Sadales tīkls - Slikts serviss

Jauna ģīmene nevar pieslegt elektrību kopš janvāra sākuma, jo sadales tikls serviss ir nekompetents, bezadbildigs personals, katru nedēļu parādās jaunas problēmas un sevi par vainīgiem neuzskata. Viss notiek ļoti lēni. Ir pierādījumi ka esam maldināti jau vairākas reizes. Pie kā mums vērsties? Varbūt kāds zina kur braukt lai runātu pa taisno ar priekšniecību? Vai priekšniecības kontaktus?

13.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 14.02.2019

Labdien!

Lai izskatītu šo situāciju un sniegtu skaidrojumu, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt objekta adresi.

Ar cieņu,
AS "Sadales tīkls"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus