Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Vēlētos izteikt sūdzību par 56. Maršruta autobusu, kas nekad neievēro braukšanas sarakstus, atbrauc pieturvietā vēlāk vai neatbrauc vispār, vakar 22.05.25 piemēram, pieturvietā ārlavas iela gaidīju šī maršruta autobusu lai dotos uz darbu Iļģuciema, pēc saraksta autobusam vajadzēja pienākt 15: 58, bet līdz aptuveni 16: 19 tas pieturvietā tā arī neparādījās, un tā nav pirmā šāda reize! Emu zvanījusi un izteikusi sūdzības telefoniski, bet absolūti nekas nemainās! Es saprotu, sastrēgumi un viss pārējais, bet tad lūgums pārstrādāt šī maršruta sarakstus tādā veidā, lai tos būtu iespējams ievērot, jo cilvēki tomēr plāno savus braucienus vadoties no šiem sarakstiem, un nākas kavēt darbu un saņemt aizrādījumus darbavietā ne savas vainas dēļ! Kā arī cilvēki taču maksā par braucieniem, es pati personīgi pērku braukšanas kartiņu pa 30 eiro, kas priekš manis ir diezgan liela nauda, tad iznāk ka maksāju par to, ko nesaņemu un vēl par to, lai man, manā darbavietā izteiktu aizrādījumus! Lūgums nodrošināt cilvēkiem cilvēcīgu servisu par šo naudu un iespēju tikt uz darbu!

25.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 04.06.2025

Labdien! Atbildes saņemšanai aicinām rakstīt uz [email protected], norādot notikuma datus

W

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes