Rito Spice Home - Slikts serviss

Šovakar Rito veikalā sastapos ar ļoti nelaipnu pārdevējas attieksmi, kā dēļ izvēlējos neveikt pirkumu šajā veikalā, un groziņā ieliktās preces, kuras grasījos iegādāties, atliku atpakaļ plauktos (pārdevēja tik un tā bija pārāk aizņemta) . Uz manu jautājumu, vai atlaides ir visām precēm veikalā, pārdevēja smīkņājot atbildēja, ka nav. Kad vēlējos noskaidrot, kā varu saprast, uz kurām precēm attiecas atlaides, pārdevēja pajautāja ar pretjautājumu: "vai tad tas nav redzams? ". Godīgi sakot, uzraksti par atlaidēm ir diezgan lieli vairākās vietās veikalā, vairākās vietās ir izkārtas zīmes ar % simbolu, līdz ar to, nevarēja skaidri un nepārprotami saprast, vai šie informatīvie paziņojumi attiecas tikai uz noteiktām precēm. Tas arī bija iemesls, kādēļ vēlējos precizēt, kā varu redzēt, kurām precēm tiek piemērotas atlaides. Pārdevēja atļāvās vēl papildus komentāru par to, ka esmu pajautājusi par šīm atlaidēm, - varēja saprast, ka viņai nepatika, ka esmu pie viņas vērsusies ar šo jautājumu. Kad vēlējos precizēt vēl vienu jautājumu attiecībā uz cenām veikalā un e-veikalā (vai tās precēm var atšķirties) , pārdevēja klaji izrādīja neapmierinātību un paziņoja, ka viņa tagad ir aizņemta (viņas teksts: "es tagad kādu laiku te būšu aizņemta". Pārdevēja tajā brīdī stumdīja preču kastes turpat uz grīdas veikalā) . Atbilde par iespējamām cenu atšķirībām tika sniegta, pasakot, ka viņa to nezina, ka tas esot iespējams. Diemžēl, nebija vēlēšanās turpināt iepirkšanos šajā veikalā pēc tam, kad biju piedzīvojusi neiecietīgu un nelaipnu attieksmi no pārdevējas puses.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes