LV RU
www.sudzibas.lv SEB Banka slikts serviss

SEB Banka - slikts serviss

Esmu Biruta und manu mammu sauc Vija. Mees abas esam SEB Bankas klientes. Stasts ir par pensionari, kas nedzivo pilseta blakus SEB Bankas filialei, bet tuvaka SEB bankas flilale ir 40 km. Veselibas stavoklis nelauj diemzel izbraukat so attalumu ar autobusu, vieglais auto nav un virs ir 1.grupas invalids, kas gul uz gultas. Tatad majas atstat vienu pasu nedrikst un nevar. Tas ir iss ieskats klientes privataja situacija.
Es dzivoju 2000 km attaluma no SEB bankas filiales. Domaju, ka ar to pietiek, lai saprastu, ka nevaru kuru katru bridi aiziet uz SEB Bankas filiali.
Bet vasara biju es personigi Jusu filiale Daugavpili un meginaju atrast risinajumu problemai, kas noteikti skar daudzus pensionarus un proti, kodu kalkulators, kuru pat es bez brillem un ar taisniem pirkstiem nespeju apkalpot. Risinajums mums netika piedavats. Veel vairak, - darbiniece bija tik nekompetenta, ka nespeja mums sniegt tik svarigu informaciju, ka musu mazais kodu Digipass 270 ir noblokets un, ja velamies to lietot, tad noteikti ir jaatbloke, bet klusejot, atlaida mus.
Ta mana mamma tika atstata bez internetbankas, jo majas vina vairs neko nevareja izdarit un es nebiju klat, lai veretu palidzet un atrisinat so jautajumu, un atkartoti doties uz SEB Bankas filiali.
Tad es uzzinaju, ka nu beidzot tiek piedavats kaut cik lielaks kodu kalkulators Digipass 260. Diemzel bankas darbinieki nepiedavaja nekadu risinajumu, lai mana mamma varetu lietot internetbanku. Vieniga atbilde, ko sanemam no darbiniekiem bija, ka jabrauc uz filiali, kas mania mammai augstak mineto iemeslu del nav iespejams. Meklejam riasinajumu pasi un jautajam bankas darbiniekiem, vai ir iespejama kodu kalkulatora izsniegsanu ar pilnvaru. Teoretiski ir, bet prakstiski bija savadak, un proti,
1. Pilnvaras izmaksas pie notara pieci eiro
2. Musu pilvarotais ieguldija savu laiku un lidzeklus, lai aizbrauktu uz 40 km talo filiali
3. Gaidisanas laiks SEB Bankas filiale sastadija 2 stundas
4. Pilnvara netika akcepteta un kodu kalkulators netika izsniegts.
Vai Jus segsiet sos arkartas izdevumus manai mammai (nemaz nerunajot par veselibai raditajiem kaitejumiem), tikai materialos zaudejumus? Kapec nav iespejams izsutit pa pastu uz klienta noradito adresi? Vai SEB Bankas darbiniekiem netiek apmacits piedavat klientiem problemas risinajumu uz vietas un iejusanos klienta situacija?
Loti gaidisu Jusu atbildi. Novelu laut bankas darbiniekim bus radosakiem problemu risinasana un pretimnakosiem. Ar cienu Biruta

06.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Bi

Komentāri (28)

Ja janis4 06.10.2019

2000 km attālumā? Kur tad Tu, Birutiņ, dzīvo? Uz Marsa?

Bi Biruta Syed 06.10.2019

Eiropa, eiropa, Janiit

Tu Turkey901 06.10.2019

"kodu kalkulators, kuru pat es bez brillem un ar taisniem pirkstiem nespeju apkalpot"

Ja Jums slikta redze, tad banka pie tā nav vainīga - uzlieciet brilles un veiciet maksājumu!

"Novelu laut bankas darbiniekim bus radosakiem problemu risinasana un pretimnakosiem"

Tas ir finanšu sektors, kur radošumam nav vietas, darbinieki ir tiesīgi operēt tikai ar instrukciju un iekšējās kārtības noteikumiem!

Visā ES ir 2 risinājumi, kodu kalkulators vai telefons/ smart ID, izvēle ir Jūsu ziņā!

Bi Biruta Syed 06.10.2019

Juus nesaredzat isto probelemu, - ja darbiniekam izstasta, ka internetbanka nav pieejama, jo kodu kalkulators NEDARBOJAS, bet darbinieks atbild: "Rakstiet iesniegumu internetbanka..."
Par kadam instrukcijam un ieksejas kartibas noteikumiem mees seit runajam?
Eiropa tik tiesam darbojas abi Jusu augstak minetie risinajumi, bet Latvija viss notiek savadak... diemzel. Pat notara pilnvara netiek akcepteta! Par kadiem instrukcijam seit mees runajam?

Ar arnitaa 06.10.2019

Ar notāra pilnvarām bankās ir sarežģīti. Būtībā, lai varētu kaut ko ar so pilnvaru darīt, tur pilnīgi precīzi jābūt uzrakstītam, ka klienta vārdā ir tiesības mainīt internetbankas autorizācijas ierīci un arī nav teikts, vai atļaus, jo tiek izsniegta instrukcija kalkulatoram un pastāv iespēja ka pilnvarotā iegūst sos datus un tālāk ļaunprātīgi izmanto.

Ko KOTUSAKI 06.10.2019

"es bez brillem un ar taisniem pirkstiem nespeju apkalpot"
Tas bija mājiens, ka pensionāri ir briļļaini un ar līkiem pirkstiem? Neliete

Bi Biruta Syed 06.10.2019

Tas bija majiens, ka kodu kalkulators Digipass 270 nav kartiba. Ja tu veelies tur kaut ko citu atsifreet, tad luudzu

Vi vitols 06.10.2019

Pensionāriem ar kustību traucējumiem ir jāuztic pensijas piegāde pastam!

Tu Turkey901 06.10.2019

Vai radiniekam ar notariālu pilnvaru.

Bi Biruta Syed 06.10.2019

un kaa pensionari nomaksaa savus rekinus?

Da Dace Koltova 06.10.2019

Rēķinus tagad pat lielveikalā var nomaksāt nu nezinu ka laukos varbut tur tadu veikalu vispar nav

Cr critical thinker 06.10.2019

kaut kā jau tie pensionāri tiek galā, tātad nav tik bezcerīgi

Bi Biruta Syed 06.10.2019

kam tad internetbanka? visa pasaule darbojas un ari pensionari tiek gala, jo neviens neliek skerslus cela, bet megina palidzet un atbalstit, nevis nogremdet cilveku

Da Dace Koltova 06.10.2019

Neticas ka nav neviena risinājuma ta nu nevar but.Jamaina tad banka nezinu ir tak bez Seb bankas citas .Tiešām jabrīnas lasot so visu ka cilvēks nevar rast risinājumu.Swedbanka tadu problemu gan nav .

Bi Biruta Syed 06.10.2019

risinajumu var rast, ir tikai jamekle, un saja gadijuma bankas darbinieki neatbalsta nevienu piedavato variantu. Bankas nomaina saja gadijuma nelidzes, jo tik tiesam dzivojam laukos un attalums nemazinasies. Par katru darijumu uz bankas filiali neaizskriesi

Džozefīne 06.10.2019

Varbūt tiešām jāmaina banka. Un ja viņi redzēs, ka zaudē klientu, varbūt kļūs atsaucīgāki. Par tiem kodu kalkulatoriem jau sen runāja, ka ir mazi cipari, vecam cilvēkam grūti saskatīt un uzspiest, pie tam īsā laikā, jo pēc brīža ievadītais cipars pazūdot un jāsāk no gala. Tā man stāstīja. Bet nu noteikti jābūt risinājumam.

Tu Turkey901 06.10.2019

Pāris eiro mēnesī par konta apkalpošanu nebūs liels zaudējums bankai, drīzāk jau tie ir vieni vienīgi izdevumi dēļ bezmaksas konsultācijām filiālēs un pa tālruni, kuru pašizmaksa ir augstāka par gada komisijas maksu konta apkalpošanai, utt.
Dēļ visām cilvēku tiesībām, utt. bankas nav tiesīgas atteikt kontu arī tad, ja tas bankai ir neizdevīgi, miljardu eiro atmazgāšana un simtiem tūkstoši komisijās maksās ir cita lieta!

Bi Biruta Syed 06.10.2019

Prezica informacija. Tapec tagad beidzot ievieda kodu kalkulatoru ar lielakam podzinam. Diemzel veel nav izsniegusi, kaut ari neskaitamas reizes tika lugts, un pat ar pilnvaru netika izsniegts.

Bi Biruta Syed 06.10.2019

Pasts piedava sadu iespeju, bet ir jamaksa komisijas nauda 4 eiro apmera. Ja piemeram, ir jaapmaksa 5 rekini, tad 20 eiro ir prom :) bet pastu slegs tuvakaja laika ari ciet.
Tiesi ta - KAUT KAA jau tiek gala. Tapec nav vel vairak cilveki japazemo un janirgajas par viniem, bet gan jarisina problemas un jabut atsaucigakiem

Da Dace Koltova 06.10.2019

Tad ir jāgriežas pie Bankas direktora rakstiski.Ir ari citi dienesti zinu ka Bez Tabu ari varetu atrak so lietu atrisinat daudzi uz so raidijumu raksta un zvana ja ir kas ar ko nevar tikt gala.

Cr critical thinker 06.10.2019

pirmkārt varētu tikt galā ar jūsu pareizeakstību

Bi Biruta Syed 07.10.2019

nu gan sasmejos :) :) :) Domataj, problema ir cita saja gadijuma

Cr critical thinker 06.10.2019

* rakstību

Bi Biruta Syed 07.10.2019

SEB bankas darbiniecei 2xreizes jautaju, kadam jabut pilnvaras tekstam. Atbilde bija: "Nu jaaiet pie notara, Notars uzrakstis."

Ot Otis 07.10.2019

Tad sanāk ,ka tagad gribi izspiest šeit bezmaksas konsultāciju?
Vismaz pēc šīs visas garās sarakstes varētu tā spriest. Cik gan daudz laika šeit jau esi patērējusi šai sūdzībai un komentāriem. Protams, visur vajadzīgas pilnvaras vai šajā gadījumā , ja cilvēks nav spējīgs veikt tos ikmēneša maksājumus, tad vismaz , lai to viņa vietā var izdarīt kāds cits pilnvarotais. Un tas ne kādi nav viegls process, tas tev nebūs uzrakstīt sūdzību šeit. Zvani, meklē, darbojies.. patreiz izskatās ,ka konkrētais vecais cilvēks jau ir aizgājis otrajā plānā, bet lien ārā tikai stūrgalvīgi principi.

Bi Biruta Syed 07.10.2019

Nezinu, kadus principus tu seit saskati. Pirmam kartam iet par Seb Bankas darbinieku gatavibu un prasmi palidzet klientam atrisinat situaciju, un nevis vienaldzigi ignoret Klientu. Serviss!

Da Dace Koltova 07.10.2019

Tad uzrakstiet sūdzību vadībai kur ir problēma ? Atlaidīs tos darbiniekus tad varbūt Jūs būsiet gandarīta.Ja grib ko atrisināt tad to dara bet šāda rakstīšanās nu neko neatrisinās to nu es zinu 100%

Bi Biruta Syed 07.10.2019

Protams, ka pirmam kartam griezos banka. Veel gaidu atbildi uz savu sudzibu (atbilde busot 5 darba dienu laika). Manuprat, si problema loti vienkarsi atrisinama, izsutot jauno kodu kalkulatoru ar lielakajam pogam pa pastu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes