LV RU

Salezone.lv - SaleZone.lv

sveiki.
neliela pieredze ar šo veikalu.
pirms gada iegādājos šajā interneta veikalā elektropreci. preci piegādāja uz mājām ar kurjera starpniecību. kad atvēru iesanojumu no garantijas talona ne ziņas, ne miņas. nu ok es domāju, ka vis jau kārtībā būus gan jau tā manta strādās. pēc neilga laika jau sāka purgāties te darbojās te nedarbojās. lidz vienu dienu parstāja strādāt vispār. protams garantija vēl veselu gadu.
megināju sazvanīt šo kantori protams tur neviens telefonu neceļ nekad. Nu labi, tad uzrakstiju epastu, ka tada lieta uz kurieni jāved un ka vel garantija. protams pārdevējs atkal neliekas nezinis, tikai toreiz kad pasūtiju preci, tad gan fiksi atzvanija un visu sarunāja....
Sanēmos un atradu to veikalu un aizvedu elektro preci atpakaļ. Protams, pārdevējs prasa: kur garantijas talons?
talona nav, šis pārsteikts negribēja ņemt.vienīgais, kas bija pirkuma pavadzime, kas bija arī toreiz vienīgā, kad iegādājos preci.
labi, ka bija vismaz tā. nācās viņam preci pieņemt uz garantijas remontu.
pērdevējs teica, ka dos ziņu jau pēc 2 nedēļām. nu jau labs laiks pagājis pusotrs mēnesis jau, no veikala ne ziņas, ne miņas. laikam būs jāizbrauc pie šiem atkal, nebrīnīšos ja vēl pateiks ka garantijas remonts ateiksts būs :-))))))

Vairāk sūdzības par Salezone.lv

Komentāri (11)

T tadumtss 19.06.2014

Tā arī nesapratu - ja tev nebijas nekāda garantijas talona, kur tu izzīdi to 1 gada garantijas termiņu ?

S Salezone Pārstāvja atbilde 25.07.2014

1.Lūdzam autoru paziņot ar ko viss beidzas.
2. Prāsijam par talonu, bet bez problēmam paņēmam remontā pēc pavadzīmes. ("negribēja ņemt" - nav patiesība).
3.Kāpēc autors nepastāstīja par to, kā viņa prece, nodošānas remontā brīdī, darbojas ideali un nekada rēdzama defekta nebija. Servisa centrs īlgi vispar negrībēja neko darīt ar to preci un defektu atrāda tikai no n-tas diagnostīkas reizes, jo mēs prāsījam parbaudīt ātkal un ātkal. Tāpēc arī aizķēršānas.
Tātād autora prece ir saremontēta bez garantijas talona un neskātoties uz to, kā defektu ātrast bija ļoti grūti.
Lūdzam autoru būt objektīvam!

V Viesis7 04.11.2014

Kā tu atnāci veilalā bez garantijas talona un vēl esi neapmierināts, ka to panēma? Neviena veikala tev to nepanemtu. Kad perc preci tev pasam ir japarbauda ko tu nem)))) bernu darzs

Olex78 25.03.2015

Man līdzīga situācija - jau 3 mēnesi gaidu atbildi no veikala par to, ko man darīt ar elektropreci, kura pārstāja darboties mēnesi pēc tās nopirkšanas. Līdz nebija īsti degoši, bet tagad, izlasot šo sūdzību, būs jāsāk rīkoties aktīvāk. Jāpiebilst gan, ka pie preces pārdošanas, uz manu jautājumu kur ir garantijas talons, pārdevējs paskaidroja, ka pirkuma čeks ir uzskatāms par šo garantijas talonu... Mazliet gan dīvaini tas izklausās, jo kur tad šiem garantija, ka es atnesīšu tieši to preci, ko pie viņiem nopirku nevis kādu tādu pašu, bet sabojātu, bet lai tas satrauc viņus ne mani.

W whitelight 04.05.2015

Nu gan brinumi :)

1. Pec PTA likuma, garantijas talons ir literatura/makulatura. Pirkumu apliecina vai nu cheks, vai nu kvits, vai nu PPR. Ar to pilniba pietiek, lai varetu izvirzit prasijuma pieteikumu preces remontam/nomainjai.
2. Jusu entuziasms komunikacija ar servisa centru ir apsveicams, tachu ir viegli izskaidrojams: ja problemu nenofiksetu, pircejs butu pieteicis neatkarigu ekspertizi par maksu, kura noskaidrotu ka prece ir ar defektu. Shaja situacija jus butu 3-karshais zaudetajs: PTAC jums uzgrustu ekspertizes apmaksu, jus panjemtu atpakalj no klienta preci atgriezhot naudu (jo pec likuma gala lietotaju vispar nekrata, kadas dramatiskas peripetijas un kolizijas jums ir ar servisa centru, garantijas saistibas piekrit jums) un SC to atteiktos remontet - tas verkjis paliktu jums ka nelikvids :)

Ta ka es teiktu ka neba nu jus bijat labie zamarieshi, bet gan visiem spekiem centaties pasargat tieshi sevi no finansialiem zaudejumiem.

в Влад999 22.06.2016

Был положительный опыт с этой фирмой, все делают по закону и без лишних нервов..

V vasja0212 29.07.2016

Ļoti laba apkalpošana. Viss bija kārtibā. Paldies!

E edrijs 16.11.2016

Nevar piegādāt preci laicīgi. Pat nepaziņo, kad prece būs piegādāta. Pašam jāzvana un jāprasa. Piegādā tikai pēc apm.mēneša.

R Romans Te 28.11.2016

Привезли электронную книжку за 4 рабочих дня, как и обещали, молодцы ребята

N Nelikumigs 05.04.2017

Sitas pagraba kantoris ir jaklape ciet.

K Kristaps_21 26.05.2017

Pasūtījumu izpildīja laicīgi, bez uzcenojumiem. Atbildēja ātri.
Jau kuru reizi iepērkos šajā veikalā un viss ir augstā līmenī.
Ar cieņu Kristaps.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes