RIMI LV - Slikts e- serviss
Labdien!
Jaunie RIMI īpašnieki ir ļoti slikti!
Es parasti pasūtu e-RIMI un akcijas preces, bet viņi, ar manu naudu, izrīkojas pēc savas izvēles, ja komplektējot prece nav!
Es pasūtīju lētako variantu 359.gr=5.99 kg.16,69, bet RIMI nēaizvietoja ar līdzīgu, bet DĀRGĀKU!=70gr.x4=280 gr. 26.43 kg.
Tā, nav aizvietošana ar līdzīgu, bet DĀRGĀKU!
Uz manu nēapmierinātību, jo jūtos APKRĀPTA, saņēmu šādu atbildi=Pārbaudot pasūtījumu nr. 1111506144 ir redzams, ka ir ļauta preču aizstāšana. Līdz ar to pasūtījuma komplektēšanas brīdī uz vietas nebija Citronpipari Santa Maria 359g un tie tika aizstāti ar Citronpipari Santa Maria 70 gr. 4 gab.
Pie pasūtījuma noformēšanas Jums ir iespēja norādīt, lai preces netiktu aizvietotas. Tas ir jādara iktreiz, veicot jaunu pasūtījumu.
Izvēlaties sadaļu – Mainīt izņēmumus.
Izvēlaties neaizvietot visus produktus un apstipriniet izvēlni ar - Pabeigt labošanu.
Pēc šīm darbībām pie pasūtījuma preces netiks aizstātas, ja nebūs pieejama Jūsu izvēlētā prece.
Komentāri (2)
Rimi jums atbildēja, ka, lai pareizi noformētu pasūtījumu un lai nekas netiktu aizkavēts, vispirms ir jāizlasa noteikumi, kad kaut ko sūtat internetā.
Pīz-ģēc...
Planēta apstājas un viss ir beidzies.