www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Biļešu iegāde

Rīgas satiksme - Biļešu iegāde

Kas notiek ar biļešu iegādi. Jā...sanāca, ka laicīgi neiegādājos braukšanas biļeti. Tagad ar jaunajām biļetēm ļoti jārēķina līdzi kad tās pirkt, jo ne visās pieturās ir Narvesen vai etalonu būdiņas... (ar vecajām biļetēm, vismaz kādi braucieni palika un tad jau varēja mierīgu sirdi izbraukāt). Nu neko šorīt tātad gadījās, ka nav biļetes - uz bērnudārzu jātiek. Cēlu bērnus ātrāk, jo jāiet gabaliņš tālāk uz citu pieturu, kur ir vismaz tā etalonu būda. Aizskrienam līdz tai, man tikai karte un papīrnauda. Maksāšu ar karti, jo papīrnaudai tur nav paredzēts lodziņš. Karti pieņem, PIN pareizs - darījums tiek apstrīdēts... Un tā reizes 3. Nu neko darīt. Zinu ka ir kaut kāda aplikācija. Novelku to, kamēr reģistrēšanās... Laiks iet... Izrādās, lai samaksātu, jāievada kartes dati - nav banku izvēles... Kamēr velku bankas karti vadu, izbesījusies... Un... Atkal darījums apstrīdēts... Tad ar kādu 4 reizi tomēr izdevās... Laiks notērēts, nervi čupā un arī 2 transporti gar degunu.

23.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (1)

Kurš te vainīgs, ja ne pati?

Dzīvojam taču tehnoloģiju un aplikāciju pasaulē.. Ne visās pieturās var nodrošināt šīs etalonu iegādes vietas.
Un Narvesen pienākums nav tirgot biļetes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes