LV RU

Rockin papas motelis - zema kvalitāte

Labdien!
Vēršos, lai cilvēki zinātu to vietu un zinātu, ka apraksts internetā un bildes neatbilst taisnībai...
Iegādājos zizu.lv kuponu, kur no 110 LVL cenas bija atlaide uz 30 LVL par viesnīcas numuru divām personām, kurā ietilpa nakšņošana, sagaidot šampanieša glāzes ar augļiem, izbrauciens ar velisopēdiem, brokastis.
Rezervēju numuriņu 3 vai 4 nedēļas iepriekš, varēja izvēlēties no dažādiem numuriem, kuri bija aprakstīti kā Holivudas atpūta, teksts no kupona:
Vai vēlaties pavadīt nakti miljonu cilvēku apbrīnotās Merilinas Monro vai Elvisa Preslija stilā? Bet varbūt jums labāk patīk „The Beatles” daiļrade? Varam saderēt, ka, pavadot laiku omulīgajos numuros, kas iekārtoti mūzikas un kino zvaigžņu stilā, jūs sajutīsieties gluži kā aiz kādas aizraujošas izrādes priekškara....
Nu tad bija tā- atbraucot uz viesnīcu, lai sajustos kā zvaigzne....ieraudzījām mazu...moteli..., ieejot iekšā, sagaidīja administratore, kura audzināja mūsu klātbūtnē bērnu, apģērbta bija rozā āra jakā, ļoti slikti runāja un saprata latviešu valodu. Es sajutos neērti, jo tas bija draugam pārsteigums, kurš izrādījās daudz zemākas kvalitātes, kā gaidīju... meitene ilgi skatījās uz savu kladīti, kur ierakstītas rezervācijas....jau sapratu, ka kaut kas nav kārtībā, viņa aizgāja pie vīrieša blakus telpā, kaut ko apsprieda un nāca atpakaļ, paņēma atslēgu, veda uz numuru, neko nesakot. Atnākot, es saprotu, ka tas nav numurs, kuru rezervēju....tā bija pirmā vilšanās...nesaprotu, kā var iedot citam numuru, kurš ir aizņemts? Un vedot pat nepaskaidrot un neatvainoties par situāciju.
Nekādu augļu un šampanieša nebija, pat, kad pajautāju, vai būs- teica, ka atnesīs, bet, tas nenotika un nemaz arī vairs negribējās...numurs pats bija putekļains, nesakopts, gultas pārvalks saburzīts....garastāvoklis bija sabojāts, bet labi, ka mēs spējām vakaru pavadīt jauki, neskatoties uz apstākļiem.
Velisopēdus nebija iepriekš jārezervē, tik nāc un ņem - tā teica administratore.....gājām ņēmām, bija divi tur uz vietas....meitene teica, ka var ņemt....vīrietis, kurš pamanīja, ka ņemam, pateica, ka ritenim riepa ir pārgriezta,....ok, gaidījām vēl 1.5h, kamēr būs atpakaļ citi velo...un dabūjām tad, kad sāka līt lietus un bija tumšs.
Gulta bija neērta, gultas veļa nolietota...brokastīs- bija omlete, ar kuru bērnu nevarētu pabarot, vārdu sakot, no paša sākuma līdz beigām bija pārsteigumi...diemžēl, nepatīkami. Uzziniet pēc iespējas vairāk info par vietu, pirms dodaties romantiskā atpūtā.

M

Komentāri (11)

Y YoYo 18.10.2012

Romantikas vietā pilnīgs extrēms!

M mja 18.10.2012

jo tas bija draugam pārsteigums, kurš izrādījās daudz zemākas kvalitātes, kā gaidīju...
par sho ilgi smejamies :DDD nu ja draugam nestaveja, tad jau nav brinums, ka viss tumsos tonos radijas :DDD

M mousiha 21.10.2012

Jauku dienu, mja! :) prieks, ka atrodi iemeslus pasmieties :)))

L lenok ok 06.11.2012

Mēs diemžēl pirms aizbraucam uz šo „burvīgu” vietu, nebijām izlasījusi šo komentāru. Mums arī bija atpūta sabojāta. Sakot ar iebraukšanu, kad ar mums ļoti rupji runāja. Tad atnācām uz numuru, kurš tiešam nebija sakopts, grīda netīra, visur putekļi... Vakarā, atnākot no pastaigas mūs satika cita administratore (ar īsiem melniem matiem), ļoti laipna, paldies viņai, viņa tiešam parūpējas par mums, atnesa šampi uz numuru. Bet ar to visi mūsu piedzīvojumi nebeidzās. Gulta tiešām neērta, vannasistabā smirdēja. Un pamostoties no rīta gaidījām brokastis numurā uz 10:00, kā bija sarunāts. Un protams kā nesagaidījām. Aizgājām uzprasīt, pateica, ka vēl paris minūtes. Tā mēs nogaidījām līdz 11, un aizgājām vēlreiz, un, ko mēs redzam, administratore sēž pie datora, dzer kafiju un pat neskatās uz mūsu pusi. Mēs jau dusmīgi uzprasījām, vai nevaram dabūt brokastis? Uz ko viņa negribot atbildēja, lai mēs ejam uz virtuvi... tur mēs nevienu nesatikām, un gājām atpakaļ, protam, ka ēst jau negribējās, bet jau bija principa lieta. Beigās administratore piecēlās un aizgāja kādu sameklēt. Virtuvē bija ļoti laba tantiņa, kura ļoti laipni un mīļi pasniedza mums brokastis.
Otro reizi gan tur nebrauktu, un ja zinātu kā būs arī pirmo nebrauktu, atrastu citu vietu.

M mousiha 15.11.2012

Lenok ok, es uzrakstīju ZIZU pretenziju, man atbildēja, ka noskaidros un dos ziņu par situāciju, bet pagājis ir vairāk kā mēnesis, un nekādas ziņas nav no viņiem.
Mēģināšu vēl zvanīt viņiem.

K KOKS RB 16.01.2013

laikam līdz šim brīdim nekas tur nav mainījies. Ieejas durvis jāaiztaisa ar lielu piepūli, administratore no latviešu valodas saprot ļoti maz. Rezervētais numuriņš arī nebij pieejams, jo kautkas noticis ar siltumu numuriņā. Atļāva izvēlēties kādu citu numuriņu, jo tur būšot siltāks. Siltāks varbūt arī bij, bet nejau lai varētu normāli atpūsties. labi ka bij elektrosildītājs. Numuriņš nebij kārtīgi iztīrīts. uz sienas laikam pat vēl vasarā nosistais ods bij pielipis. Pa televizoru rāda tikai visus arābu tv kanālus.Televizoram pat TV pults nebij, un lai to izslegtu ir jaiet un jaizrauj vads no rozetes.Logu žalūzijas jaau nolietotas un ar caurumiem.Tā saucamais drēbju skapis, ja to tā var nosaukt bij salaists. Vannas dvieļi laikam arī veļas mikstinātāju nav redzējuši, un diezgan palietoti.
Vannasistbā bij tādas pavisam nelāgas smakas, lai būtu siltais ūdens, to vajadzēja tecināt ļoti ilgi. Burbuļvanna ari salausta. Sienas flīzas arī nāv kārtīgi nomazgātas.
Gaitenī lamināta grīda nelīdzena, ejot kājas keras aiz lamināta. Mēbeles jau diezgan nolietotas.
Apsolītais šampānietis gan bij, tikai laikam lētākais ko vien var nopirkt. Brokastis netika piedāvātas. atstājot viesnicu bij jau zits administrators, kurš pat nepiecēlās kājās un nepateica Uzredzēšamos.

Vairs uz tādu viesnīcu nekad nebrauktu.

Ar cieņu... KOKS

L Ligabal 03.04.2013

Es arī diemžēl iekritu uz zizu kuponu, nepaskatoties atsauksmes.
Piekrītu visam, kas iepriekš rakstīts.
Plus vēl: numuriņā nebija dvieļu, tos speciāli izprasījām; dzirkstošo vīnu (saldu sulu) atnesa tikai pec speciāla uzaicinājuma, numuriņā bija auksts, prasījām papildus segas, gultasveļa novalkāta un matracis šīkstošs, mēbeles nodriskātas, pa trepēm gandrīz nogāzos atmuguriski (tiku cauri ar apdauzītu roku), jo trepes pārklātas ar slīdīgu laminātu.
Vispār briesmīgi, vienīgais varu tiešām uzslavēt sievieti ar īsiem melniem matiem, par laipnu izturēšanos. Stāvvietas vārtus pat skrēja attaistīt, lai varam izbraukt no teritorijas.
Žēl tos, kas maksā pilnās cenas un saņem šādu pakalpojumu... pilna cena tam vasarā ap 120LVL, ja pareizi atceros (man bija Monro numurs)

D dane 18.10.2013

Paldies, ka padalījāties iespaidos. Tagad atkal ZIZU kuponi uz šo pašu viesnīcu, noteikti neiegādāšos :)

L lauris.zviedrans 30.11.2013

Labdien!
Tātad.. Īsumā varam teikt, ka esam vīlušies gandrīz visā šinī viesnīcā!!! Sagaidīšana bija OK, līdz iegājām numuriņā, sapratām, ka numuriņš ož nedaudz pēc mitruma... Tas bija AUKSTS tik ļoti, ka nevēlējāmies nemaz virsdrēbes vilkt nost. Uzreiz ieslēdzām tur atstāto elektrisko sildītāju, kurš trokšņoja ļoti skaļi un siltums no tā bija minimāls.. Dušā ziepes nebija vispār, dvieļi bija tik cieti, ka varēja veikt ķermeņa ādas eksfoliāciju!! Smieklīgi, bet patīkami nebija! Izlietnes ziepju trauks arī bija tukšs, taču uz izlietnes bija Maxima OPTIMA LĪNIJA apelsīnu ziepju trauks, kurā bija piektā daļa no pudeles pilna ar atšķaidītu ziepjūdeni, kas līdzinājās proporcijai 1 pret 10 (nepārspīlējot)!!
Tualetes poda vāks bija pusbeigts un šupojās!!!
Runājot par gultu - īsumā oda pēc mitruma, spilveni katram pa vienam un izmērs 20 x 40 cm :(
Kad visu vīluma kunkuli norijām, gājām uz pirti baudīt divvientulību noīrētajā pirts kompleksā, taču kārtējo reizi vīlāmies. Galds uz kura uzlikām savas uzkodas nebija tīrīts. Tas bija lipīgs un bija palikuši glāžu nospiedumi un piles. Nerunājot par to, ka tas šupojās tik ļoti, ka apgāzās uz tā uzliktā glāze. Pirts kompleksa tualetē uz grīdas MĒTĀJĀS milzīgs noputējis plēves kunkulis, kas izskatījās pēc atliekām no nepabeigtiem celtniecības darbiem. Pirts dušā ūdens bija absolūti nenoregulējams - vai nu verdošs, vai nu ledus auksts. Aizgājām mazgāties uz numuriņu.. aizgājām ar šampūnu matos...
Iepriecināja gardās brokastis, pavārīte ļoti jauka.
Gāzēts minerālūdens restorānā ir kas īpašs, tieši tāpat kā citrons vai laims.. žēl, ka tas saucas "restorāns".
Punktu visam pielika tas, ka izrakstīšanās dienā plkst. 12:15 personāls klauvējās mums pie durvīm, lai vācamies prom. Ir saprotams, ka ir jāizbrauz līdz 12tiem, taču 20 minūtes mantu sakravāšanai neko nemainītu viesnīcai, arī tad, ja 14:00 nāktu iekšā jaunie atpūtnieki..
Vēlējos minēt, ka istabiņa, par kuru šeit rakstu ir tematiskā BOB MARLEY istaba, par citām neko teikt nevara, jo neesam tās redzējuši. Esam ļoti pozitīva ģimene un vēl nekad nav nācies rakstīt šādas atsauksmes, bet pēc iespaida, ko rada mājas lapa un reālā viesnīcas apmeklējuma, mēs nevarējām šeit nepabrīdināt pārējos tūristus, kuri plāno savu laiku un iegulda naudiņu atpūtā. Žēl, ka mēs paši nebijām izlasījuši atsauksmes par šo viesnīcu, jo izrauties no ikdienas rutīnas, lai baudītu jauku laiku mums sanāk reti..
Jauku jums atpūtu visiem!!

L linda2007 12.12.2014

Nebiju domājusi, ka arī man nāksies šeit ko rakstīt.
Dāvanā saņēmu nakti diviem šajā viesnīcā, laicīgi rezervējām Elvisa numuriņu. Intereses pēc arī lasīju atsauksmes un biju pārsteigta, ka tik negatīva pieredze visiem, bet neņēmu to vērā un domāju galvenais, ka būsim ar otru pusīti un pārējās nepilnības būs mazsvarīgas. Bet te pēkšņi, dienu pirms romantiskās nakts, piezvana viesnīcas adminstratore un paziņo, ka tādi apstākļi, ka numuriņš nav pieejams un parējie numuriņi uz nākamo dienu arī jau aizņemti. Skaisti izbojāja mūsu plānus. Ļoti liela vilšanās. Piedāvāja citu dienu vai atgriezt naudu, protams, izvēlējāmies otro variantu, tā vietā paspējām norezervēt citu viesnīcas numuriņu, lai brīvdienas neizpaliktu.

K Kristaps Kerpe 07.07.2016

Pirmkārt, bija nepareizais numuriņš viesnīcā ROCKIN PAPAS, ko bijām rezervējuši, un viss tika novelts uz to, ka viesnīcā ir 3-4 administratores, tāpēc nav viegli izsekot visu.
Otrkārt, brokastis bija tiešām ļoti zemā līmenī, cīsiņi ar maizi?
Treškārt, ja tiek piedāvāts izbraukt ar riteni tad lūdzu arī savediet tos riteņus, vismaz tādā kārtība, ka var pabraukt ar tiem 1-2h. Nejau, ka ir jāpumpē pašam riepas un ritenis čīkst, dreb, kratās un krēslu nevar noregulēt, jo tas jau viss sen ir sarūsējis.
Numuriņa logi bija pretīm kaut kādam būcenim, kur visu dienu gatavoja ēdienu, šašliku, tapēc jutāmies, ka esam atbraukuši šašliku ēst pie Jāņu ugunskura, jo numuriņā kondicionieris nav, tapēc vasaras laikā, ir jātaisa logi vaļā, lai iegūtu svaiga gaisa devu ar šašlika piedevu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes