SANA EL zobārstniecība - Slikts serviss

Labdien! Aizbraucu pie dakteres vizītē uz zobu labošanu. Mans pieraksts jau kavējās 15 min. Pēc tam jautāju administratorei, cik ilgi vēl jāgaida. Kā rezultātā sapratu, ka pirms manis esošais cilvēks jau gaida 45 min un viņai vēl jāgaidot 15min. Izgāju ārā pastaigāt, jo domāju, ko lai dara, jo tas nozīmē, ka man vēl būs jāgaida vismaz stunda un 15min. Pēc atgriešanās sapratu, ka iepriekšējais klients vēl nav ticis, kā rezultātā atteicos no pieraksta, jo man kā jau jebkuram cilvēkam ir diena saplānota un jābūt tur, kur jābūt.
Bet vissmieklīgākais ir tas, ka šī (krievu tautības) administratore, kas bonusā vēl slikti runā latviski, kaut gan dzīvo Latvijā - atbildot uz manu reakciju, ka tas nav normāli tik ilgi gaidīt, viņa pasaka, ka "šodien nav laika bijis pat paēst pusdienas. Ir ēdusi 2 konfektes. Mums te tā vienmēr ir. Strādājam virsstundas. Viss var kavēties".
Es biju šokā. Jo rodas jautājums, kā tad viņi plāno pierakstus, zinot pacienta aptuvenās problēmas ar zobiem. Ja redzat, ka nevar pieņemt, tad kādā jēgā pieraksta tik daudz pacientu! Dzīves laikā esmu bijusi pie zobārstiem. Nekur nav tāda attieksme un ka tik ilgi jāgaida, jo kavējas. Tad pazvaniet, pabrīdiniet cilvēkus. Tā nedrīkst attiekties pret pacientu. Jebkurā zobārstniecībā ir plānotais pusdienu laiks. Tad neizbojājiet manu dienas laiku un turklāt vēl iztērēju naudu par velti braucienos ar transportu. Neiesaku tur iet!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes