LV RU
www.sudzibas.lv Salons Siena Rupja attieksme un klientu ignorēšana

Salons Siena / Decco centrs - Rupja attieksme un klientu ignorēšana

Salons siena 4 reizes solīja piezvanīt un informēt par pasūtījuma piegādi un nevienā šīm reizēm tā arī nepiezvanīja. Visrupjākā attieksme ir vecenei ar tumšiem vidēji īsiem matiem, kas sāk tevi lamāt vispār par to, ka uzdrīksties prasīt, kur ir tavs pasūtījums. Ejam ar līkumu šim joku kantorim.

Papildināts Jana Lauciņa 08.02.2018

Jā varu piekrist, man par paklāju vēl tagad zvana kopš Decembra.

Ja

Vairāk sūdzības par Salons Siena / Decco centrs

Komentāri (3)

Dainis 09.02.2018

''vecenei ar tumšiem vidēji īsiem matiem'' arī jūs neesat diez ko pieklājīga..

Kārtējā trakomājas paciente, kas piekrīt pati sev.

Ai Aivars Kalns 09.03.2018

Varu tikai piekrist, šis kantoris neievēro nekādas ētikas normas, maina cenas jau pec pasutijuma izdarīšanas, nepilda piegādes solījumus, neatzvana, rupji un augstprātīgi izturas pret klientiem. Nevienam neiesaku ar viniem strādāt, tikai zemē nomests laiks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes