LV RU

Rīgas Satiksme - Skikts serviss

Laiks 6:18., Maršruts Mežaparks-Abrenes iela, autobuss 9. (74646).

Skaists pirmdienas rīts. Iekāpjot autobusā vēlējos nopirkt biļeti, sniedzu šoferim precīzu naudu, reakcijas nekādas, ne vārda nesaka un naudu neņem. Jautāju 3 reizes, vai varētu palūgt vienu biļeti?
Tad pēkšņi autobusa šoferis sāk kliegt virsū, lai naudu nolieku tai paredzētajā vietā, kur to maz mazītiņo naudas trauciņu tiešām nepamanīju. Vai tiešām nevar normāli un cilvēcīgi pateikt lai naudu nolieku, tur un tur, jo tiešām nepamanīju. Vai Rīgas satiksme pirms pieņem darbā šoferus pārbauda to adekvātumu un vai tie iziet vispār psihiatra apskati. Ar vien trākāka paliek šoferu rīcība, gan pret pasažieriem, gan transporta līdzekli vadot! Ar kādām tiesībām šoferis drīkst kliegt uz cilvēku, kurš laipni ar to komunicē. Arī pati strādāju ar cilvēkiem ikdienā un nekad neatļaujos tā izturēties pret cilvēkiem, pat tad, ja kāds kaut ko nesaprot.

02.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Mk

Komentāri (3)

Cūkurgailis 03.12.2019

kādā valodā uz Jums kliedza?

Mk MkF1 03.12.2019

Latviešu

La Lailailai 03.12.2019

Arī klientus, pacientus ..un visus pārējos nepārbauda nedz LORs, nedz okulists. Varat uzskatīt, ka esat vienādi.
Pretenziju par paceltu toni jārisina uz vietas, atturīgi un korekti vai iesaistot RS atbildīgās amatpersonas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes