LV RU
www.sudzibas.lv SEB Banka Nekompetenti darbinieki, slikts serviss

SEB Banka - Nekompetenti darbinieki, slikts serviss

Biju bankas filiālē, lai atceltu nekorekti noformētu līgumu, kurā bija nepareizi norādīti personas dati. Atvainošanās netika sniegta. Bankas darbiniece rupji atbildēja, ka vārdam un uzvārdam nav nekādas nozīmes līgumā, jo svarīgs ir tikai personas kods. Kā es varu lamāties, un kā visi klienti bankā lamājas, un tas viņiem ir vienalga.

02.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Komentāri (2)

O Otis 02.02.2020

Nekorekti noformēts līgums ? Parasti pirms līgumu apstiprināšanas tos dod pārskatīt/pārlasīt arī pašam klientam. Sava vaina šeit jau galīgi nav jūtama, ne ?

BondsBonds 03.02.2020

Iespējams jāapsver kāda psihoneiroloģiskā terapija. Tici vai nē, bet cilvēkiem bieži mainās dati, tāpēc jau tas neatceļ līgumus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes