Rd Electronics - Slikts serviss
Es pasūtīju ledusskapi no RD Electronic tiešsaistē. Tīmekļa vietnē bija norādīts, ka šis ledusskapis ir pieejams vienā eksemplārā veikalā citā pilsētā. Es viņiem vairākas reizes zvanīju, lai to apstiprinātu. Viņi solīja, ka viss ir kārtībā un ka ledusskapis ir jau veiklala Latvijā. Pēc pasūtīšanas tiešsaistē viņi arī zvanīja un apstiprināja to.
Pēc brīža gaidīšanas es saņēmu zvanu, ka šī ledusskapja vairs nav noliktavā! Ko tas nozīmē? Kurā gadsimtā mēs dzīvojam? Kāpēc jūs savā interneta veikalā sniedzat klientiem nepatiesu informāciju par produktu pieejamību?
Veikals dažus gadus bija labs, bet tagad tas nav tāds kā agrāk. Apkalpošanas kvalitāte ir pasliktinājusies!
Labdien, cienījamais Klient!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi.
Pēc pasūtījuma saņemšanas tiek veikta katra pasūtījuma apstrāde, tai skaitā preču pieejamības pārbaude. Diemžēl tika konstatēts, ka Jūsu pasūtītā prece uz pieprasījuma brīdi bija izpārdota. Par to jūs informējām pēc iespējas īsākā laikā.
Ar Jums tika veikta mutiska saziņa, kuras laikā panākta vienošanās par citas preces iegādi ar piešķirtu atlaidi.
Tā kā situācija ir atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.
Ar cieņu,
RD Electronics
Pievienot komentāru