Rēzeknes Slimnīca - Slikts serviss

2017.03.22. Plkst. 9.30 nav iespējams sazvanīt Rēzeknes Poliklīnikas reģistratūru. Telefons atslēgts.
No rītiem praktiski nav iespējams sazvanīt reģistratūru. Lai sazvanītu ir jātērē daudz laika reizēm vispār telefonu atslēdz. Tā ir vienmēr lai sazvanītu reģistratūru un pieteiktu pie ārsta vizīti vari nosēdēt pie telefona līdz pusdienām un arī tad nav garantija ka sazvanīsi.

K

Komentāri (3)

L lauraSSS 22.03.2017

Šī sūdzība ir nepamatota! Rēzeknes slimnīcas Zvanu centrā vienlaicīgi strādā trīs operatori. Saņemot zvanu, sistēma uzreiz automātiski nodod ienākošo zvanu brīvajam operatoram. Ja operatori ir aizņemti, nospiežot taustiņu „1” pacienta vēlme saņemt atzvanu tiks reģistrēta un operators atzvanīs darba dienas laikā, bet, ja pacients zvanīs un nospiedīs taustiņu „1” pēc Zvanu centra operatoru darba laika, t.i. pēc plkst. 16.30, vai brīvdienās, tad Zvanu centra operators atzvanīs nākamajā darba dienā, darba laikā no plkst.8.00 līdz 16.30.
Zvanu centra darba laiks ir no plkst.8.00 līdz 16.30.

K kiborgs 22.03.2017

Nākošo reizi aizsūtīšu audio ierakstu kā vairāk kā stundu nevaru sazvanīt Jūsu operātorus. Ceru ka uzlabosiet savu darbu nevis atrakstīsieties. Ja man nebūtu iemesla rakstīt, tad kādēļ es to darītu. Es daudz kam zvanu bet tā kā Jūs strādājiet nav nācies izbaudīt.

L lauraSSS 22.03.2017

Zvanot darba dienas laikā, lai nerastos situācija, ka "vairāk kā stundu nevaru sazvanīt Jūsu operātorus", nospiediet taustiņu „1” un Jums atzvanīs!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes