Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Parasti nesūdzos, bet šis šodien noveda līdz ārprātam un nokavēta darba. Šodien 14.10.22. Kā parasti devos gaidīt 5. Tramvaju parasti pieturā esmu 4-5 min ātrāk, lai ja nu gadījumā tramvajs ātrāk atnāk to nepalaižu garām. Taču pēdējā laikā 5. Tramvajs regulāri kavē gan virzienā no Iļģuciema, gan Mīlgrāvja. Jau ierasts, ka pēdējās vismaz trīs nedēļas tramvajs kavē 3-4 min, taču šodien tās bija - 21 min. Turklāt, kad domāju jau iet divas pieturas ar kājām līdz autobusam, pienāca ilgi gaidītais tramvajs, taču tas bija tik pilns, ka tajā vairs iekāpt nevarēja. Pēc laika paskatījos un sapratu, ka tuvāko autobusu arī esmu nokavējusi, un jau tramvajs kuram pēc laika vajadzēja būt jau kā otrajam arī, protams, kavēja. Respektīvi - 8: 12 tramvaja nav atbrauc ar 21 min kavējumu, 8: 38 tramvaja nav, tas starp citu atbrauca 8: 51, to redzēju stāvot tālajā autobusa pieturā. Un, protams, autobuss kuram vajadzēja būt 8: 50, kāds pārsteigums, kavēja. Un rezultāta atbrauca 8: 55, tātad darbu nokavēju uz ielas pārsalu, jo kopumā uz ielas pavadīju 50 min

14.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (2)

A Arturs Berzins 27.09.2022
Krāpšana

Valērijs Pauliņš ne visiem pārbauda biļetes ,par to pārliecinājos tramvajā,Vai tādi darbinieki nav jāsoda vai jābrīdina?

S Sudzibas.lv Admin 14.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes