LV RU
www.sudzibas.lv Rēzeknes slimnīca Sūdzība par ārsta attieksmi O. Ondžuli

Rezeknes Slimnīca - Sūdzība par ārsta attieksmi O. Ondžuli

Atbraucu uz rēzeknes poliklīniku, lai izrautu saknes "gudrības" zobam. Reğistratūrā man izrakstīja kartiņu un nosūtīja gaidīt pie kabineta. Rindā sēdēju pusotru stundu. Beigās iznāca medmāsa un pateica, ka ārsts vairāk nepieņem. Sarunā ar ārsti teicu, ka atbraucu no citas pilsētas, pie tam mājās mani gaida 3 mēnešus vecs bērns, ka gaidu pusotru stundu. Uz visu šo o. Ondžule man atbildēja - "ko jūs braucat pie mums, pie jums ir savs ārsts un man vienalga ka bērni un ka gaidījāt. Es neesmu vēl ēdusi in mans darba laiks ir beidzies. " uz jautājumu kāpēc tad reģistratūra iedeva kartiņu, viņa pateica, ka tā nevar būt, ka viņiem bija jābrīdina mani, ka es netikšu.

31.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Brunette22 31.10.2019

Un beigās vēl pateica, ka gudrības zobus viņa nerauj. Un tas ir zobārsts-ķirugs!

Br

Komentāri (4)

Tu Turkey901 31.10.2019

Jūs, noteikti, tikāt pieņemta rindas kārtībā un neviens nevarēja paredzēt, cik ātri, šajā gadījumā, rinda virzīsies - 0,5h/ 1h/ 2h, utt.

Br Brunette22 31.10.2019

Jā, es gaidīju rindā. Tur citādāk arī nevar. Bija kas pēc manis atnāca, tiem pateica, ka viņus nepieņems. Man bija teikts, ka pieņems, tāpēc es gaidīju. Bet tas, kas notika tālāk, tas ir vienkārši absurds!

davfreim 01.11.2019

Zobārstam darba laiks beidzās, vnk cilvēki pieraduši, ka LV liela daļa pieņem pēc darba laika, nu ja atnāci bez 5min pirms darba dienas beigām tad ņem, izdarīja tieši tāpat kā to dara ārzemēs, ārstam ir darba laiks, nav jāsēž ilgāk, ārsts arī ir cilvēks, kuru mājās gaida iespējams viņa bērni. Šitie pacienti, kas aizbildinās, ka mājās mazs bērns vnk besī, tas neko nemaina un tam neko nevajadzētu mainīt pacients ir pacients un nav nekādas nozīmes maza bērna esamībai vai ne. Arī tas, ka atbraukts no lielpilsētas vai dziļiem laukiem nav nekāds arguments.

Ne jau ārsts risina jautājumu par kaut kādām kartiņām un rindu. Un 1.5h gaidīšana ir pilnīgi nekas, ja tā bija “dzīvā” rinda. Gudrības zoba raušana nav nekas neatliekams pats par sevi, priekškam braukt kaut kur citur, nevis pierakstīties pie zobārsta normāli plāna kārtā.

Un par ko īsti sūdzība par pašu ārstu? Par to, ka ārsts nestrādā ārpus sava darba laika? Neliekas nedaudz

Ja gribi sūdzēties, tad sūdzies par poliklīnikas darba organizēšanas spējām, pie kā diezvai vainīgs ārsts.

Br Brunette22 04.11.2019

Pirms rakstīt, uzziniet situāciju. Ja kas, pie dotajiem ārstiem nav iespējams iepriekšējs pieraksts, tikai dzīvā rinda. Un jā - es regulāri apmeklēju savu zobārstu, un ja viņš rautu zobus, es būtu jau sen pie viņa. Otrs - manā gadījuma bija steidzami jāizrauj gudrības zobs. Kāpēc braucu no citas pilsētas? Tāpēc ka mums ir viens speciālists, bet viņš ir neprofesionālis - vairākumam savu klientu ir salauzis žokli.
Jums novēlu vienu - kad Jums būs bērni, lai Jūs sastaptos ar tādu pašu situāciju. Ceru ka Jūs ar saviem bērniem un ar visu pārējo arī besīsiet citus!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes