LV RU
www.sudzibas.lv SIA MARIMAX ignorē garantiju

SIA MARIMAX - ignorē garantiju

Sveiki!
Iegādājāmies SIA MARIMAX stūra dīvānu uzķērāmies uz reklāmu ražots LV un 2 .gadu garantija. Gribējām atbalstīt savējos... Modelis labs, bet audums dīvānam jau pēc 6 mēnešu lietošanas bija traģiskā skatā, likās ka lietots gadus 10 vismaz...No sākuma sazinājos ar pašu pārdevēju-mēģināju risināt problēmu bez PTAC iesaistīšanas-pilnīgi bezcerīgi ignorē garantiju. Šobrīd esam vērsušies PTAC un rakstījuši vēstules, uz kurām firma neuzskata par vajadzīgu atbildēt. Tā mēs jau ar viņiem cīnamies 5 mēnešus... šobrīd jau ir iesniegta sūdzība PTAC.
Tā kā pirms iegādajaties šajā firmā dīvānu -apdomājiet!!! Garantija nedarbojas- tas ir tikai sauklis...

I

Komentāri (6)

I ingars 19.05.2011

Pēc izklāsta liekas, ka pircējam patīk ievērojami pārspīlēt un nevienai sevi cienošai firmai tādiem klauniem nav jāpievērš uzmanība.

S Solvita 21.05.2011

Audums ir jākopj !

I Ilze 24.05.2011

Ingar- Neviena sevis cienoša firma neliek pašus lētākos audumus, kurus piedāvā kā kvalitatīvus...
Solvita- protams... un man tas izdodas lieliski...droši vien ir cilvēki kam liekas, ka dīvāni nav jākopj...

S Solvita 24.05.2011

Intereses pēc iemetu aci firmas mājas lapā...nu nezinu, tur redzamie audumi ir no dārgā gala. PTAC ieteiks veikt ekspertīzi, mēs lieliski atšķiram auduma defektus, ja irst pa vīlēm- skatamies ar kādiem diegiem šūts, kādas vīles, ja plīst stūros- kāds pakojums apakšā. Visā visumā auduma brāķis ir ļoti reti, parasti pie vainas ir lēkājoši bērni, suņi, kas pastiprināti met spalvu, netīrs dzīvoklis, ķīmijas izmantošana tīrot dēļ kā pazūd struktūra un krāsa. Nevaru objektīvi spriest ja neredzu defektu. Ja interesē mans viedoklis, Ilze, nofotogrāfē un atsūti man uz meilu.

I Inara 14.08.2011

Jau sen es iegādājos stūra dīvānu firmā SIA MARIMAX. Esmu ļoti apmierināta ar auduma kvalitāti un pašu dīvānu. Mes uz dīvāna sēžam, guļam un laika gaitā audums ir saglabājiis savu kvalitāti un savu vizuālo izskatu. Es uzskatu un pieļauju ka jūsu dīvāns un šajā gadījumā dīvana audums ir cietis no sadzīviskām izvirtībām. Tādas ir manas domas. Ar cienu Inara.

S Silija 13.02.2012

Если срок гарантии еще не прошел, производитель не имеет право игнорировать жалобу и тут уже не имеет никакого значения что ты делал с этим диваном, ...спал ты на нем или раз в неделю пыль сдувал!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes