www.sudzibas.lv SEB Banka Rupji stādnieki

SEB Banka - Rupji stādnieki

Nesen zvanīju SEB, lai gūtu atbildi uz pāris man svarīgiem jautājumiem, sieviete ar kuru mani savienoja praktiski uz mani bļāva un vairākas reizes man pārmeta ka es viņā neklausoties un neko nedzirdu. Šausmīga banka, mocos ar to tikai dēļ tā lai palīdzētu savam gados vecajam radiniekam, kuram pašam nav iespēja sazināties ar banku. Nav kam pat pieteikt sūdzību un pateikt, ka darbinieki uzvedās ārpus jebkādām normas robežām, jo paceļ tās pašas agresīvās un nekompetentās bļaures.

27.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (1)

Pacco_al 03.05.2020

Nē nu var jau vāvuļot visu laiku vienu un to pašu, bet tas neko nedos. Bankā ir sava intensifikācijas kārtība un tā neļaus kārtot "labajai kaimiņiene" lietas cita cilvēka vietā.
Nu ko darīt šādā situācija, kad nevar aizvērt muti un paklausīties, ko jums saka? Nu ko? Nolikt klausuli. Atkal būs slikti. Nu nenotiek viss tā, kā jums gribās, vai tā kā esat iedomājusies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes