www.sudzibas.lv RD Electronics Slikts serviss, nepatiesa informācija

AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss, nepatiesa informācija

13.07.2022. Rd Rēzekne tika nodots klēpjdators ar ar nenosakāmas izcelsmes bojājumu. Datoram bija papildus, balta" garantija. Veikalā solīja, ka 2 nedēļu laikā tiks sniegta atbilde par remontu. Pagāja mēnesis, tikai pēc zvana no manas puses, paziņoja, ka tas nav garantijas gadījums un datoru var salabot tikai par maksu, es piekritu, vēl vairākas dienas nācās gaidīt avansa rēķinu, kas nebūt nav mazs. Rēķins tika apmaksāts, klientu servisa centra darbiniece apgalvoja, ka pēc apmaksas dators tiks salabots ātri. Pagājuša jau divas nedēļas, zvanīju vēlreiz, tagad saņēmu atbildi, ka remonts varot vilkties bezgalīgi. Pilnīgi pārsteidza darbinieces neieinteresētība. Jūtos ļoti sarūgtināta par šādu attieksmi,

31.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.08.2022

Cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt- pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums - Tālr.: (+371) 66165555 vai rakstot [email protected]
Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

Papildināts Rutulis 31.08.2022

Paldies par atbildi, pievienoju info , akts nr.RDZ00010695,un gribu saņemt konkrētu informāciju, nevis tekstu par bezgalīgiem termiņiem

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 09.09.2022

Cienījamais klient!
Paldies par atgriezenisko saiti!
Balstoties uz analīzes rezultātiem, tika konstatēts, ka Precei radīti bojājumi radušies garantijas noteikumiem neatbilstošas lietošanas rezultātā. Vēršam Jūsu uzmanību, ka papildus garantija neiekļauj sevī mehāniskos bojājumus, Jums tika piedāvāts maksas remonts. Maksas remontam nav noteiktu termiņu, jo ne visas detaļas ir uz vietas servisos un ir nepieciešams laiks, lai tās nodrošinātu. Tāpēc lūdzam neņemt vērā noteikumus un termiņus, kas attiecās uz serviss pluss garantiju.
Precizējot lietas apstākļus, informējam, ka rēķins tika izsūtīts 5 darba dienu laikā, pēc informācijas saņemšanas, ka Jūs piekrītat maksas remontam. Saņemot apmaksu, informējām servisu, lai veic maksas remontu. Preces remonts tika nodrošināts, prece šobrīd ir loģistikas procesā uz veikalu. Saņemot preci no servisa - veikals Jūs paaicinās saņemt preci.
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību!

Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 12.10.2022

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

R

Komentāri (1)

Chikibriki 31.08.2022

Nopirkāt RD bezjēdzīgo tūkstošgades apdrošināšanu, tagad maksājiet :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes