LV RU
www.sudzibas.lv RD Electronics Slikts serviss un problēmu risināšana.

RD Electronics - Slikts serviss un problēmu risināšana.

Labdien! Ir pagājis neliels laiks, tomēr izlēmu uzrakstīt šo rakstu, jo šī situācija, diemžēl nebija pirmā, bet domāju, ka pēdējā, jo vairs šajā veikalā es un mana ģimene neko nepirksim! Caur rd mājaslapu pasūtīju gaļas māļamo mašīnu un jau nākamajā dienā varēju to saņemt veikalā saules ielā 28. Aizbraucu pēc tās, mani laipni apkalpoja viņu darbiniece, bet mašīnu uz vietas viņa neatvēra un neparbaudīja, bet pateica, ka mēs paši varam mājās pārbaudīt un ja kas, tad 14 dienu laikā atnākt un apmainīt. Mašīnu pārbaudījām tikai pēc 7 dienām, jo tā bija dāvana, un tā pat neieslēdzās, protams, uzreiz vērsamies veikalā, pārdevējs bez emocijām skatijās uz mums, mes izstāstījām viņam visu situāciju, bet viņš turpināja kaut ko skatīties datorā, es pajautāju ko viņš dara un vai var kaut vārdu izvilkt no sevis, uz ko viņš pateica, ka gatavo papīrus uz servisu. Mēs pajautājām kāpēc man pārdevēja teica, ka 14 dienu laikā varam apmainīt, bet viņš tagad taisās sūtīt to uz servisu, ja skaidri redzams, ka ar to neko nedarīja un tā neieslēdzas!? Palūdzām pasaukt vecāko, sākumā neviens neiznāca, kad palūdzām otro reizi, pienāca otrs darbinieks un pateica, ka tā ir obligātā procedūra un, ka viņu pienākumos neitilpst pārbaudīt tehniku, kuru viņi pārdod. Neko darīt, nācās gaidīt atbildi no servisa, pēc divām nedēļām ienācām veikalā, pajautājām par mašīnu, tas pats pārdevējs kaut kur aizgāja un atnākot, prasīja naudu mums vai maiņu, mēs palūdzām naudu, no servisa mums tā neviens pat nepiezvanīja. Lūk, kādi jaunumi! Tāpēc esiet uzmanīgi ar veikalu izvēli! Mums palika sabojāti svētki un nervi. Uz jautājumu par 14 dienu preces atgzšanu tā un nesaņēmām atbildi, ka arī nav skaidrs, pēc kādiem kritērijiem rd pieņem darbiniekus un kādi ir viņu pienākumi, ja pārbaudīt preces neietilpst viņu pienākumos!? Un kam tad ir domāta visa viņu izrādīšanās mājaslapā par 14 dienām un preču pārbaudi!? .. Citi internet veikali ātrāk un atbildīgāk risina šādas problēmas, nekā šīs veikals pilsētas centrā!
"jā, citos veikalos es arī pirkšu! Paldies! "

26.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

с

Komentāri (3)

Re Reko Zaiga 26.11.2018

Ļoti interesanta attieksme mūsu tirdzniecības iestādēm! Citās Eiropas valstīs nekur nav šāda rīcība. Pat ja lietojis esmu, tad 14. dienu laikā ja nododu preci, tūlīt tiek piedāvāta cita vai atdota nauda. Par RD es nebrīnos, jo tajā arī vairs neiepērkos jo nepatīk pārdevēju augstprātība un attieksme pret pircēju. Reiz nopirku mikroviļņu krāsni un pēc nedēļas sabojājās. Nemaz nevedu uz veikalu, jo no iepriekšējās pieredzes zinu, ka nav vērts un salaboju pats, pasūtot citur vajadzīgo detaļu.

дж Джонни 30.11.2018

В RD что-то покупать - себе дороже, откровенно торгуют браком и хламом. Хорошенько подумайте, прежде чем переступаете порог данного магазина.

An andre-auto 01.03.2019

RD samij uzasnij magazin uze 2 tovara otdaem po garantiji i oni pudrjad mozgi nam i vrut na kazdom wagu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes