Rd Electronics - Slikts serviss

Es pasūtīju ledusskapi no RD Electronic tiešsaistē. Tīmekļa vietnē bija norādīts, ka šis ledusskapis ir pieejams vienā eksemplārā veikalā citā pilsētā. Es viņiem vairākas reizes zvanīju, lai to apstiprinātu. Viņi solīja, ka viss ir kārtībā un ka ledusskapis ir jau veiklala Latvijā. Pēc pasūtīšanas tiešsaistē viņi arī zvanīja un apstiprināja to.

Pēc brīža gaidīšanas es saņēmu zvanu, ka šī ledusskapja vairs nav noliktavā! Ko tas nozīmē? Kurā gadsimtā mēs dzīvojam? Kāpēc jūs savā interneta veikalā sniedzat klientiem nepatiesu informāciju par produktu pieejamību?

Veikals dažus gadus bija labs, bet tagad tas nav tāds kā agrāk. Apkalpošanas kvalitāte ir pasliktinājusies!

8 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 7 st atpakaļ

Labdien, cienījamais Klient!

Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi.

Pēc pasūtījuma saņemšanas tiek veikta katra pasūtījuma apstrāde, tai skaitā preču pieejamības pārbaude. Diemžēl tika konstatēts, ka Jūsu pasūtītā prece uz pieprasījuma brīdi bija izpārdota. Par to jūs informējām pēc iespējas īsākā laikā.

Ar Jums tika veikta mutiska saziņa, kuras laikā panākta vienošanās par citas preces iegādi ar piešķirtu atlaidi.

Tā kā situācija ir atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.

Ar cieņu,
RD Electronics

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus