LV RU

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Vēlos informēt jebkuru sabiedriskā transporta kontrolieri ,ka jūsu tiesības ir ierobežotas ,un rīcībām jābūt likumiskām . Ja rodas problēmas ar bezbiļetnieku (zaķi) jūsu tiesības ir saukt policiju ,bet nav tiesību aizturēt,vai nelaist no transporta cilvēku ,ierobežojot tā pārvieto šanās kustību brīvību. Tā kā novēroju šādu visatļautību ,turpmāk būšu spiests iejaukties konflikta situācijā ar gāzes pistoles pielietošanu kā pamatojumu ,ka fiziski tiek iespaidots pilsonis un apdraudēta viņa dzīvība. Respektīvi- mana pilsoņa pienākums ir nepieļaut līdzcilvēku veselības iespaidošanu un jādara viss iespējamais,lai apturētu noziegumu. Turpmāk šaušu sejā ar reģistrētu gāzes ieroci un tālāko kārtosim caur policiju un tiesu . Apnikusi šī pretīgo kantoru attieksme . Vēlu veiksmi visiem bravūrīgajiem kājslauķiem ,kuri ir iedomājusies no sevis policiju . Arī apsardzes darbiniekiem . Viss likumiski.

Komentāri (51)

Likumsargs 10.02.2018

Kamēr sabiedrība nesapratīs, ka viss maksā naudu, arī pārvietošanās sabiedriskajā transportā, tikmēr kārtības nebūs! Pateicoties bezbiļetniekiem Rīgā ir tik dārgs sabiedriskais transports, vienkāršāk taču ir likt maksāt vairāk tiem, kas vēl maksā. Kamēr Ušakova elektorāts nemaksās, tikmēr Rīgas satiksme saņems dotācijas no Rīgas domes simtiem miljonu rīdzinieku nodokļos nomaksāto naudu!
Tāda ir šīs valsts politika un ne tikai sabiedriskajā transportā, bet visā valstī! Nodokļos ir tieši tas pats! Liek maksāt vairāk tiem, kas maksā, nevis cīnīties ar nemaksātājiem!

Kalvis Helvigs 10.02.2018

Pilnībā piekrītu .
Taču šoreiz runa ir par sabiedrisko transportu biļešu kontroles uzvedību. Visu var kārtot likumiski un es esmu pilnībā PAR likumiskā ceļā piespriestu soda naudu . Taču likuma robežās . Vēlējos tikai informēt ,ka pretlikumiskām darbībām manā klātbūtnē būs likumiskas sekas. Tā lūk

Cr critical thinker 11.02.2018

Ta tu savu kaķi vari informēt, lielais likumu speciālists atradies

Cr critical thinker 11.02.2018

To vārdu 'likumiski' tikko kaut kur tīmeklī izlasīji? Baigi iepatikās, ja?

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Ai nu bebi ,taču sēdi savos pampersos un pļūtī kaut pilnu guldu, Tu zini kas Tu esi ,un ar to arī pietiek . Žēlo sevi bebēn un slēpies aiz nika :D

Cr critical thinker 11.02.2018

Man Tev savs vārds nav jāuzrāda - likumiski ;P
pampersi, gulda, bebēns, pļūtī - cik tev gadiņu, šķita, ka vairāk.

La laimers 12.02.2018

Atļaušos apšaubīt, ka tik dārgs sabiedriskais transports kā Rīgā ir bezbiļetnieku dēļ. Bezbiļetnieki ir mazākā problēma šajā korupcijas perēklī ar nosaukumu Rīgas satiksme. Ar tādām simts miljonu eiro dotācijām no valsts, tam būtu kā minimums jānodrošina bezmaksas transports Rīgā deklarētajiem un vēl jāstrādā ar peļņu, kā tas ir Tallinā.

Работяга 10.02.2018

varu piebilst likumsargam, jus vel domajat ka latvija darbojas ekonomika? Latvija prese cilvekus lai bagati klus vel bagataki... jus pasi varat paskautit cik sanak turet rigassatiksmi ar visiem autovaditajiem un apkalposanas vietas.. par diviem erikiem viens brauciens rada tadu pelnu ka pat nils usakovs ar visiem vieniem biedriem var gadu neatgriezties no kanariju salam...

А ты не стесняйся: не плати за проезд, а прицепится контролёр - просто пристрели его из боевого... Интересно: а если ты за товар в магазине не заплатишь, пригрозив пистолетом, то это как назовут? Грабёж с разбоем! А за это положено УГОЛОВНОЕ наказание. Подумай к чему ты призываешь!

Работяга! Кончать фигнёй страдать - начни работать. Подозреваю что ты из той же оперы что и Варзилов, который живёт как паразит на пособия...

Kalvis Helvigs 10.02.2018

Tu neizproti kontekstu ,es tiešām neiešu tērēt laiku lasīt,ko cilvēks Latvijā dzivojošs raksta svešvalodā. Laipni lūgts iet tālāk .

Работяга 10.02.2018

Ты угадал.. планирую открыть счет в зиедот.лв приглашаю закинуть пару евриков на поддержку штанов.. взамен я тебя всегда выслушаю и поддержу чтобы твои силы на производстве не иссякли :Р

Милочка! Тут не Латвия, а ИНТЕРНЕТ! И не такому паразиту как ты мне указывать на каком языке мне в интернете писать! В отличие от тебя, паразит на теле Латвии, я не позволю себе не оплатить проезд в общественном транспорте! Оплачивал даже тогда когда жил на скромные сбережения!

Tā kā esmu viens no tiem, kuriem retu reizi iznāk izmantot Rīgas Satiksmes "pakalpojumus", tad arī ar kontrolieriem nav nācies sastapties pārak bieži, taču parasti, izņemot vienu reizi, viņu izturēšanās ir bijusi diezgan korekta. Par šo vienīgo reizi, kad sanāca konflikts ar apsardzes darbinieku, kurš aizstājies durvīm priekšā nevēlējās izlaist sievieti ar bērnu, kura jau pirms tam gatavojās izkāpt, bet iebrūkot kontrolieru kompānijai, tikai aizgrūzta prom no durvīm. Protams, ka sievieti piespiedu izlaist no transporta, taču līdz brauciena galam nācās klausīties lekciju, par "zagļiem, kuri apzog visus, kas maksā par braucieniem, t.sk. - mani."

Kalvis Helvigs 10.02.2018

Par tieši šādu situāciju es arī runāju . Sieviete gatavojās izkāpt un viņu atgrūda atpakaļ iekšā transportā resns cūķis ar pretīgu attieksmi. Man ir visas tiesības kontroli izgrūst ārā no transporta ,pat ja tas prasa ar kāju pa seju ,ja nelaiž cilvēku ārā. Šajā situācijā es piezvanīju momentāli policijai ,uz ko kontrole sabijās un nākamajā pieturā izlaida sievieti. Bet fakts paliek fakts - vardarbība notika ,grūstīšanās notika ,un tam nav nekāda sakara ar to,ka sievietei nebija biļetes ,kas noskaidrojās tikai pēc tam ! .

Cr critical thinker 11.02.2018

sieviete uzrāda biļeti un pēc 2 sekundēm ir izkāpusi. es nesaprotu, kas jums par agresivitātes problēmām?
es nezinu, aizbrauc uz, piemēram, Hamburgas metro. tur tu savu gāzes pistoli varēsi bāzt sejā kādu 8 kontrolieru, kas visi izskatās kā tikko no svaru zāles iznākuši, ķēdes sejās...

Cr critical thinker 11.02.2018

un es tev ar lielu prieku novēlētu izmēģināt 'ar kāju pa seju' un 'pistoli sejā', lai Tu varētu pastudēt ieroču lietošanas utml noteikumus/likumus aiz rūtainas saulītes, bet nedarīšu to, jo tas nozīmētu, ka kādam jācieš.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Ai da beidz runāt figņu, novēlēt tu vari savai mammai tikai ;)

Cr critical thinker 10.02.2018

labi, labi, lielais šāvējs sejā. varēsi ķurķī stāstīt savus agresīvos uzskatus.

Kalvis Helvigs 10.02.2018

Atvainojos ,nanosmadzeņbūtne . Es sazvanijos ar policiju konfilkta situācijā un konsultējos. Nevis kā Tu pabira ,sēdi internetā ,komentē un ar otru roku rauj ķepā kamēr gaidi ,kad paņems kāds Tevi no mugurpuses.

Консультировался в полиции? Да полиция давно решает вопрос в пользу того, кто больше заплатит!

Cr critical thinker 11.02.2018

mhm, un policija tevi konsultēja, ieteicot šaut sejā. vispār Tevi arī psihiatriski būtu jāpārbauda.

Cr critical thinker 11.02.2018

tā ka, ja esi te ar īsto vārdu, turpini sacerēt savu repu un tēlot baigo gangsta. bet, protams, vari šaut kādam sejā un pēc tam pilnveidot savu 'gangsta imidžu' Centrālcietumā.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Tava uztvere ir tik zemā intelekta līmenī ka Tavai mammai noteikti ir kauns ,ka piedzimi . Lasīt iemācījies - malacis ,bet filtret lasīto - grūtības. Strādā rīgassatiksme ,ka tik bail palicis ? Ņuņņik ? :)

Cr critical thinker 11.02.2018

un to man teiksi Tu? cilvēks, kas pēc 'konsultācijas ar policiju' ir iedomājies, ka var , kad sagrib, šaut citiem sejā ar gāzes pistoli? kā jau teicu, savas gudrības varēsi ķurķī zekiem klāstīt.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Kamaz - tā gan ir tiesa !
Taču man gadījās uz laimi sazvanīt godprātīgu (nu vai arī ļoti garlaikotu )policistu,kurš sniedza ļoti labus skaidrojumus kā rīkoties un pat parzvanija nedaudz vēlāk,kad jau konfilkts bija atrisināts un painteresējās .

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Critical ,es redzu ,ka Tev ir grūtības ar smadzeņu funkcionalitāti un pasīvo agresiju ,drošvien vecāku vardarbības upuris . Piedodu. Bet "šaut sejā kad iegribas" ir pilnīgs apmelojums . Lasi vēlreiz,ja grūti uztvert iemeslus šādām rīcībam ,šķiet tāds sociopātisks cilvēks esi ,dzird ko grib ,lasa ko grib ,izlaiž teikumus kurus neuzskata par svarīgiem. Vienīgais kurš mīž no šīs pasaules esi Tu ,tāpēc baidies dzīvot un esi vientuļš ,interneta dzīvojošs trollis . Saņemies ,būs jau labi ! Novelc pamperus un sāc dzīvot ! ;)

Cr critical thinker 11.02.2018

baigi asprātīgs jūties? nē, nav asprātīgi, kaut kādu pirmklasnieku varbūt smīdini.

ja tev šķiet, ka tas, ja kontrolieris pieprasa uzrādīt biļeti pirms izkāpšanas no transportlīdzekļa, tūlītēji apdraud cilvēka veselību vai dzīvību un tāpēc Tu vari šaut sejā, tad tev nedaudz ir jāpalasa likumi.

Cr critical thinker 11.02.2018

pa..li, es taču tev labu vēlu, negribas, lai tev jārepo, likumiski sēžot aiz restēm...

Pi pirceja2011 11.02.2018

Piedot, bet tu esi slims cilvēks. Tev steidzami vajag ārstēties. Un kas tu tāds esi, lai apvainotu citus cilvēkus? Pasaki to tieši acīs cilvēkam, nevis te internētā. Aiz monitora jūties baigais vecis?

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Piedod ,bet mammītei Tavai otrā grupa invaliditātē gadījumā nepiešķīra Tavas lielās mutes dēļ ? Cik dzirdēju,esi garām rindai tikusi tieši šī iemesla dēļ,ka ceļgalīši zili violeti pēc smagas darba dienas . :)

Ne tikai slims, bet arī zadzigs, bet tas pilnīgi atbilst latviešu mentalitātei!

Pi pirceja2011 12.02.2018

Kalvis Helvigs Tu tiešām esi slims un bīstams cilvēks. Tiekamies aci pret aci un pasaki man to tieši sejā. Vai arī pipele raustās?

Moļš cilvēks! Cik ir sodanauda par braukšamu bez biļetes? 10 eiro? Bet par gāzes pistoli lietošanu sabiedriskā transportā - jau krimināla atbildība! Labākā gadījumā - no 100 eiro!

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Tā nu lūk ,izdomāji ,ka kautkas jāizdomā?
Ir bijuši šāda veida situacijas iepriekš un par tām var atrast meklējot informāciju ! Pie tam kontrole ir arī izsviesta no tramvaja um lieta ir beigusies ar NEKO . :) vai vispār zini kriminalatbildibas iestāšanās iemeslus un brīžus? Braukšana bez biļetes nav administratīvs pārkāpums ,bet gan CIVILSTRĪDS . kā jebkurā citā situācijā ,ja Tev ir aizdomas par savu veselību un dzīvību un Tevi fiziski iespaido ,Tev ir visas tiesibas pielietot pašaizsardzibas rīkus ! Tai skatā gāzes pistoli. Iepriekšējās lietās figurē gāzes baloniņi ,bettb neiešu jau tik fizisko skādi taisīt,uzreiz psiholoğisko traumu ,lai atceras uz mūžu ! :D

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Es runāju par reğistrētiem pašaizsardzības rīkiem Latvijas Valsts Policijā ,tātad Tev ir dota atļauja izmantot ieroci un izvērtēts psiholoğiskais stāvoklis . Kamdēļ gan savādāk viņi būtu domāti? Ne šaudīties tāpat vien ,bet stuacijā,kad jāpieņem lēmums to izmantot ,lai efektīvi izvairītos no dzīvības apdraudējuma. Kā es varu zināt,ka kontrolierim nav nazis kabatā,kad tas man uzgrūžas virsū? Es redzu agresiju un uz to reağēju pielietojot visas man piešķirtās atļaujas uz aizsardzības līdzekļiem likuma noteiktajā kārtībā. Kas te vēl ir runājams?

Cr critical thinker 11.02.2018

kā jau minēju, tavs psiholoģiskais stāvoklis būtu jāpārbauda atkal.
varēsi savu 'pieņēmu lēmumu' un 'dzīvība bija apdraudēta' apspriest ar savu advokātu (visticamāk, valsts ieceltu), kad lūkosies uz rūtainu saulīti.

Cr critical thinker 11.02.2018

nopietni, dunduk, palasi par gāzes ieroču lietošanu pašaizsardzības nolūkā vairāk, tad te plāties ar savām tiesībām.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

ŠAUJAMIEROČU UN SPECIĀLO LĪDZEKĻU PIELIETOŠANAS UN IZMANTOŠANAS NOSACĪJUMI UN KĀRTĪBA

16. pants. Šaujamieroču un speciālo līdzekļu pielietošanas un izmantošanas nosacījumi

(1) Saskaņā ar šo likumu šaujamieročus un speciālos līdzekļus drīkst pielietot, lai:

1) aizsargātu sevi vai citas personas no uzbrukuma, kas apdraud dzīvību vai mantu vai var nodarīt kaitējumu veselībai;

2) novērstu nelikumīgu mēģinājumu vardarbīgi atņemt šaujamieroci;

3) aizturētu likumpārkāpēju, kurš pārsteigts ielaušanās vai citādas vardarbīgas iekļūšanas brīdī dzīvojamās vai saimniecības telpās vai izdarot citu noziegumu, ja pārkāpējs izrāda pretošanos;

4) padarītu nekaitīgu vai aizbaidītu dzīvnieku, kas apdraud cilvēka dzīvību, veselību vai mantu.

(2) Šaujamieroci drīkst izmantot arī, lai izsauktu palīdzību, signalizētu vai brīdinātu.

17. pants. Šaujamieroču pielietošanas kārtība

(1) Par nodomu pielietot šaujamieroci brīdina, raidot brīdinājuma šāvienu. Bez brīdinājuma šaujamieroci drīkst pielietot, ja:

1) uzbrukums ir pēkšņs;

2) uzbrukumā tiek pielietoti ieroči vai tiek izmantoti mehāniskie transportlīdzekļi;

3) aizturamā persona pretojas, pielietojot ieročus.

(2) Šaujamieroča pielietošanas gadījumā personai jādara viss iespējamais, lai mazinātu kaitējumu.

(3) Par katru šaujamieroča pielietošanas gadījumu šaujamieroča pielietotājam ir jāziņo valsts policijas iestādei, jāsaglabā notikuma vietas apstākļi, bet, ja ir cietušie, nekavējoties jāsniedz ievainotajiem pirmā palīdzība un jānodrošina medicīniskās palīdzības sniegšana.

(4) Šaujamieroci aizliegts pielietot, ja var ciest personas, pret kurām šaujamierocis nav vērsts.

Cr critical thinker 11.02.2018

Tu tak neesi normāls.
kā Tu taisies zem šī pabāzt kontroliera pieprasījumu uzrādīt biļeti?

Cr critical thinker 11.02.2018

lēts varonis esi. ļoti lēts.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Atšķirība ir tāda,ka Tu esi nabags kurš nespēj pastāvēt par savām tiesībām . Un vientuļš,drošvien alkohola un cigarešu atkarīgs mulāps kuram nav kur bāzt savu komentāru,kā tikai anonimi internetā un savai mammai tēlot gudrīti .

Cr critical thinker 11.02.2018

kur tu, pačemu usi sbril, tajā likumā redzi, ka vari kādam šaut sejā, ja nezini, vai viņam/viņai nav nazis :D

Cr critical thinker 11.02.2018

Tev ir dīvaina koncentrēšanās uz citu cilvēku mammām...

LvLynx 11.02.2018

(4) Šaujamieroci aizliegts pielietot, ja var ciest personas, pret kurām šaujamierocis nav vērsts.

Tātad, tev jānoved tas kontrolieris maliņā būs un jašauj uz viņu, vienīgais veids kā izmantot ieroci.

Cr critical thinker 11.02.2018

Un par tiesībām man ir vairāk skaidrs nekā tev jelkad mūžā būs. Un es tās varēšu aizstāvēt, kamēr Tu sēdēsi meķī pēc saviem kāju sejā izgājieniem.

Kalvis Helvigs 11.02.2018

Critical - nepūlies ,Tu esi bērns un tā tas arī paliks .
Man vienkārši žēl Tavu mammu ,kas tādu mīkstmiesi izaudzinājusi. Tu esi tas sprukstiņš kurš rociņas salicis klepiti noskatās kā Tavu mammu uz ielas apzog . Memītis ,nekā vairāk par skaļu muti no Tevis nav un nekad nebūs. :)
LvLynx - par to pašu sasmējos ,domāju,ka pietiks ar tukšo brīdinājuma šāvienu un nebūs jātiek līdz piparu monīcijai ,lai panāktu prettiesisku rīcību pārtraukšanu. ;)

LvLynx 11.02.2018

Un kur tu viņu izšausi? iekšā transportā? Tikai tādēļ ka tu aizstāvi bezbiļetniekus (Iespējams pats tāds esi) un nespēj uztvert konstruktīvu kritiku par sūdzību un pats izmanto aizskarošas frāzes par cita cilvēka vecākiem (Mammu ( varbūt tev pašam problēmas ar mammu? To jau vairāk psihologi būtu tiesīgi teikt)) nenozīmē ka tagad tu vari tur iet un šaut cilvēkiem virsū. Labāk stāvi malā un aizrādi. Policija iesaistīsies un visu atrisinās.
Kontrolieriem jau pietiekami problēmu ar tiem dzērājiem, narkomāniem un bezbiļetniekiem kas traucē veikt darbu, tagad būs vēl "Latvijas šāvējs" ar ko tikt galā

Cr critical thinker 11.02.2018

prettiesisku, likumisku --- tādi mutes brūķētāji nespēj divus teikumus secīgi saprast parasti.
kas ir monīcija?

Cr critical thinker 11.02.2018

zini, jefiņ, izgulies ka šonakt, un rīt dodies, kur nu tev jādodas, pie mammas varbūt? pavicini savu gāzes pistoli un likumiskās tiesības un iespraud, kur saule nespīd. interneta varoni, ne tu šausi, ne spersi...

LvLynx 11.02.2018

Es tak pilnībā piekrītu, nevajag gaidīt policiju, lai atrisina bet pa taisno ar kāju sejā un turpat uz vietas nošaut, nejau tikai ar gāzes pistoli. Kas tie vispār ir pa "Cilvēkiem" , kas dara savu darbu.. Nekontrolēsim taču bezbiļetniekus, lai ceļ vēl cenas tiem kas maksā par biļeti. Pilnībā piekrītu. Nošaut tos kontrolierus, nav viņi līdzcilvēki, kam savs darbs.

(Tiem kas nesaprot, tas ir sarkasms)

Un vispār, patiešām izgāji to psiholoģisko pārbaudi, vai pa "Blatu" sarunāji lai uzraksta papīru? Manuprāt vajadzētu izskatīt to, ko tu raksti te, priekšstats ir kāds ir.

ja rodas problēmas ar bezbiļetnieku (zaķi) jūsu tiesības ir saukt policiju
Turpmāk būšu spiests iejaukties konflikta situācijā ar gāzes pistoles pielietošanu
===
В закрытом помещении, где могут быть дети и беременные женщины? Ну это в духе латышского менталитета: "уничтожить и отравить, ибо это не моё!"
Думаю что охраннику, что сопровождает контролёров надо бать огнестрельное оружие и радикальным методом усмирять таких персон, по примеру полицейских США - с контрольным выстрелом в голову!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes