LV RU
www.sudzibas.lv Royal clean "90 gadu bojeviks" un nekvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšana

Royal clean - "90 gadu bojeviks" un nekvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšana

"Royal clean" (nosaukums pēdiņās atbilst nodrošinātajai kvalitātei) pakalpojumus esam izmantojuši 2 reizes, abas no tām dzīvokļu uzkopšanai, taču oficiālu rēķinu apmaksai (ne kabatā un bez čeka) abās reizēs formējām rēķinus uz uzņēmuma - skaistumkopšanas studijas rekvizītiem. Jāatzīmē, ka esam iesnieguši arīdzan sūdzību PTAC.
Pirmajā reizē lūdzām satīrīt dzīvokli pēc remonta (dzīvoklis bija uzkopts jau iepriekš - lūdzām nobeigt "sīkos" darbus). Atbrauca 3 cilvēki, ļoti pavirši nobeidza istabas (vienigā telpa kārtīgi iztīrīta bija virtuve) - pārskaitījām naudu un nospriedām, ka putekļi būs atlikuši, jo nesen bijis remonts un gan jau. Komandas meitenes atstāja ļoti draudzīgu iespaidu, bija jaukas un mēs pretenzijas necēlām,
Nākošajā reizē bija jāuzkopj mini izmēra dzīvoklis, bez tam, jāveic parastā ikdienas uzkopšana. Pēkšņi šim pakalpojumam cena pieauga teju 2x (ja iepriekšējais dzīvoklis bija 75 kv/m, tad šis mazais nepilni 39kv/m). Par pakalpojumu atsūtīja rēķinu (kopumā 24 reizes tika sūtīti e-pasti, teju vai kā parādu piedziņas kantoris darbojas) 70 eiro! Kā jau iepriekšējā reizē - rēķins tika formēts uz uzņēmuma rekvizītiem, lai varētu norēķināties oficiāli. Svarīgi - tīrot patiešām strādā nevīžīgi: lampas bija ar putekļiem, augšējie skapji netiek notīrīti un logus nomazgā tikai no vienas iekšpuses.
Vēlamies arīzan īpaši atzīmēt, ka paši neesam bez vainas - otrā rēķina apmaksu neveicām vairāku mēnešu apmērā, dažādu ar uzņēmumu saistītu problēmu dēļ. Un tad stāsta galvenā daļa - šajā sestdienā, 13.10.18, dienas vidū (kā jau brīvdienā strādā tikai daži meistari pēc izvēles un konkrētajā laikā - studijā viena nagu meistare un klients) skkaistumkopšanas studijā ierodas kāds (kā uzzinājām šorīt telefoniski - pats vadīājs! ) vīrietis. Meistare strādā vistālākajā kabinētā un mana tik vien kā svešu cilvēku telpās, kurš patvaļīgi pastaigājas gar KASES APARĀTU, ADMINISTRĀCIJAS GALDU UN VISIEM CITIEM PRIVĀTIEM ADMNISTRĀCIJAS RESURSIEM, īpaši vēršam uzmanību, ka ADMNISTRĀTORA SESTDIENĀ NAV DARBĀ.
Vīrieties nesasvēcinās, kaut esot redzējis meistari darbā, neko nevienam nesakot pēkšņi no administrācijas paņem papīru un rakstāmo - atstāj mistisku zīmīti un aiziet. Lieki teikt, ka meistare pārbijusies un darbu turpināt pēcāk nespēj pastrādāt (zaglis? laupītājs? ). Sazinoties ar pašu uzņēmuma vadītāju šodien saņēmām atbildi: "PRIECĀJIETIES, KA NEKO MEISTAREI NETEICU!'' Jautājums vien - priecāties par ko? par to, ka izmantojot krievu laika metodes tiek patvaļīgi nākts iekšā svešās telpās ( jo īpaši tāpēc, ka telpu uzkopšana nekad nav tikusi veitka attiecīgajā adresē!)
Telefoniski informējām uzņēmuma vadītāju šodien par sūdzības ierakstīšu un tās publiskošanu, norādījām arīdzan par iesniegumu PTAC. Kaut paši apzināmies, ka tika kavēta rēķina apmaksa, šāda attieksme nav pieļaujama. Skaidrs arīdzan, ka šāda situācija izveidojusies piekoptās politikas apmaksas politikas dēļ.
Nerekomendējam pakalpojumums nevienam. Norunātajā laikā, pirmkārt neieradās; otrkārt - darbs ir paviršs; treškārt - padomju laika metodes - ienāku, neko nesaku, atstāu mistiskas draudu zīmītes un pārbiedēju cilvēkus ar kuriem man nav nekāda sakara.

Komentāri (3)

Ventilators 15.10.2018

Ja formē uz uzņēmumu, tad kāds vēl PTAC? PTAC domāts patērētāju aizsardzībai nevis komerciālo darbību veicējiem.

really? 15.10.2018

Skumjs jums tas bizness,ka vairaku menesu garuma nevarat 70eur reekinu samaksat!

T Tatyana123 16.10.2018

Smieklīgi,ka sākst kko darīt tikai tad kad paliek bail. Cik redzu no sms tad viņš ienāca kā klients un ar viņu netika pat sasveicināts,jo ja nemaldos tad šādos salonos darbiniekam ir jāuzrunā pirmajam klients! Ja jau nebijāt apmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem,tad kpc par to neziņojāt uzreiz? 70 € uz ceļa nemētājas un kpc lai viņiem būtu par to jāaizmirst? Es vel viņu vietā Jūs izvazātu pa visām iespējamām kredītinstancēm par go ka nevarst apmaksat parādu 5 mēnešu garumā! Un cik noprotu tad arī vispar ignorējāt un nemēģinājāt east nekādu risinājumu situācijai?! Smieklīgi,bet šajā situācijā varu patrijt tikai to,ka nav ko sūdzēties,ja paši esst vainīgi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes