LV RU

sara

esli hotite isportitj svadjbu-shodi v saru i kupi second hand za 200 ls, a milie sotrudniki tebja poslut na 3 bukvi- za to 4to ti russkij

Komentāri (6)

In inga 28.04.2004

SIA ?SARs?Kāzu salona ?Sāra?direktorei/-am?Pateicības raksts?Rakstu Jums, sakarā ar to, ka 24.03.2004. griezos Jūsu kāzu salonā ?Sāra? (T/C ?Origo?), lai iegādātos kleitu savas dzīves vienai no visnozīmīgākajām dienām- kāzām. Pavadīju daudz laika pie informācijas ievākšanas un uzskatīju, ka Jūs esat viskonkurētspējīgākais uzņēmums šajā nozarē, lai gan tūlīt arī uzsvēršu, ka uzskatīju.24.03.2004. ierados T/C ?Origo?, lai izvēlētos kleitu, kas būtu piemērota manam raksturam un gaumei. Bija patīkami, ka mani apkalpoja simpātiska un laipna pārdevēja, kas visu paskaidroja, izrādīja un palīdzēja uzmērīt. Jutos pacilāta par tik pozitīvu attieksmi un, daudz nedomājot, izvēlējos baltu kleitu ar skaistām tumši sarkanām rozītēm, kas cenas ziņā neizsmēla manas iespējas, bet man tā šķita pietiekami eleganta un cena 130 Ls likās pilnībā pieņemama. Uzreiz teikšu, ka saņēmu10 Ls atlaidi. Tātad iemaksāju 60 Ls drošības naudu un laipnā pārdevēja paskaidroja, ka divu nedēļu laikā man piezvanīs un sarunās man vēlamā laikā laikošanu.Pagāja divas nedēļas, bet neviens man vēl nebija piezvanījis, nolēmu zvanīt pati, 7. aprīlī zvanīju uz kāzu salonu A.Čaka ielā, kur man atbildēja jau vairs ne tik laipna un pieklājīga sieviete, jautāju par laikošanu, viņa man atteica, ka paši būtu zvanījuši, ja varētu laikot, tā kā lai gaidot. Tomēr pēc 5 minūtēm man atzvanīja un jau laipnāk paziņoja, ka varu braukt laikot, bet problēma bija tāda, ka uz laikošanu man jābrauc nevis man kā klientam izdevīgā laikā, bet šuvējai izdevīgajā laikā. Pati esmu no Ogres un uz Rīgu darba dienās braucu apmēram 2-3 reizes mēnesī, jo strādāju Ogrē un darba laiks ir no 8 00- 17 00. Ar automašīnu braucot, apmēram 40 minūšu laikā varu būt Rīgā, salons strādā līdz septiņiem, bet man paziņoja, ka šuvēja strādā tikai līdz trijiem un man ir jābūt pa dienu. Tā kā sanāk, ka Jums kā salona īpašniekiem ir pilnīgi vienalga vai klienta vēlmes un vajadzības tiek ievērotas,vienīgā ieinteresētā persona esmu es. Jo izrādās, ka ja man vajag kleitu, tad arī pašai jāatrisina savas problēmas un vēl jānodrošina peļņa (kā vēlāk noskaidroju, diezgan pmatīga peļņa) Jūsu salonam. Protams es šo situāciju atrisināju, jo darbā palūdzu brīvu rītu.8.aprīlī devos laikot kleitu.Mani sagaidīja it kā laipna šuvēja, lai gan par pārdevēju es to nevarētu teikt, bet nu šajā reizē mani viņas attieksme personīgi neskāra. Uzvilku kleitu, vēlreiz visu kārtīgi apskatīju, šuvēja vēl veica labojumus un likās, ka visam jābūt kārtībā. Izskatījās ļoti labi. Sarunājām, ka līdz 16.04.2004. kleita būs gatava.No salona man piezvanīja 20.04.2004. un tajā pašā dienā pēc darba braucu pakaļ savai kleitai, jo zināju, ka turpmākās dienas man būs ļoti aizņemtas. Minētajā dienā es arī biju diezgan steidzīga, jo man vēl vajadzēja šo to nokārtot. Aizbraucu, bija ļoti daudz cilvēku, pārdevējas laikam 3, es pat steigā to nepamanīju, un vēl meitenes/ sievietes, kas mērīja kleitas. Man pašai bija jāsteidzās, bet pārdevēja steidzināja mani vēl vairāk, nemaz negribēja, lai es kleitu mēru. Neko sliktu nedomāju, jo es taču biju uz laikošanu un viss bija kārtībā. Nolēmu nekavēties (Ak, tā bija mana lielākā kļūda!), pārdevēja ietina kleitu plēvē un ?iebāza? maisā kā tādu gaļas blāķi. Vēl izvēlējos rozītes, ko matos saspraust (5gab.), kas maksāja 1 Ls/gab.!!!!!. Esmu pēc dabas ļoti piesardzīga, tādēļ pārsvarā izmantoju norēķinus ar karti un skaidru naudu makā parasti neturu. Par cik nebiju pārliecināta, ka Jūsu salons pieņem kartes, iepriekš izņēmu no bankomāta 60 Ls (atlikusī maksa par kleitu). Kopā man bija jāmaksā 65 Ls. Ievēroju, ka pie Jums ir iespēja norēķināties ar karti un piedāvāju, ka samaksāšu ar karti, tomēr man atteica, ka Jums tas nav izdevīgi, esot pārāk maza summa. Acīmredzot atkal Jūs esat pārņemti tikai ar savām interesēm ? pelnīt naudu! Aizskrēju uz tuvāko bankomātu un izņēmu trūkstošos 5 Ls. Paņēmu kleitu un devos prom.Atbraucu mājās un uzreiz ķēros pie kleitas mērīšanas. Mani ļoti, ļoti nepatīkami pārsteidza fakts, ka kleitas augšdaļa man ir krietni!!!!!!! par lielu. Aiztaisot rāvējslēdzi, krūšu daļa bija par 10cm !!!!!! platāka, vidusdaļa aptuveni par 3cm!!!! platāka. Nolēmu zvanīt uz T/C ?Origo?, jo A.Čaka ielā salons jau bija slēgts. Man paziņoja, lai vedot kleitu atpakaļ.Kārtīgi visu apdomājot, nolēmu gan kleitu atpakaļ nevest, jo man Jums par kleitas pāršūšanu nebūtu jāmaksā, bet degvielā nobrauktu 10 Ls (Ogre-Rīga-Ogre posms man būtu jāveic 2 reizes, pirmoreiz- aizvedot kleitu, otrreiz-izņemot kleitu), kā arī man vairs nebija un nav nekādas uzticības, ka Jūsu šuvēja savu darbu dara kārtīgi un precīzi, jo nokļūdīties tādos apmēros var tikai mazs bērns, kuram vēl nav tik izteiktu koordinācijas spēju nevis profesionāls šuvējs!!!!!!. Aiznesu kleitu uz remontu pie sev pazīstamas šuvējas un viņa bija vēl vairāk pārsteigta par Jūsu šuvējas darbu. Viņa nespēja noticēt, ka tas ir profesionāla šuvēja darbs. Kā arī viņa atklāja man faktu, ka stieplītes korsāžā ir no visprastākā materiāla, pat iegludinātas vīles bija šķībi un nepareizi, kleita man mājās ir nedēļu, bet rozītēm uz kleitas lapiņas jau spurojās. Tāds, lūk, ir notikumu atstāsts.Protams Jūs varat teikt, ka kleita bija pirms pirkšanas jāuzmēra, bet es Jums atbildēšu ar pretjautājumu sekojoši- kā var uzšūt tik neprecīzi kleitu, ja mērīšanas laikā bija saspraustas adatiņas un viņa man derēja kā uzlieta?! Nākošais, Jūs varat man teikt, ka gatavojoties kāzām nevar steigties, bet es Jums atbildēšu ? mūsdienas ir ?steigas laikmets? , ir pagājuši tie laiki, kad sievas sēdēja mājās un zeķes adīja. Lai arī kāzas man būs būtisks notikums, es nedrīkstu aizmirst pienākumus un veicamos darbus, kas ir jāpadara neatkarīgi no tā, kas man ir veicams privātajā dzīvē.Esmu ļoti neapmierināta ar Jūsu salona darbu un man ir radies priekšstats, pirmkārt, ka pārdodot kleitu ar atlaidi tai nebūs pilnīgi nekādas kvalitātes un es to nemaz nevaru gaidīt, lai gan mana šuvēja atzina, ka cena priekš šādas kleitas pat ir par augstu. Otrkārt, ka ja klients nepērk kleitu vismaz par 400 Ls, tad tas nav klients un pieklājīga apkalpošana nav nepieciešama. Treškārt, es ārkārtīgi priecājos, ka nolēmu kleitu pasūtīt 2 mēnešus iepriekš, jo nemaz nestādos priekšā, kas būtu, ja man vairs nepietiktu laika kleitu pārtaisīt. Šis ?Pateicības raksts? ir uztaisīts 2 eksemplāros, viens nonāks Jūsu rokās un otrs tiks nosūtīts uz www.antireklama.lv , kā arī, turpmāk, laikus brīdināšu savas draudzenes, paziņas u.c., kurām šis jautājums par kāzu kleitu pirkšanu ir aktuāls, lai nekādā gadījumā negriežās Jūsu salonā.

In Inta 27.02.2007

Izlasīju garo bēdu rakstu par Sāru. Labi - autores ķibeles ar Sāru notika pirms diviem gadiem un tas nav mazs laiks. Arī uz Marijas ielas Sāras vairs nav. Vienīgi Origo. Man radās priekštats, ka autore pati ir visai haotiska un infantila būtne. Man tiešām nav saprotams, ja kleitu pērk vienā veikalā, tad kapēc kādos jautājumos jāzvana būtu uz citu? Un kapēc uzmērīt nevar kleitu jau brīdii, kad nolemj to iegādāties un iemaksā drošības naudu???? Bet jāgaida kāds laiks, lai ierastos uz mērīšanu!!! Absurds. Vai autore cerēja pa tām 2 nedēļām nomest kādu kg? Katrā ziņā šis bēdu stāsts mani galīgi nepārliecina.Vakar beidzot atvedu mājās savējo kleitu, arī no Sāras Origo. Pirms izvēle krita par labu šai kleitai, nācu uz salonu reizes 2, laikoju visas iespējamās kleitas, tad atgriezos ar māsu, aplūkojām vēlreiz un izvēlējāmies vienu konkrētu. Jāsaka, ka pārdevēja bija vienkārši izcila, palīdzēja ar uzvilkšanu, novilkšanu, ar padomiem utt. Nekāda snobisma vai uzpūtības. Iemaksāju 30ls došības naudas un pasūtīju plīvuru. Pēcāk atnācu un samaksāju atlikušo summu. Sarunājām,ka kleitu atstāšu veikalā, kamēr atnāks plīvurs. Tā arī sarunājām. Tieši tā arī viss notika. Pēc mazliet vairāk kā 2 nedēļām man piezvanīja un pateica, ka plīvurs ir klāt - aizbraucu, samaksāju par savu garo plīvuru 15ls (kleitas pirkšanas brīdī plīvuri tika doti par velti, bet tā kā manējais bija līdz zemei, tad nācās mazliet piemaksāt. Par vienkāršāku plīvuru citā veikalā praīja 60ls), gan kleitu, gan plīvuru iesaiņoja, sarunājām par iešūšanas iespējām. Nevaru teikt neviena slikta vārda.

Kl kleitas 14.11.2007

aarpraats! kaa var ssaada attieksme but? noteikti neizveeleessos sev kaazu kleitu salonaa Saara

Gu guru 26.03.2008

Nu jaa nopeerk leetu kleitu (130 ls ) un grib ka vinja buus augstaakaas kvalitaates chiikst ka stiipinjas leetas un veelkas, nu nau leeti un labi dumjie cilveecinji

Sa Santa 03.11.2009

Arī savā darbā bieži esmu saskārusiesa ar histēriskām būtnēm, kā šī, tāpēc neparko nebrīnos, tādi cilvēki piesienās pie katras nisnses lai tikai kādam ieriebtu, pretīgi... Es personīgi esmu bijusi salonā Sāra un man kā profesionālai modistei ir skaidrs, ka tur ir kvalitatīvi izstrādājumi arī par 130, - Ls Tādēļ viss atkarīgs no tā kāds tu cilvēks esi un ko īsti gribi...
P.S. Paldies salonam Sāra par burvīgo attieksmi un sapratni, Jūs manu dienu padarījāt patiešām neaizmirstami skaistu!!! Un lai Jums mazāk tādu histērisku klientu!!! :)

Va Valentina 23.05.2010

U menja bila svadjba 2, 5 g nazad, i platje ja pokupala v salone Sara na Teike. Spasibo prodavcu, ona bila ochenj vnimateljna i mila, viskazaivala svojo mnenie. I kachestvom izdelija ja sovershenno dovoljna. Posle svadjbi, stirala platje v stiraljnoj mashine, i ono kak bilo chudesnim, takim i ostalosj.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes