Salezone.lv - Bojājums

Iegādājos virtuves kombainu. Atvedot uz mājām atvēru kasti nākamajā dienā un atradu Salauzto kombaina vāku. 2 dienas nevarēju sazvanīt veikalu, jo neviens necēla klausuli. Sazvanīju, sarunāju, atvedu bojāto preci uz veikalu. 2,5 nedēļu laikā no veikala nebija atbildes: neatbildēja ne uz telefona zvaniem, ne uz e-mailu. Beidzot sazvanīju, atgādināju par bojāto preci un pēc 2 dienam atnāca atteikums samainīt preci, jo "kombains bija aktīvi lietots un nav apmaināms". Kombains mājās stāvēja kastē, netika lietots, jo bojājumu atradu uzreiz.
Slikts serviss, izdomāts iemesls lai nemainīt preci.

Atbilde no Salezone Pārstāvja atbilde 19.05.2020

Cien. Svetlana,

Ar šo paziņojām, ka Jūsu pieprasījums par preces apmaiņu vai atgriešanu ir noraidīts. Veicot izmeklēšanu un pieprasot informāciju no piegādātāja, konstatēts, ka bojājums nevarēja rasties pirms preces saņemšanas. Par to liecina kaste, kūra prece tika piegādāta veikalā, pašas preces ražotāja iepakojums un plombas, kūrās bija pilnīgi veselas, bez jebkādiem bojājumiem kad Jūs saņemat preci pie mums veikalā. Precei arī konstatēti aktīvas lietošanas pazīmes. Nododot preci Jūs pati teicāt, ka "mēģinājāt" viņu lietot. Pasvītrojām vēlreiz: Jūs saņēmāt preci vesela kastē ar veselam ražotāja plombām.

Ar cieņu,
SZ TRADE SIA
www.salezone.lv

Komentāri (1)

S Svetlana Tarasjuka 21.05.2020

Salezone: es nemeģināju preci lietot bet izņemu no kastes, lai salikt kopā un konstatēju bojājumu.Es personīgi kombainu nelietoju, tad es arī varu pateikt, ka Jūs to lietojat ekspertīzes laikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes