www.sudzibas.lv SEB Banka Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu

SEB Banka - Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu

Kādus 10 gadus atpakaļ varēju vienkārši saņemt apkalpošanu telefoniski kādā pusstundu laikā, bet klātienē jebkurā filiālā visvairāk stundas laikā. Tagad telefonā gaida Rindā, pēc tam viņu pārtrauc gaidīšanu un Saka, ka "jums pārzvanīs 3 stundu laikā", un pārzvana pēc 8 stundām (darbdiena beigās) . Un lai saņemtu apkalpošanu klātiene jāgaida Rindā 3 nedēļās. Tāda sajuta, ka Seb Monoplijas dēļ atļāva sev degradēt, un joprojām viņi ņem nozīmīgo naudu vienkārši par to ka man pie viņiem ir konts. Ceru atrast sev labāku banku, kas īsti rūpējas par reputāciju un par klientiem, nevis šāda pavisam izlutināta organizācija.

20.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (4)

A Arnis 1973 14.07.2022
Neievěro darba likumus

Seb banka nelikumīgi bloķě kontus privātpersonām atsakās pierakstīt filiālě

S Sudzibas.lv Admin 01.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D Dace 88 28.07.2022
Ignorē

Labdien,es vēlējos pateikt,ka SEB banka nekad laikā neatbild!
Es vēlos slēgt,pārtraukt līgumu ar SEB un viņi joprojām to nav izdarījuši un pat piezvanījiši!
Visu izdarīju no interneta bankas un viņi joprojām klusē!

S Sudzibas.lv Admin 22.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes