Rd Electronics - Slikts serviss

Iegādājos rd electronics veikalā telefonu, bija nepieciešams nomainīt bateriju, aiznesot uz servisu, teica, ka jāgaida 30 dienas, pacietīgi gaidīju, lai arī citu telefonu, tajā laikā nepiedāvāja, aizņēmos no draudzenes citu lietošanai, paejot 30 dienām, zvanīja, ka varu nākt pakaļ, aizejot uz veikalu, slēdzot iekšā nestrādāja ekrāns, ar pārdevējiem izmēģinājām vairākas reizes, un pārliecinās ka ir radusies problēma, protams, bija neapmierināta, un pieprasīja par telefonu naudu atpakaļ, gaidīju 15 dienas par lēmumu, 15 dienā piezvana un paziņo, ka nav man noņemts iclouds, to visu izdarīju, un šobrīd atkal jāgaida rezumējums, es atvainojos, kas tas par servisu, attieksmi, pat vēl šobrīd nepiedāvā servis telefonu, vai kompensāciju. Palūdz nomainīt elementāru lietu, bet sabojā telefonu, un neatzīst savu vainu, un meklē ieganstu, lai nebūtu ātri un produktīvi risinājumu. Jums par vienu klientu mazāk, un citiem arī neiesaku, vājš risinājums.

Komentāri (2)

Dainis 02.02.2018

Jūs par atsevišķu gadījumu runājat kā par vispār pieņemtu lietu, ne jau visiem klientiem tā gādās, gribat labu servisu pērciet capital, par ražotāja noteiktu cenu kurā arī ietilpst labs serviss, nevis interneta veikalā.

T Tong Po 02.02.2018

Gadījumos, kad nevēlies pieprasīt no veikala naudas atmaksu vai preces maiņu, ir jādodas uz servisa centru pa tiešo - tad nebūs jāgaida liekas dienas vai nedēļas, kas nepieciešamas jebkuram veikalam, lai saņemto preci pirms nogādātu uz savu RMA departamentu un pēc tam pārsūtītu uz servisa centru.
Apple ir divi Autorizētie servisi - Capital un BCCS.
Mana pieredze ar Capital servisu rāda, ka viss notiek zibenīgi, ja vien nav aizķeršanās paša Apple pusē.

Tavā gadījumā, kad iekārta servisā atrodas nu jau vairāk kā mēnesi, pieprasi, lai prece tiek mainīta, vai lai tiek atmaksāta nauda.
Risks - vecākam telefonam veikals sarēķinās nolietojumu tādu, ka maz neliekas - iespējams izdevīgāk gaidīt, kamēr saremontē.
Variants - prasi, lai veikals sniedz servisa centra kontaktinformāciju un pasūtījuma reģistrācijas numuru, sazinies ar servisu un noskaidro, kas tiek darīts, kas iepriekš tika darīts. Pie viena, ja redzi, ka vaina ir veikala pusē - dodies uz Apple mājas lapu, atrodi kontaktu sadaļu un iesūti savu sūdzību. Raksti angliski. RD veikals skaitās autorizēts Apple pārdevējs - lai skaidro situāciju un piedāvā risinājumu pats ražotājs.
Patiesībā, komunikācija ar ražotāju ir teju vai vienīgais risinājums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes