Samsung galaxy Tab 3 - RD Elektroniks

Nopirku meitai planšetu, pēc divām nedeļam saka pazust WiFi, atņemu bērnam rotaļu, nodevu garantijas remontā kopā ar SD atmiņas karti un tād sākas:1) Remonta termiņš ka rakstīts līgumā līdz 30 darba dienām ta arī bija 30 dienas2) Saņēmu, bet kartes iekšā nav, prasu pardevejam kur ir atmiņas karte, viņs saka meklesim un aiziet... Es saku iedod man aktu par to ka kartes nav un jūs viņu meklesiet, atbilde bija nekāta, tad man piedavāja atstat visu planšetu, bet berns jau raudāja, tapēc es pieņemšanas aktā virsū uzrakstīju ka neesmu saņemis SD karti. Veikala solijas nedeļas laika to atrast un pazuda.3) Uzrakstīju sūdzību uz klientu centru, man pateica ka serviss joproja meklē karti4) pagaja vēl 2 ned. atkal rakstu uz klientu centru, man saka ka karti neatrada, man iedos jaunu, solijas divu dienu laikā piegadāt veikalā un paziņot, pagaja nedeļa, neviena nav...WTF? Tajā laikā bernam plaņšetā atkāl saka pazust WiFi tīkls!!!!

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes