SEB Banka - Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu
Kādus 10 gadus atpakaļ varēju vienkārši saņemt apkalpošanu telefoniski kādā pusstundu laikā, bet klātienē jebkurā filiālā visvairāk stundas laikā. Tagad telefonā gaida Rindā, pēc tam viņu pārtrauc gaidīšanu un Saka, ka "jums pārzvanīs 3 stundu laikā", un pārzvana pēc 8 stundām (darbdiena beigās) . Un lai saņemtu apkalpošanu klātiene jāgaida Rindā 3 nedēļās. Tāda sajuta, ka Seb Monoplijas dēļ atļāva sev degradēt, un joprojām viņi ņem nozīmīgo naudu vienkārši par to ka man pie viņiem ir konts. Ceru atrast sev labāku banku, kas īsti rūpējas par reputāciju un par klientiem, nevis šāda pavisam izlutināta organizācija.
Pievienot komentāru