www.sudzibas.lv RD Electronics Smadzeņu kastrēšana par licencēm pērkot datoru

Rd Electronics - Smadzeņu kastrēšana par licencēm pērkot datoru

Labdien,

Vēlējos atstāt komentāru par "RD Electronics" veikala acīmredzamo politiku attiecībā uz portatīvo datoru pārdošanu. Aizejot uz šo veikalu, pieteicu pasūtīšanai konkrētu portatīvā datora modeli, ko jau iepriekš biju noskatījis - tādu, kas pilnībā, kā cimds ar roku, atbilst manām prasībām.

Un te nu sākās interesantākais - tikko kā pārdevējs apskatot preci, uzzināja, ka šim konkrētajam datora modelim nenāk komplektā operētājsistēma, tā uzreiz teikumiem garas morāles, un čigānu cienīga apvārdošana par to, ka "Ar nelicencētu programmatūru būs problēmas - datoru piereģistrēt, garantijas nebūs, u.t.t., u.tml". Sarunas laikā nācās dzirdēt arī dažus netiešus aizvainojumus, kas bija acīmredzami vērsti uz to personu, kas šo datoru sagatavos darbam.

Turklāt, pārdevējs pat neņēma vērā to, ka priekš datora sagatavošanas darbam (instalēšanas) jau ir iegādāta Windows 10 "Retail" licence, kas iepriekš vienkārši izmantota uz mana vecā datora, un turpināja piedāvāt manis izvēlētajai specifikācijai neatbilstošus datorus, kuriem šī pati operētājsistēma jau nāk komplektā.

Radās iespaids, ka veikala politika ir automātiski uzskatīt, visus datoru pircējus (kas neiegādājas datoru, jau ar tam līdz nākošu Windows licenci) par kategoriskiem likumpārkāpējiem, kas tūlīt skries un ies uzstādīt nelegāli iegūtu Windows kopiju. Varbūtība, ka uz datora varētu tikt uzstādīta brīvprogrammatūra - Linux Ubuntu (kam maksas licence vispār nav vajadzīga), vai tml, ir vispār izslēgta.

Rezultātā pēc šādiem apvārdošanas mēģinājumiem, nolēmu datoru iegādāties citur, un nākotnē, vismaz attiecībā uz datortehniku, šajā veikalā neko neiegādāšos.

Kā veikala klients jutos ļoti nekomfortabli un uzskatu ka pārdevēja rīcība bija ļoti neprofesionāla. Galu galā devos uz veikalu, nevis uz nopratināšanas un tiesāšanas kambari..

Paldies par uzmanību!

Komentāri (5)

N [email protected] 24.03.2017

Pilnīgi piekrītu, tā šajā veikalu tīklā notiek, tāpēc tur ne iegriežos.

T Tong Po 24.03.2017

Veikala pārdevēks labi un pareiz darīja savu darbu!
Lūdzu ņem vērā to, ka nevienam uz sejas nav rakstīts, vai viņš prot pats darboties ar visām softu uzstādīšanām vai neprot + vai prot nozagt Windows OS vai neprot. Bet statistika ir tāda, ka lielākā daļa santīm*isēju nopērk kompi bez OS, un tad dodas pie kaimiņa vai uz blakus servisu un prasa uzstādīt pirātisku WIN. Kās no tā seko tālāk pircējam un pārdevējam:
a. Katru reizi, kad dators nestrādās OS dēļ, pircējam vēršoties servisā, no viņa tiks prasīta nauda par servisa pakalpojumu, uz ko pircējs dusmosies un lamāsies, jo viņam tak ESOT GARANTIJA. Bet tā nav. Nopirki bez OS, tad garantija uz softiem vispār nekādā veidā neattiecas un par visu ir jāmaksā.
b.izejot no iepriekšējā, pircējs lamās servisu, veikalu, sūdzēsies PTAC, rakstīs negatīvus komentārus sociālajos tīklos gan par datora ražotāju, gan par veikalu, gan par servisu - tikai ne par sevi.
c. katru reizi, kad lietotājam būs kādas problēmas ar OS un pats nepratīs tās risināt, viņam būs par to jāmaksā. Atkarībā no tā, cik gudrs un uzmanīgs ir lietotājs, tās summas jebkurā gadījumā, garantijas termiņā būs lielākas nekā pērkot datora modeli, kuram jau ir OS. Un viens un tas pats modelis ir pieejams gan ar OS gan bez OS.

Kas attiecas uz Linux. Labi, ja pircējs patiešām zina kā uzstādīt un kā lietot. Lielākā daļa nezina, nejēdz un atkal nonāks pie tā, ka vērsīsies ar pretenzijām pret veikalu, komentējot datora kvalitāti.

Ja tev nepatika pārdevēja uzstājība, un tas, ka nesadzirdēja par tev jau esošo WIN retail licenci - OK, laikam jau pamatota neapmierinātība. Bet pirms sūdzies, lūdzu novērtē to, ka ir mums vēl normāli cilvēki, kas neskatoties uz to, ka lieku "rubli" nenopelnīs, tomēr mēģina cilvēkiem pastāstīt, ka ZAGT IR SLIKTI!
Manā skatījumā - Žetons pārdevējam! Malacis!

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.03.2017

Labvakar!

Liels Jums paldies par Jūsu viedokli.

Katra atsauksme mums ir ļoti vērtīga.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

SamTroll 17.08.2017

Ļoti izsmeļoša un izvērsta atbilde no RD klientu servisa, kā vienmēr ir redzams ka RD galvenais ir izvairīties no jebkādas atbildības un rakstīt visas iespējamās otmazkas.

SamTroll 23.08.2017

Pēc paša pieredzes varu apstiprināt ka elektronikas veikalos lielākā pārdevēju daļa ir cirvji (ar retiem izņēmumiem) kuri diezgan maz sajēdz gan no elektronikas gan programmatūras un pircējus uzskata par vēl lielākām aitām, kurām var iestāstīt visvisādākos fufeļus un iesmērēt dažādas tupas papildus garantijas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes