Rīgas satiksme - Slikts serviss

Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!

23.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (6)

R RunčaĶepa 23.01.2023

Patīk cilvēkiem "ēst miļo kaktusu"...
Pielādē RS aplikāciju telefonam, piesaisti karti, un pērc biļetes kad un kur gribi.

T taisnibascinitajs3 23.01.2023

Nē, kungs, kā vienmēr vainīga gosudarstva. Šī kliente gan jau arī komunālos nemaksā, jo Maximā strādāja tikai pašapkalpošanās kases, bet viņa tehnoloģijas nemāk un ir apspiesta viņas cilvēktiesības.

D Dusmīgais Ainārs 23.01.2023

Kāds sakars Narvesen un Rīgas satiksme ? Tie ir 2 dažādi uzņēmumi , pie tam narvesen ir frančīze . Līdz ar to katrs īpašnieks izvēlas tirgot biļetes vai nē .

S Sauljuks 23.01.2023

Es nopirku biļeti 5dienam. Par 10. Eiro. Bet pa tam dienām nācās braukt tikai 1 reizi. Naudiņa un braucieni aizgāja. 🤦‍♀️

Pati vainīga, ka tā nopirki.

Vēl ērti var izmantot Mobilly aplikāciju.

Varbūt vēl pasūdzies par to, ka nevar transportā pie šofera nopirkt biļeti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes