www.sudzibas.lv S1.LV šmaukšana

Atrisinātawww.s1.lv - šmaukšana

pasuutijaam meitinjai uz gada jubileju autokreeslinju, gribeejaas labaaku, recaro bija doma, adaargi ir, mekleejaam maajas lapaas, saliidzinaajaam cenas, atradaam vienu maajas lapu, recaro kreeslinsh 55ls, padomaaju leeti, vajag pazvaniit, zvaniijaa, vinsh saka, da, da takoe kreslo estj na meste, pasuutiijaa, samaksaajaam 55ls plus 7ls par celju, suutiija ar autobusu uz stacijas noliktavu, aizeju pakalj precei, a man pavisam cits kreeslinsh atsuutiits, aga designe-kura veertiiba ir 39 ls! nu es zvaniiju, un teicu, kas par cuuciibu, vinsh kaut saka, varbuut patiks shis kreeslinsh, varbuut kaadu citu tad veelos no vinjiem, pateicu, lai man 10 minuushu laikaa nauda buutu atpakalj, ja nee zvanu uz PTAC! naudu dabuuju atpaklj, peec pusdienas atveda vinja pazinja! pasuutiiju taadu kreeslinju http://www.s1.lv/shop/index.php?productID=684 a atsuutiija melns ar sarkanu -aga designe! cuuciiba

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.07.2017

Uzņēmuma s1.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Z

Komentāri (2)

M Meriva 15.03.2012

Šis nav pirmais gadījums, kad minētais veikals www.s1.lv tik bezkaunīgā veidā mēģina apkrāpt klientus!!!
Ir bijuši vismaz vēl divi identiski gadījumi ar minēto Recaro krēsliņu, kad pasūtītās preces vietā tika atsūtīts minētais Aga Desing krēsliņš par 39, 00Ls! Atliek secināt, ka klientu krāpšana pie viņiem ir ierasta prakse!

R Re kā 26.03.2012

Kā reiz, man arī acīs iekrita tieši šis autokrēsliņš. nodomāju, cena laba, varētu apskatīties. minētajā adresē uz vietas nebija ne viena, pie durvīm atstātais telefona numurs ir sazvanāms, bet jaunais cilvēks, kurš solīja turp tūlīt doties, tā arī neparādījās. zvanot uz norādīto numuru atkārtoti, tika teikts, ka tūlīt pēc 5.min, pēc 10.min. būs. kad mana pacietība bija galā, zvanīju atkal un teicu, ka negaidīšu vairāk. jaunais cilvēks atbildēja, ka lai pārzvanot mazliet vēlāk, viņš noteikti noliktavā apskatīsies manis izvēlēto krēsliņu un piegādās uz mājām. zvanot pēc stundas, saruna atkal tika pārlikta uz vēlāku laiku, jo esot jāprecizē mans pasūtījums. nu jau nez kuro reizi zvanot, jaunais cilvēks atbildēja, ka neesot viņiem noliktavā ne Recaro, ne Be Safe autokrēsliņi un tas, kas ir norādīts internetā, viņš nezinot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes