Saneribox - Krāpšana

Krāpnieki! Nopirku pie viņiem 5.augustā abonementu uz 6 mēnešiem, tas ir 3 skaistuma kārbiņas, par 48 EUR. Pie pasūtījuma bija minēts - SANERIBOX Nr.7 piegāde no 6.marta. Šodien jau ir 23.oktobris. Kopš mana pasūtījuma dienas pagāja gandrīz 3 mēneši! Nav zināma ne pasūtījuma piegādes datums, nav paša pasūtījuma. Uz e-pasta vēstulēm, telefona zvaniem vai īsziņām Facebook kompānija NEKAD netabild!
Vienkārši paņēma naudu un pazuda! Un esmu pārliecināta, neesmu tāda vienīgā, kuru viņi piekrāpa.
Zagļi un krāpnieki!
Šodien vērsīšos policijā ar iesniegumu par krāpšanu interneta vidē.
Nevienam neiesaku sadarboties ar šiem krāpniekiem.

A

Komentāri (8)

S sviesta afēriste 23.10.2017

Es laikam nemāku lasīt!
Nopirku 5.augustā, piegāde 6. marts.Ammm. Kā viņi var piegādāt no 6. marta šī gada ja martā neesat veikusi apmaksu?
un turklāt kastīti sūta katru otro mēnesi.tātad ja esat samaksu veikusi augustā, tad saņemsiet oktobrī.Pēdējo reizi kad skatījos kalendārā, vēl bija oktobris.

A aasskk1 23.10.2017

SANERI mājaslapā rakstīts, ka šīs kārbiņas piegāde JAU SĀKUSIES no 6.marta. Es pasūtījumu veicu un apmaksāju daudz vēlāk - 3.augustā (var redzēt pievienotajā bildē, ar 5.augustu drukas kļūda sanāca). Tas nozīmē, ka manis pasūtītajai precei jau sen būtu jāpiegādātai. Bet nav pat zināms piegādes datums (bildē var redzēt, rakstīts - "Apstrāde"), kaut gan reāli piegāde sākusies 6.martā.

A aasskk1 23.10.2017

Un ja runa iet par katru otru mēnesi, tad ja pasūtījums tika veikts 3.augustā - 2.oktobrī - tas ir pēdējais datums, kad pirmai kārbiņai JAU BIJA JĀBŪT piegādātai man. Jau nerunājot par to, ka piegādes datumam pirmai kārbiņai bija jābūt zināmam vēl agrāk. Šodien jau, paldies Dievam, ir 23.okotobris. Jau ir jābūt zināmam datumam, kad piegādās otru kārbiņu.
Bet nekā nav, visas kārbiņas ir "Apstrādē", kas protams nav taisnība.

E elziza 25.10.2017

Sveicināti. Es pie viņiem iegādājos 31. jūlījā abonimentu uz 6 kārbiņām! Un man ir tāda pati situācija. Tikai vēl pa telefonu, pirms veicu apmaksu tajā 31. jūlijā , viņi solija kārbiņu 15 augustā! un joprojām nekā nav. Esmu rakstijusi vieņiem ierakstītu vēstuli uz juridisko adresi, viņi pat viņu neizņēma. Instagram esmu izlikusi video un viņus pieminēju, šodien pat paskatījās! bet reakcijas nekādas. Esmu vērsusies uz PTAC, un vērsīšos tālāk!

G guvijs 08.12.2017

Tāda pati situācija. Pasūtīju jūnijā. Esmu zaudējusi 70 eiro. Vērsos PTAC, bet izskatās, ka nekas prātīgs nebūs. Mājaslapa nav pat nobloķēta.

B Burkaakundze 29.10.2017

Mums tieši šī pati situācija. Man augustā uzdāvināja kastīšu abonementu visam gadam. Gaidīju līdz oktobra sākumam,domādama ka kaut kas aizkavējies...bet tad tikai sāku apjaust ka pārāk ilgi. Sāku viņiem zvanīt...rakstīt vēstules,ziņas facebukā...Klusums. Ļoti skumji. Jāvēršas policijā

M Marija Si 13.12.2017

Tieši tāpāt. Zvanīju, rakstīju, nekur neatbild. Kādu laiku atpakaļ sūtīju vienu kastīti, viss bija perfekts, biju sajūsmā, tāpēc pasūtīju 3 arī pa 48 EUR un kopš tā laika vairs nekā...

R rupuchnieks 13.12.2017

Tieši tāda pati situācijia:(
Vai jau vērsāties policijā? Ja jā vai policija nomāli pieņēma iesniegumu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes