www.sudzibas.lv SEB Banka Slikts serviss, krāpšana

SEB Banka - Slikts serviss, krāpšana

Uzskaitot naudu uz mobilly aplikāciju caur karti, mobilly aplikācijā uzradīja kļūdu un nauda neienāca, taču nauda tika rezervēta no bankas konta. Sazinājos ar mobily un man paziņoja, ka neko nav saņēmuši un bankai ir jāatgriež nauda. Seb bankā veicu "apstrīdēt darījumu", kā man ieteica, taču rezervētā nauda aizgāja tālāk. Pagājis ir mēnesis un atbildes nav nekādas. Mobilly aplikācijā tās naudas nav. Kur tad viņa aizgāja? Rodas jautājums tāds. Nevienam neiesaku izmantot Seb. Bieži arī kļūdas ar pašu seb aplikāciju. Nerakstu ar mērķi vispār sagaidīt kādu atbildi no Seb, vai, kur nu vēl dabūt atpakaļ 30€. Rakstu, lai to redzētu citi cilvēki.

15.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

R RunčaĶepa 17.10.2023

Vai esi mēģinājs rakstīt bankai sadaļā "saziņa ar banku" ? Vienkārši uzspiest "apstrīdēt darījumu" parasti nav pietiekams. Jāapraksta situācija.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes