www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Trolejbusa vadītāja attieksme

Rīgas Satiksme - Trolejbusa vadītāja attieksme

Labdien! Tā gadījās, ka jābrauc uz poliklīniku ar sabiedrisko transportu uz citu rajonu. Pienācu klāt pie autovadītājas, gribēju uzdot jautājumu... Tā sāka kliegt lai es atbrīvotu transportu. Trolejbusa numurs 19846 15: 09 03.02.20. Es nevaru saprast, ko es tādu izdarīju?

03.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (9)

M Mego izmeklētājs 03.02.2020

Vadītājs nevis izziņas

Saivii 03.02.2020

Varbuut slims?

O Otis 03.02.2020

Kāds bija jautājums ?

A [email protected] 03.02.2020

Es nepaspēju pajautāt (

BondsBonds 03.02.2020

Neredzi rakatīts netraucēt braukšanas laikā. Vadītājs atbild par desmitiem cilvēku drošību bieži saspringtos ceļa apstākļos.

A [email protected] 03.02.2020

Tas bija tad, kad mēs apstājamies gala pieturā

BondsBonds 03.02.2020

Tad sākas atpūtas laiks.

A [email protected] 03.02.2020

Saprotu,bet kliegt nav obligāti. Vismaz pateiktu, ka nevar atbildēt. Un 5 sekundes daudz ko nemainītu. Nu es tā uzskatu

P pagpag 03.02.2020

tagad ar trolejbusiem braucu reti, praktiski vispār nebraucu, bet no bērnības atminos ka jau 70jos tieši trolejbusu vadītājas sāpīgi reaģēja, ja mazs puika stāvēja blakus, bet puikam taču interesē kā tur kabīnē viss notiekās, un tač viņš neuzdod nekādus jautājumus, nu vienīgais ja mazais nenoturās un gāžās trollim sabremzējot... tagad pašu pie auto stūres vienīgais kas tracina, ja blakusesošais brīžiem aizsedz sānu spoguli, bet runāt, uzdot jautājumus un "mācīt kā un kur braukt" tač var cik uziet... :-D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes