www.sudzibas.lv Shiki sushi Slikts serviss

Shiki sushi - Slikts serviss

Vēlos teikt publiski savu viedokli, nekad nebija sūdzības par šo vietu, jo apmeklēju ar visu ģimeni, bet tomēr vēlos saprast un rast mieru. Ieejot skaistajās telpas sagaida viesmīle kura neprot sarunāties latviešu valoda uzrunā krieviski un nosēdina pie maza galda kurš nav nedz ērts, nedz notīrīts. Diemžēl ērti nebija, tāpēc lūdzām citu vietu, jo zinājām, ka sūtīsim vismaz vairākus ēdienu un galds būs par mazu. Mūs apsēdināja pie lielāka galda, bet turpinājuma mums atnesa ēdiena izvēlni, pēc tam jau viesmīļi nomainījās, un pēc kāda laika jau pasūtījumu pieņēma atkal cita viesmīlis, kas likās dīvaini. Pasūtījām sushi setu un Tom Yam zupu, protams vel dzērieni mums atnesa zupu kur bija divas garneles un izšķīduši šampinjoni un kokosriekstu piens, un garneles nebija izstīrītas. Man, tas bija šoks! Jo zupa maksā €7.50 jautājums par ko? Un attieksme no viesmīļa bija nelaipna, jo pašiem bija jājautā salvetes un sushi piederumi. Sushi nebija baudāmi. Tas ir tik ļoti žēl. Jo kādreiz tā bija iecienīta vieta manai ģimenei un maniem draugiem. Attieksme un ēdiena kvalitāte zemā līmeni. Diemžēl pēc šādas pieredzes nevēlos atgriezties atpakaļ. Vēlu veiksmi turpmāk!

28.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Shiki sushi Support Pārstāvja atbilde 28.02.2023

Labdien!
Mēs ļoti atvainojamies par šo situāciju, ka likām vilties Jums.
Uzrakstiet lūdzu Jūsu tel.numuru uz e-pastu [email protected], lai administrācija varētu sazināties ar Jums par situācijas risināšanu.
Gaidīsim Jūsu atbildi.

Ar cieņu,
Shiki Sushi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes