LV RU
www.sudzibas.lv SIA DMA SERVISS piegādes termiņi

SIA DMA SERVISS - piegādes termiņi

Labdien,

Pasūtīju kumodi jūlija vidū šajā uzņēmumā, norādīts, ka piegādes termiņš ir 3-5 nedēļas. Ar mani sazinās darbinieks, saka, ka jāveic priekšapmaksa 30% vērtībā un tad, sāksies norādītais piegādes termiņš. Samaksāju priekšapmaksu tajā pašā dienā. Darbinieks atzvana un paziņo, ka piegādes termiņš būs agrākais 5.augusts (3 nedēļas) vai vēlākais 19.augusts (5 nedēļas). Paiet 5.augusts, neviens ar mani nesazināš, paiet 19.augusts, neviens ar mani nesazinās. 20.augustā nosūtu epastu ar jautājumu, kas ir ar manu pasūtījumu. Atbildes vietā atnāk atpakaļ viens teikums, ka nākamais piegādes termiņš ir pēc nedēļas. Saņemot šādu atbildi, nevaru būt pārliecināta, ka nenaksies gaidīt vēl kādas pāris nedēļas, jo izskatās, ka DMA SERVISS nepilda to, ko paši ir ziņojuši. Aizrakstu, ka situācija ir neadekvāta un lai risina to, ko paši ir solījuši. Pēc divām dienām atnāk atpakaļ manis ieskaitītā priekšapmaksa, ka pasūtījums ir anulēts.

Es neprasīju anulēt pieprasīju, bet teicu, lai piegādā tad, kad ir nolikts datums.
Sūdzība ir par to, ka NEVIENS DARBINIEKS šajās nedēļās ar mani nesazinās un nepasaka, ka piegādes termiņi tiks pagarināti un lepni atskaita atpakaļ priekšapmaksu.

Mīļie cilvēki, uzmanieties ar šo uzņēmumu, tas nav vienīgais uzņēmums Latvijā, kas ražo??? (neesmu par to pārliecināta)un piegādā mēbeles. Izvēlieties tos uzņēmumus, kuriem klients nav vienaldzīgs un ir kaut cik normāla attieksme pret cilvēkiem, kas ir pasūtījuši pie viņiem mēbeles. Neuzķerieties uz viņu atlaidēm, jo rezultāts būs negatīvs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes