Rd Electronics - Slikts serviss

Kopš 9. jūlija man nav izdevies saņemt pasūtījumu, kas veikts interneta veikalā. Piegādes datumi jau 3 reizes ir pārcelti. Un šis nav kaut kāds deficīta produkts, ko var iegādāties tikai šajā veikalā. Šis ir vienkāršs blenderis. Man vienkārši nebija laika iepirkties, un es domāju, ka RD Electronics ir cienījams uzņēmums un ātri piegādās pasūtītās preces. Vairs tā nedomāju...

23.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.07.2025

Labdien, cienījamais klient!

Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,

Ar cieņu,
RD Electronics

J

Komentāri (2)

M MadaraaL 28.07.2025

Man pašlaik tieši tas pats, gaidu jau kopš 28.06, šodien atkal atnāca ziņa, ka piegādes laiks pārcelts, uzrakstīju e-pastu par naudas atgriešanu, ar cerību ka to vismaz izdarīs..

M MadaraaL 29.07.2025

Aizsūtīju vēstulīti ar sūtījuma numuru, ar lūgumu atgriezt naudu par pasūtījumu un iemeslu, atbildi un naudu dabūju jau nākamajā dienā, iesaku darīt tā pat, iespējams savu blenderi savādāk tā arī nesagaidīsiet!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes