LV RU
www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Slikts serviss, krāpšana

Rīgas satiksme - Slikts serviss, krāpšana

Rīgas satiksme ne tikai nepabrīdināja par studenta atlaides izbeigšanos un nepieciešamību atjaunot, bet arī, kad pieteicu studenta atlaides atjaunošanu, nedeva atbildi viņu pašu norādītajā laika termiņā. Minētais termiņš ir 2 (divas) dienas (pat ne darba dienas) jeb 48 stundas, līdz atnāks uz manis minēto e-pastu lēmums par studenta atlaides piešķiršanu. Ir pagājušas vairāk nekā 48 stundas un nekādu lēmumu neesmu saņēmusi. Nevaru atļauties 1.15 eur biļeti, jo man ir vien 70 ar kaut ko centi, parasti es iegādājos 2 biļetes (katra 0.3 eur) , bet tagad es pat vienu nevaru atļauties. Pazvanīju Rīgas satiksmes kontakttālrunim un izstāstīju par šo problēmu, saņēmu atbildi, ka kaut kad kaut kāds speciālists izskatīšot šo lietu un faktus, un tad sazināsies pa tālruni. Man arī ir jānokļūst uz darbu kaut kā, citu veidu man nav. Paļāvos uz Rīgas satiksmes studenta atlaidi nokļūšanai uz manu jauno darbu, bet tagad man nav veidu tur nokļūt. Ja nu vienīgi 5 stundas iet ar kājām un iziet no mājām 03: 00.

05.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

I Ingelborde 06.03.2021

Priekš kam strādāt kautkur, ja nevar pat atļauties uzreiz nopirkt 20 braucienus par 5.70 vai mēnešbiļeti par16eur studentu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes