Rīgas Satiksme - svētku tarifs

Jau laiks ir pagājis, bet sāpe nav aizmirsusies. Gribu padalīties ar savu pieredzi- 4. maija svētku laikā piedzīvoto. Pavisam nesen sāku izmantot Rīgas Satiksmes pakalpojumus, sakarā ar uzņēmuma atrašanās vietas maiņu. Līdz šim maksimāli izvairījos izmatot šos dārgos pakalpojumus. Biju iegādājusies mēnešbiļeti darba dienām vienā maršrutā.
4. maija rītā, iekāpjot autobusā, noskenējot savu e-talonu apjuku pie asā pīkstiena, kam sekoja ziņa e-talonu nolasītājā ''Nepareizs laika periods'', vai kas tamlīdzīgs. Dodos pie šofera, lai pajautātu-kāpēc mans e-talons netika pieņemts, un ko man šoveris izrāva talonu no rokas un paskaidroja, ka tajā nekas nav iekšā. Skaidri zinu, ka e-talons tika papildināts dažas dienas atpakaļ un dienu iepriekš viss strādāja tā, kā vajag. Šoferis iedeva man izprintētu lapeli, ar mana e-talona papildināšanas vēsturi, uz kuras skaidri uzrakstīts-mēneša biļete un visi laika periodi pareizi. Apjukusi apsēdos un braucu uz darbu. Brauciena laikā pamanīju, ka vairrākkārt atskan atteikuma signāls no e-talona lasītāja, kad cilvēki centās reģistrēt savu braucienu.
Darba dienas beigās, pirms došanās mājās, centos atrast iemeslu googlē, kādēļ mans e-talons varētu nedarboties, ja esmu iegādājusies mēneša darba dienu biļeti. Pēc dažu minūšu meklēšanas uzgāju RS rakstu, kurā tika minēts, ka svētku dienās, t. sk. 4. maijā tiem, kuri ir iegādājušies mēneša darba dienu biļeti, būs jāpērk atsevišķa biļete par braucienu. Biju šokēta, ka tikai tāpēc, ka 4. maijs ir svētku diena kalendārā, man jāpērk atsevišķa biļete. Man 4. maijs bija parasta darba diena un es uzskatu, ka, iegādājoties darba dienu mēnešbiļeti man ir tiesības ar viņu braukt visās darba dienās, pat ja iekrīt svētki. Zinot, ka man kabatā ir vienreizējais e-talons, kurā ir vēl viens brauciens, doši devos uz pieturu. Pieturā stāv 2 kontrolieru komandas, skaidri saprotu, ka pastiprināti ķer tos, kuri arī nezin par šādu debīlu Rīgas Satiksmes ieviesto noteikumu. Viens grupējums kontrolieru aizbrauc, es turpinu gaidīt savu autobusu, kas sistemātiski kavē. Pēc 20 pieturā nostāvētām minūtēm, autobuss beidzot piebrauc, es iekāpju autobusā kopā ar otru kontrolieru grupu, kuri skaidri redzēja mani un, kurus es skaidri redzēju visas 20 pavadītās minūtes pieturā. Vēsu galvu, pārliecināta par sava vienreizējā e-talona saturu, lieku to pie lasītāja, kas atkal nopīkstīna, pa visu salonu, savu aso atteikuma pīkstienu. Saprotu, ka kaut kur esmu nokļūdījusies, dodos pie šofera, lai iegādātos biļeti, taču redzu, ka skaidras naudas man makā nav un stāvu ar bankas karti rokās, gaidot pieturu, kad varēšu uzrunāt šoferi. Nākamā pietura, diemžēl, nepienāca tik ātri, kā pienāca kontrole pie manis ar tekstu: '' Pie šofera ar karti biļetīti nopirkt nevar, bet pie manis var...pa 20 euro'' Satriekta un apkaunota kāpu ārā ar kontroli, kura man izrakstīja soda kvīti 20 euro vērtībā, ko apmaksāju turpat uz vietas un asarām acīs, jo nespēju ''sagremot'' to nekaunību, kāda tiek pieļauta mūsu valstī. Es jutos kā noziedzniece, kura neko nebija izdarījusi. Vienmēr biju pirkusi biļetes, neriskējot braukt par zaķi, lai izvairītos no šādām situācijām, taču tajā dienā neveiksmīgu sakritību rezultātā mani pataisīja par tādu.
Kontrolieri laipni smaidot informēja mani par to, ka ar šo kvīti drīkstu kāpt nākošajā autobusā un droši doties tālāk, jo vairāk sodu man neuzliks.
Apkaunojums, aizvainojums un fakts par to, ka viss šeit ir tik negodīgi sakārtots, ņēma varu un es raudot turpināju savu ceļu kājām, vēlreiz tādā kaunā krist es negribēju.
Es nepaliku nabagāka dēļ tiem 20 euro, un es nevainoju kontrolierus, viņi tikai dara savu darbu un noteikti savu daļu saņem par katru noķerto zaķi, es vainoju Rīgas Satiksmi par necilvēcīgiem noteikumiem, par kuriem pirms svētkiem nebija nekādas informācijas. Uzskatu, ka pirms tādām svētku dienām, jāinformē sabiedriskā transporta lietotāji, par gaidāmajām izmaiņām tarifos. Ne visi regulāri apmeklē RS mājaslapu, meklējumos par tarifu izmaiņām.

B

Komentāri (1)

Protams, situācija ļoti nepatīkama, taču šeit Rīgas satiksmi noteikti nevar vainot. Iegādājoties mēnešbiļeti ir jārēķinās arī ar svētku dienām, jo arī transports taču nekursē šajās dienās pēc darba dienu grafika. Tā ka šoreiz tā ir pilnībā jūsu vaina. Taču kontrolieru uzliktais sods gan ir maigi izsakoties neadekvāts. Bet tas jau ir pavisam cits stāsts Tādus šakāļus pat par cilvēkiem saukt nevar.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes