www.sudzibas.lv SEB Banka Neviens no konsultantiem neatbildēja 25 minūšu laikā

SEB Banka - Neviens no konsultantiem neatbildēja 25 minūšu laikā

Seb bankomāts aizturēja karti, izsniedza čeku ar kodu kurš jānosauc, kad zvana uz banku. Zvanīju pirmo reizi. Teica, ka visi konsultanti ir aizņemti un gaidīšana var aizņemt 15 minūtes, zvanīju otrreiz, atkal tas pats, bet gaidīšana var aiznemt6jau 20 minūtes. Gaidīju 25 minūtes, un atbildi tā arī nesaņēmu. Uzrakstīju viņu virtuālajam konsultantam, bet tas tik Saka, ka nesaprata jautājumu. Rakstīju ziņojumu oficiālajā Seb mājaslapā, un viņi teica, ka atbildi sniegšot 5 darba dienu laikā. Man nedēļa bez naudas jādzīvo tagad? Vizīte uz banku arī ir piesakāma tikai uz tālajiem datumiem.

10.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Good Intentions 10.12.2021

Var aizņemt arī nozīmē, ka ilgāk. Nevajag mēģināt pārzvanīt savādāk pa jaunu rindā ieliks un neko darīt, ja gadās klients/i ar kuru/iem ilgi ir jāņemas.

S Stone Jam 10.12.2021

No SEB atteicos un nenožēloju nevienu brīdi.

A AiK 12.12.2021

21 gadsimts var kādam pārskaitīt lai izņem un iedod skaidrā ,maksāt ar telefonu utt

R Rego19 06.01.2022

21 gadsimts un šitāda banka.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes