www.sudzibas.lv SEB Banka Briesmīgs serviss

SEB Banka - Briesmīgs serviss

Es rakstīšu sūdzību par jūsu darbinieci, kas manuprāt jau otro reizi izturas ļoti nekompetenti un vēlos, lai Seb banka man atgriež visus izdevumus, kas radušies ar jaunas kartes pasūtīšanu.
Pirms nedēļas es un manu bērnu tēvs un viņa advokāts satikāmies Rīdzenes filiālē lai noformētu jaunu kontu, kurā viņš ievietotu līdzekļus un es tos varētu pārskatāmi tērēt. Vairākkārt jūsu darbiniece sniedza neprecīzu informāciju par šo vienkāršo transakciju, sauca manu bērnu tēvu par manu vīru un vēl visādi purtojās. Tad viņa izveidoja pietiekumu planšetē, lai es varu saņemt karti šim jaunizveidotajam kontam uz savu adresi. Viņa man pasniedza planšeti un teica, lai es pārliecinos, ka adrese ievadīta pareizi. Es pārbaudīju tikai adresi un savu personīgo informāciju, jo šajā saspringtajā situācijā iedomājos, ka pārējo profesionāla bankas darbiniece pārliecināsies izdarīt pareizi pate.
Bet laikam kļūdījos. Jo šodien veikalā secināju, ka abas kartes piesaistītas vienam un tam pašam kontam - tam, kam man jau bija karte. Bet jaunizveidotajam kontam nav piesaistīta neviena karte, veikalā stāvot Rindā es šo problēmu atrisināt nevarēju, man tika paziņots, ka jāraksta iesniegums uz banku.
To es arī izdarīju. Pēc tam man atzvanīja šī pate bankas darbiniece, kas šo infomāciju sākotnēji Rīdzenes filiālē bija ievadīJusi planšetē. Viņa man trīs reizes atgādināja, ka es pate esmu to karti kļūdaini pasūtīJusi un pate esmu pie visa vainīga.
Kā arī paziņoja, ka nevar vienkārši nepareizi piesaistīto karti piesaistīt otram kontam.
Teikšu jums godīgi, gatavojos visu šo ielikt arī google atsauksmē par seb. Godīgi sakot, esmu vienkārši šokā. Pirmkārt, ka darbinieks man, klientam, zvana, lai trīs reizes pastāstītu, kādas esmu kļūdas pieļāvusi un kad, otrkārt, ka darbinieks acīmredzot Rīdzenes filiālē uz vietas redzēja, ka stacijā ir saspringta un visi ir nervozi, tas bija viņas pienākums pārliecināties, ka pareizā karte piesaistīta pareizajam kontam! Trīs cilvēki gāja kārtot elementāru kontu un saskārās ar tik daudz problēmām! Kaut kas neredzēts!
Otrkāŗt, Seb lietotāju ērtība vispār nev ņemta vērā nevienā aspektā jums ieviešot jūsu produktus! Kur ir problēma piesaistīt jau esošo karti citam rēķinam!? Jūs dedzinat planētu, radot nevajadzīgas plastmasas kartes!
Esmu pasūtīJusi jaunu karti. Vēlos to saņemt pēc iespējas ātrāk. Vēlos kompensāciju par iztērēto laiku, stresu, kaunu veikalā! Kas man šo laiku atgriezīs!
Un nevēlos, lai iepriekšpieminētā darbiniece kaut reizi vēl ar mani sazinātos!
Godīgi sakot, pretīgs serviss!

16.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes