Rd Electronics - Sūdzība par slikto klientu apkalpošanu un servisu RD Electronics Latvija
Vēlos izteikt nopietnu neapmierinātību par RD Electronics Latvija sniegto servisu un klientu apkalpošanu, saskaroties ar situāciju, kas radīja man lielu vilšanos un nožēlu pret šādu attieksmi.
Situācijas apraksts:
Iegādājos kafijas automātu, kas pirmajā lietošanas gadā darbojās bez problēmām. Kad ierīce sāka uzrādīt kļūdu, to nodevu remontā garantijas ietvaros, kas viss ir normāli, jo tehnikas nolietojas. Nodošanas brīdī pievienoju pilnu komplektāciju – kafijas aparātu, visa tā kompumentus,kasti, piena trauku, ūdens tvertni un visus dokumentus. Viss tika arī nofotografēts (pārdevējs to darīja).
Pēc aptuveni mēneša saņēmu ziņu, ka ierīce ir gatava. Ierodoties veikalā, saņēmu kafijas automātu bez oriģinālās kastes. Norādot uz šo faktu, man tika rupji atbildēts, ka nekādas kastes neesot bijis un ka tā netiks atdota, jo nav "nekur minēta". Uz manu lūgumu pārbaudīt bildes, kur kaste bija redzama, darbinieki neizrādīja nekādu nožēlu, bet negribīgi devās un tomēr atnesa kasti – bez atvainošanās.
Turpinājumā konstatēju, ka trūkst piena trauks. Atkal man tika uzspiests, ka tā neesot bijis, un man tika atteikts tā atgriešana, kamēr uz bildēm redzami, ka tas bija nodots. Tikai pēc vairākiem strīdiem un uzstājības tas tika atdots, bet atkal – bez atvainošanās vai cieņpilnas attieksmes.
Tajā brīdī, kad tika konstatēts, ka ūdens tvertne ir saplīsusi – pārlūzusi uz pusēm, ierīce atkal bija jānodod remontā. Taču pārdevēja uzvedība šajā situācijā bija klaji nepieņemama – viņa rupji atteica jebkādu palīdzību, pasakot, ka 'jūs paliksiet bez kafijas', un ierīce vienkārši 'jānodod atpakaļ'. Nebija ne mazākās nožēlas, ne atvainošanās, ne jebkādas ieinteresētības risināt situāciju. Es saprotu, ka RD Electronics tikai pārdod preci un remontu veic cits, ar viņiem nesaistīts uzņēmums, taču tas neatbrīvo pārdevējus no pienākuma izturēties ar cieņu un atbildību pret klientu.
Atkal saskāros ar haosu komunikācijā – vairākas nedēļas nesaņēmu nekādu informāciju, man pašam nācās zvanīt un jautāt, kas notiek. Divas, pat trīs nedēļas tika tērētas, kamēr RD Electronics mēģināja noskaidrot, 'kurš maksās' par ūdens tvertnes nomaiņu, lai gan bojājums bija redzams jau nodošanas brīža bildēs un nebija mans vainojums. Un, lai arī atbildība par šo situāciju bija viņu pusē, viņi turēja ierīci pie sevis un atteicās to atdot, kamēr iekšēji mēģināja noskaidrot, kurš uzņēmuma līmenī būs vainīgais vai maksās. Šī birokrātiskā pingponga rezultātā tieši es – klients – paliku bez kafijas aparāta 2-3 nedēļas, un man bija jācieš no viņu iekšējām nesaskaņām. Es nekad nebiju prasījis, lai man uzreiz nosaka vainīgo – es tikai vēlējos atgūt savu ierīci, bet tas tika atteikts.
Otrreiz saņemot ierīci:
Atkal – kaste nebija klāt, atkal tika apgalvots, ka "nav nekur minēta", līdz atkal bildēs tika pierādīts pretējais.
Atkal – piena trauks trūka, un atkal tas bija bildēs redzams, un tikai tad tika atdots.
Šādu attieksmi nevar nosaukt par profesionālu. Darbinieki izturējās pret mani kā pret zemāka līmeņa būtni – kā pret suni vai cūku, augstprātību un pilnīgu iecietības trūkumu. Nebija ne mazākās cieņas, ne atvainošanās, ne kāda kompensācija par šo absurdu pieredzi.
Secinājums:
No šīs pieredzes esmu secinājis vienu – nekad vairs nepirkšu neko no RD Electronics, un neiesaku to arī citiem. Labāk maksāt 10–40 eiro vairāk citur, kur klients tiek cienīts.
Uzņēmums var domāt, ka viena sūdzība neko nemainīs, bet, ja jau ir simtiem neapmierinātu klientu, pienāks brīdis, kad tie būs tūkstoši, un uzņēmuma reputācija vairs nebūs atjaunojama.
Pievienot komentāru