www.sudzibas.lv SEB Banka Slikts serviss

SEB Banka - Slikts serviss

Darbinirce Nadežda Čeme visu dienu neceļ klausuli, atsūta īsziņu kad nevar runāt un pārzvanīs, bet neatzvana. Kad ierodos bankā atsakās apkalpot aizbildinoties ar lielu aizņemtību ka ir 4 tikšanās pa visu dienuPateica kad man jāgaida ir vēl stunda lai paneigtu darījumu un aizskaitītu manu naudu. Patreiz mans gaidīšamas laiks jau ir 3 stundas un 30 minūtes.

Komentāri (2)

alergologs 26.07.2017

Par bankas darbinieku ir jāsūdzas bankā nevis sūdzību portālā.

C critical thinker 28.07.2017

pārskaitīt? nopietni?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes