Rīgas 1.slimnīca - Nekompetence

Vēlējos izteikt sūdzību saistībā ar administratorā darba nekompetenci. Zvanot saistībā ar bērna pierakstu pie rehabilitologa, kas bijis nepieciešams steidzīgi, bērna diagnozes dēļ. Man tiek paziņots, ka speciālists ir saslimis. Bet man par to nav paziņots laicīgi (man tiek paziņots par to dienu pirms pieraksta un tikai tāpēc, ka pati zvanīju uz reģistrāciju) , pēc administratores teiktā citiem tika nosūtītas ziņas par speciālista saslimšanu. Kad izteicu neapmierinātību ar jautājumu, kāpēc man netika laicīgi paziņots, administratores tonis šķietami palika nelaipns. Arī sarunu nebeidzot administratore nolika klausuli

A

Komentāri (2)

really? 12.02.2019

Tava neapmierinatibas izteiksana tapat neko nemainija un nemainitu,kada jega kko bubinat ta vieta,lai pateiktu,paldies par informaciju un atvaditos?

M miroslava 12.02.2019

Ja Jums kaut nedaudz strādātu veselais saprāts, tad varbūt spētu aptvert, ka ārsts par savu saslimšanu nebrīdina nedēļu ātrāk, mēdz būt situācijas, kad ārsts par to paziņo dienu vai pat dažas stundas pirms pieņemšanas. Iespējams, ka Jums vēl nebija paspējuši ziņu nosūtīt vai zvanīja un necēlāt klausuli un starpcitu kāpēc, tad pēkšņi dienu pirms pieņemšanas pati zvanat? Ticiet man, reģistratoriem ir daudz izdevīgāk Jūs pabrīdināt par ārsta prombūtni nevis nepaziņot un ar Jūsu histērijām cīnīties klātienē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes