LV RU

Mikroautobusa šoferis - Neizsniedz biļetes

Mikroautobusa Rīga - Jaunmārupe (Nr. 2003) šoferis nedod biļetes un neviens arī neprotestē. Pie tam tas parasti notiek "pīķa" stundās, pēc darba. Ja brauc vēlu un busiņš pustukšs tad (cits šoferis) biļeti izsniedz bez prasīšanas.

Z

Komentāri (10)

A aaa 19.05.2010

kam tev ta bilete?

V Vilnis 19.05.2010

Tu esi stulbs cilvēks. Kam tev biļete? Ja tev viņa vajadzīga, varēji pajautāt.

J joe 12.07.2010

tev smird dirsa ja tev vajag biljeti, itka kontrolieri parbauda smirdigos mirkoautobusus.. vismart man riebjas witie cilveki kuri wita dirsw ar to binjeti dirsu slaucisi vai ..."???

D DR. 31.12.2011

Pilnīgi pareizi. Jaunmārupes mikroautobusā gados jauns šoferis hroniski biļetes vienkārši nedod. Un cilvēki arī nejautā. Visi apmierināti. Līdz brīdim, kad atkal kāds reiss tiek atcelts. Un tad visi brīnās, kā tad tā!

U User117755p 31.12.2011

Es arī neredzu jēgu biļetēm. Vadītājam jānodod konkrētu summu mēnesī un basta.
ja nu ar nopelna kādu kapeiku no stāvvietām tad tas nav daudz. Un ja gribam cīnīties pret bezstrādes ienākumiem, tad jācīnās par to lai nebūtu stāvvietas.
Ir jau nepatīkami, ka saspiežas kā šprotes bundžā.

mj_defender 15.02.2014

"kam tev ta bilete?"
"Tu esi stulbs cilvēks. Kam tev biļete?"
"tev smird dirsa ja tev vajag biljeti"
"Es arī neredzu jēgu biļetēm."

Piemēram, Rīgā "Rīgas satiksme" ik gadu saņem pašvaldības dotācijas desmitiem (lai neteiktu - simtiem) miljoni latu, piem, 2014. gadā paredzēts jau teju ap 100 miljoni Ls. No nodokļu maksātāju naudas! Jau pie 50-60 miljonu (kādā no iepriekšējiem gadiem) sanāca pāri par 200 Ls no KATRA strādājošā "rīdzinieka". Dotācijas pārvadātāji ir tiesīgi saņemt, ja, veicot sab.tr. pārvadājumus, cieš zaudējumus - to atlīdzināšanu paredz likumdošana.

No kā rodas zaudējumi? No tā, ka ieņēmumi ir mazāki par izdevumiem.
Kas ir ieņēmumi sab. transportā? Pasažieru maksātā naudiņa par braucienu.
Kas notiek, ja naudiņa samaksāta, bet biļete netiek izsniegta? Naudiņa iegulst šoferīša, nevis pārvadātāja "kabatā" (savā starpā, iespējams, vienojušies par "obligāto plānu" un pārējais tad atlec šoferītim).

Tātad, jo vairāk šādu biļešu neizsniegšanu - jo lielāki zaudējumi pārvadātājam - jo lielākas nepieciešamas dotācijas - jo lielāka "gada maksa" KATRAM rīdziniekam, PAT ja tas VISPĀR neizmanto sab.tr. pakalpojumus!

Vai tagad skaidrs - KĀPĒC jāizsniedz (un JĀSAŅEM!) biļete?

Ja vēl joprojām nav, tad tāds piemērs... Ja visi-visi-visi pieprasītu un SAŅEMTU biļetes, tad nepieciešamo dotāciju apjoms būtu DAUDZ mazāks. KATRS no jums maksātu vairs ne 200+, be, teiksim..., 100 Ls gadā. Varēsiet atļāuties dārgāku (labāku) tualetes papīru! Citādi, ja visa nauda aizies dotācijās, pašiem nekas cits neatliks kā "noslaucīties" ar tām biļetēm... #melnshumors

S smīkņa 15.02.2014

mj_defender, principā tu visu pareizi saki un tev pilnībā piekrītu. Bet man šķiet, ka par tām dotācijām tu sajauci, jo Rīgas satiksme ar mikroautobusu pārvadājumiem nenodarbojas, ar to nodarbojas visādi sīki kantori, un tagad laikam būs arī monopolists - Rīgas mikroautobusu satiksme, bet, vismaz pagaidām, man šķiet, ka dotācijas viņi nesaņem.

Latviešu tautas 15.02.2014

smīkņa! Ошибаешся: Rīgas mikroautobusu satiksmе ТОЖЕ получает дотации из бюджета Риги. Кстати, проблем и у Rīgas satiksmе с фтнансирование было бы меньше если бы ВСЕ платили за проезд. мало езжу на автобусах в Риге (езжу на 40-м), но КАЖДЫЙ раз вижу хоть одного пассажира, который НЕ ПРОБИВАЕТ карточку на проезд. Особенно много едут бомжей, от которых страшно воняет. В прошлое воскресенье ехал из Зиепниеккалнса, так в автобус ввалилось сразу три бомжа с сумками, полными пустых бутылок. А контролёры уже давно автобусы на Островном мосту не проверяют, особенно по выходным...

mj_defender 18.02.2014

2 smīkņa:

RMS gan jau ka saņem dotācijas.

Mani, piemēram, vairāk interesē - vai kādas dotācijas saņem "puslegālie" EKObuss un tamlīdzīgi pārvadātāji.

Jautāju Rīgas domei - kad tiks galā ar to pašu EKObuss (99% gadījumu neizsniedz biļetes, pārkāpj pasažieru skaita, apstāšanās un stāvēšanas noteikumus, atkāpjas no maršruta un reizē vēl izlamā - par to, ka atļāvos biļeti palūgt - ko pats daru 100% gadījumos principa pēc).

RD atbildēja, ka pie vainas esošā likumdošana, kas legalizē šos, pēc būtības - nelegālos, pārvadājumus. Esot vairrākārt un regulāri vērsušie pie valdības - lai problēmu risinātu.

Aicināju RD par iespējām tikmēr palielināt RDSD kontroles nodaļas štatus, jo tajā pašā 216. maršruta EKObusā kontroli neesmu manījis kopš "Ulmaņlaikiem".

Kādreiz biju par šo to (budžetu, "nelegāliem" u.t.t.) interesējies (gan RS, gan RDSD) rakstiski... Jāieskatās atbildēs...

mj_defender 19.02.2014

Hmm, laikam būšu pēdējais, kas par EKO busu kko saprata.

RSDS ar tiem neo nevar padarīt. Kamēr likumdošana nav mainīta, tur darbs VP... savukārt, VP pie katra EKObusa policistu nenoliks (resursi cik ir - tik ir). Jautājums varētu būt par licences anulēšanu. Bet tam vajag savākt pietiekošā daudzumā pierādījumus - lai būtu likumīgs pamats. Vai VP ta varētu paveikt pati - nu nezinu... Tauta (pasažieri) varētu, protams, piepalīdzēt, bet... mums jau tie pasažieri kādi ir. Paši biļetes neņem, un vēl citus nolamā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes