietiekami daudz atgadījumu šajā jautājumā!

Komentāri (5)

L Liga Terlanova 25.04.2018
Rupja un pazemojoša attieksme!

Diemžēl kārtējo reizi viens un tas pats autobusa vadītājs ir ļoti rupjš!
Jāsaka, diemžēl dienās kad vīrs darbā, nākas izmantot jap pakalpojumu.
Braucu pakaļ meitai (2,4g) uz bērnu dārzu ar maršrutu jelgava-jaunberze-jelgava plkst.16.21 un ar to pašu autobusu atpakaļ, jo autobuss turpat jaunbērze līdz 17.00 stāv, pa to laiku es paspēju aiziet uz dārziņu un atpakaļ uz autobusu.
Šodien vnk nonsens, kad ar meitu bijām jau pie autobusa pašas pieturas, autobusa rupjais, neadekvatais šoferis sāka speciāli braukt, es, protams, izbrīnā sāku māt ar rokām lai viņš apstājās, ko protams, izdarīja, ar meitu iekāpjot autobusā šoferis uzdrošinājās pateikt: "ko tu te māj, man tas ir pilnīgi vienalga! "
uzbrūkošā tonī!
Negribejas mazās meitas klātbūtne konfliktēt!
Nodomāju paklusesu, bet mājupceļā nolēmu paskatīties vaitad tiešām es nokaveju-skatos, nē! Biļetē pielikumā var redzēt ka es biļeti iegādājos tieši 17.00, otrā biļetē var redzēt cikos iegādājos biļeti uz jaunberzi!
Un tā jau ir kārtējā šī šofera antiētiskā uzvedība, un es uzskatu to par ņirgāšanos!
Jelgavas autobusu parks-es painterisesos par šo jautājumu no likuma puses!
Pēc iespējas šo jautājumu risinasu juridiski!
Tikpat labi mans lielais bērns, kurš arī izmanto šo pašu maršrutu var vienkārši palikt pieturā stāvot, jo redziet autobusa vadītājam tā sagribējās!
P. S pārējie visi šoferīši kas brauc šajā maršrutā ir super laipni un jauki!
Vienīgi šis "cilvēks"kārtējo reizi sabojā garastāvokli!

S Sarmīte 25.04.2018

Varbuut atvelcies laikaa, peec biljetes laika sanaak, ka shoferis ir izbraucis tieshi 17.00, tad apstaajies, jo atvilkies Tu un biljeti esi nopirkusi 38 sekundes paari pieciem, dura.

SIA "Migar" nav SIA "Jelgavas autobusu parks", tie ir divi dažādi uzņēmumi.
Jums biļetē ir skaidri redzams pakalpojuma sniedzējs!

Lūdzu noņemiet sūdzību no SIA "Jelgavas autobusu parks" un pievienojiet to atbilstošam pārvadātājam!

L Liga Terlanova 26.04.2018

Ļoti atvainojos,domāju viens uzņēmums!
Noteikti pārlikšu uz SIA Migar šo sūdzību!

A AK-74 26.04.2018

Vispār piekrītu b-busā (bij Migarā) , dažiem šoferiem apkalpošanas kultūra kā no PSRS laikiem gadiem, bet tie ir tik daži ar pārējiem prieks braukt neskatoties uz b-busa grabažām...

I Ilziite1234 26.04.2018

Zvani/raksti uz taas kompaanijas ofisu, kur tas shoferis straadaa, lai pienem reaalus meerus - tikai pablaustiities internetaa diez vai kaut ko mainiis

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes